Autor |
Zpráva |
JBP
|
Napsal: pon 06.06.2016 7:08 |
|
Zkušený debatér
|
|
Registrován: 4.10.2011 Příspěvky: 495 Bydliště: Příbram Obrázky: 0
|
Zdravím, kolega mi bude opravovat Li Pol baterku. Jedná se o výměnu jednoho článku. Ale jen pro informaci...existuje v ČR servis, který tyto opravy také provádí? Díky
Naposledy upravil JBP dne pon 06.06.2016 8:37, celkově upraveno 1
|
|
Nahoru |
|
|
|
|
|
mior
|
Napsal: pon 06.06.2016 8:04 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 21.9.2008 Příspěvky: 3152 Bydliště: Nové Mesto nad Váhom, SK
|
To sa pýtaš alebo nám to oznamuješ?
Lebo ak sa pýtaš, tak mi na konci vety chýba znak ?
Ak nám to oznamuješ, tak napíš, kde to je.
_________________ Realistické RC modely - http://rcmodely.cevaro.sk
|
|
Nahoru |
|
|
JBP
|
Napsal: pon 06.06.2016 8:37 |
|
Zkušený debatér
|
|
Registrován: 4.10.2011 Příspěvky: 495 Bydliště: Příbram Obrázky: 0
|
Sorry....opraveno, doplněn otazník.
|
|
Nahoru |
|
|
dub
|
Napsal: pon 06.06.2016 9:27 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 22.4.2006 Příspěvky: 1409 Bydliště: Litoměřice, ČR Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (6)
|
Nevím, nevím, ale o žádném servisu, který by prováděl opravy lipolek jsem neslyšel. Oni se lipolky ani moc neopravují. Dle mého se výměnou článku lipolka rozhodí a už to nikdy nebude ono, jako když to byl originál. O bezpečnosti ani nemluvě. Možná tak ještě vyměnit silové konektory a nebo balanční.
_________________ Jeti DC-24,DS-12,VBar,PsychoHammer,CrossAlps2.8,Sir Edmund Race,Samba 2.6,Ultra 3.5,Logo700,Logo 200
|
|
Nahoru |
|
|
guchar
|
Napsal: pon 06.06.2016 10:53 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 7.5.2015 Příspěvky: 7413 Bydliště: ČR Obrázky: 8
|
|
Nahoru |
|
|
jyrry
|
Napsal: pon 06.06.2016 11:01 |
|
Moderátor serveru
|
|
|
Registrován: 28.2.2005 Příspěvky: 20822 Bydliště: Rakovník, CZ Obrázky: 0
|
baterie-servis píše: V čem spočívá rekondice? Rekondice spočívá v úpravě charakteristik jednotlivých elementů baterie tak, aby se maximalizovala jejich součinnost, což se projeví správnou kapacitou a dlouhou životností. Rekondice se vlastně průběžný servis baterie. Sestává z podrobné diagnostiky a následného "seřízení" jednotlivých prvků baterie. Pokud některý ze článků vykazuje výrazné odchylky, je možné včas baterii opravit, aniž by takovýto článek způsobil degradaci dalších součástí baterie. Servis je prováděn specializovaným externím zařízením, které individuálně a velmi přesným způsobem diagnostikuje a upravuje vlastnosti jednotlivých elementů baterie. Hm, to by mně zajímalo jak... aha... baterie-servis píše: Na základě diagnostiky se určí, zda články půjdou znovu naformátovat... Hm, no jo, no...
_________________ jyrry.webnode.cz
|
|
Nahoru |
|
|
dub
|
Napsal: pon 06.06.2016 11:10 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 22.4.2006 Příspěvky: 1409 Bydliště: Litoměřice, ČR Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (6)
|
Tak to jsem to asi špatně pochopil, měl jsem za to, že tazatel má poškozený pohonný lipol acupak , třeba mechanicky po nárazu se prorazil jeden článek , který mu bude vyměňovat jeho kolega. A zajímá ho zda poškozené články vyměňuje i nějaký servis
_________________ Jeti DC-24,DS-12,VBar,PsychoHammer,CrossAlps2.8,Sir Edmund Race,Samba 2.6,Ultra 3.5,Logo700,Logo 200
|
|
Nahoru |
|
|
Wormsnake
|
Napsal: pon 06.06.2016 11:34 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 22.2.2015 Příspěvky: 1421 Bydliště: Šternberk, ČR
|
Tak ja bych se do vymeny clanku v LIPO packu moc nehrnul maximalne tak do odstraneni vedneho clanku a pouzivani packu jako baterie s nizsim poctem clanku... Duvod uz byl zminen vysse zbyle clanky uz nebudou nikdy s novym clankem ve shode! Serizovani LIPO ve smyslu vylepsovani vlastosti me prijde smesne, predpokladam ze takova firma clanky maximalne vybalacuje a vezme si za to 30% necy baterie.
_________________ NazaM F550-Rozebraná, RCT800-Padená rozbitá Vektor XXL, EasyGlider,Taranis HB-D8T Brushless
|
|
Nahoru |
|
|
Bořík
|
Napsal: pon 06.06.2016 11:52 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 22.1.2016 Příspěvky: 758 Bydliště: Brno-Maloměřice
|
On asi bude největší rozdíl v tom, jakou baterku uvažujeme. Pokud jde o běžný modelářský dvou až čtyřčlánek, tak tam jakýkoli servis bude cenově na úrovni nové baterky. Pokud jde o servis průmyslových zdrojů, tak tam už to význam má - mám na mysli baterky do aut, skůtrů, elektrokol a dalších podobných aplikací. Tam už jsou články hlídané nějakým baterymanagerem a ten zřejmě sám diagnostikuje potřebu opravy.
|
|
Nahoru |
|
|
dub
|
Napsal: pon 06.06.2016 11:57 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 22.4.2006 Příspěvky: 1409 Bydliště: Litoměřice, ČR Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (6)
|
Třeba tazatel napíše o jakou baterii se jedná
_________________ Jeti DC-24,DS-12,VBar,PsychoHammer,CrossAlps2.8,Sir Edmund Race,Samba 2.6,Ultra 3.5,Logo700,Logo 200
|
|
Nahoru |
|
|
guchar
|
Napsal: pon 06.06.2016 12:27 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 7.5.2015 Příspěvky: 7413 Bydliště: ČR Obrázky: 8
|
baterie-servis psal/ píše: ... I když nechám stranou Formovat/Formátovat což by se lidem znalým v oboru nemělo plést, zůstává problém zda formování má u Li-Ion a Li-Pol smysl a kladný efekt. Musel bych opětovně polovit(Googlem). Tuším, že u některých datasheetů pro Li-xxx jsem zahlédl, že některé z uvedených parametrů (třeba C nebo Rz/Ri) budou dosaženy až po několika Nabitích a Vybitích (doporučeným) způsobem. - Viděl jsem i pár návodů kde se pro prvních pár nabíjení doporučoval jen poloviční I než pro další. - Totéž v několika prvních vybíjeních se nedoporučovalo jít na maximální zátěž dle datasheetu. - Do stejné kategorie patří šetrné nabíjení Umax < 4.10 -Ion/4.20 -Pol V . Tím pádem menší C. HighVoltage(HV)články Umax=4.35V neuvažuji.Např.Team Orion LiPol Carbon Pro, nabíjet4.35V/čl. Katalog » Akumulátory » LiPol 4.35V/článek=JBP (nejspíš potřebuje opravit): (ZIPPY Compact, Produkt ID: ZC.5800.5S.25) / (TopFuel ECO-X, from Hacker, Item no.: 25800531)
Naposledy upravil guchar dne pon 06.06.2016 14:37, celkově upraveno 1
|
|
Nahoru |
|
|
JBP
|
Napsal: pon 06.06.2016 12:32 |
|
Zkušený debatér
|
|
Registrován: 4.10.2011 Příspěvky: 495 Bydliště: Příbram Obrázky: 0
|
|
Nahoru |
|
|
Lark
|
Napsal: pon 06.06.2016 16:22 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 13.11.2008 Příspěvky: 9866 Bydliště: Benátecká Vrutice, ČR
|
Docela by mě zajímalo jak dělají " 2) Úprava charateristik jednotlivých článků a případná oprava" u jakéhokoli typu.
|
|
Nahoru |
|
|
guchar
|
Napsal: pon 06.06.2016 16:55 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 7.5.2015 Příspěvky: 7413 Bydliště: ČR Obrázky: 8
|
Lark píše: Docela by mě zajímalo jak dělají " 2) Úprava charateristik jednotlivých článků a případná oprava" u jakéhokoli typu. Vím o jediném způsobu. Rozdělit na použitelné a nepoužitelné. Nepoužitelné vyměnit. Otázkou je zda, a kdy to má cenu. A zda není lepší celý nový accu.
|
|
Nahoru |
|
|
zz
|
Napsal: pon 06.06.2016 16:59 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 31.3.2005 Příspěvky: 954 Bydliště: Val.Mez.
|
JBP píše: Zdravím, kolega mi bude opravovat Li Pol baterku. Jedná se o výměnu jednoho článku. Ale jen pro informaci...existuje v ČR servis, který tyto opravy také provádí? Díky Výměna jednoho (i více) vadného článku je po manuální stránce v pohodě. Ovšem to je vše. Po stránce výkonostní si baterku rozhodíš tak, že bude tvrdá, jak je nejslabší nejhorší článek - prostě to není dobrá volba. Pokud chceš baterku zachránit, nikdy nenahrazuj vadný článek, ale jen jej odstraň. Baterii pak použij na jinou aplikaci. Fungovat to bude, ale není to šťastné řešení. Vím, že je to o penězích, ale lipolky jsou spotřebka, kup raději novou.
_________________ www.rckozmodrom.com
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|