|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 12 ] |
|
Autor |
Zpráva |
madmax1200
|
Napsal: sob 24.02.2018 18:43 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
Registrován: 3.11.2016 Příspěvky: 114 Bydliště: Horní Tošanovice....kousek za Frýdkem ;-)
|
zdravím,mám takovou blbou zkušenost s aku 3 čl. 1300 mah od Foxy.Po roce a to nejsem ,žádný aktivní letec,takže bych to typoval tak na cca 40 letů na jednu baterii ,mně u obou odešel vždy ten samý članek.Používám klasický pípák nastavený na 3,3 V.Náhoda a nebo třeba problém s nabíječkou? Sky RC e4(kupovaná nová ve stejnou dobu jako akku)Chtěl bych zainvestovat do nových akku,ale rok mně příjde dost málo.Díky za příspěvky.
|
|
Nahoru |
|
|
|
|
|
zelkar
|
Napsal: sob 24.02.2018 18:57 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 23.6.2014 Příspěvky: 877 Bydliště: Žďár n. S., ČR
|
Jednak se to stává, může být článek slabší už od začátku. Jednak 3,3V se mi zdá dost nízko, i když samozřejmě záleží na režimu odběru proudu atd. Taky záleží kolik mají články odpočaté hodinku po létání - to by měly mít cca 3,7V. Napsalo se tady o tom už mraky. Změřil jsi, jak přesně nabíječka balancuje?
_________________ Laguna, Daidalos, MiniCorado, F3K Edge, Fox 2300, Funtic II, Dingo, F4U Corsair, Bf 109H, Skipper...
|
|
Nahoru |
|
|
madmax1200
|
Napsal: sob 24.02.2018 19:23 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
Registrován: 3.11.2016 Příspěvky: 114 Bydliště: Horní Tošanovice....kousek za Frýdkem ;-)
|
zmeřit můžu jen pípákem... rozdíl po nabití do 0,03 V na článku ,ale většinou 0,01 .... litá s tím syn Sky surfera..takže žádná divočina.Po pípání okamžitě na zem.Proto ty dvě baterie.Takže vybitá odpočinek a pak na nabíječku.... 1A.... je mi divné,že u dvou absolutně stejný defekt.Jestě nabíjím tu samou značku ale jen 2 článek a tam absolutně žádný problém.Zkusím asi 3článek od jiného výrobce.každopádně když jsem ty tříčlánky rozpáral,že z ních udělám dvoučlánky,překvapilo mě,že ty v kondici jsou dost nafouklé a měkké a ty po smrti jsou tvrdé a hranaté jak čokoláda.Čekal bych spíš opak.
|
|
Nahoru |
|
|
Kreyson
|
Napsal: sob 24.02.2018 19:36 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 3.11.2011 Příspěvky: 592 Bydliště: Česká republika
|
Co to znamena, ze clanek "odesel"?
|
|
Nahoru |
|
|
Tomix
|
Napsal: sob 24.02.2018 20:14 |
|
Zkušený debatér
|
|
Registrován: 24.4.2016 Příspěvky: 310 Bydliště: Nove Zamky Obrázky: 0
|
Urcite by som baterky nevybijal v modeli na 3,3V to je uz strasne malo. Merat baterku po nabiti pipakom je hlupost je nepresny treba neaky voltmeter ktory meria aspom na 2 desatinne miesta a zistit ci nahodou nabijacka neprebija jeden clanok nad 4,2V. Pokial by bol toto problem zkalibruj nabijacku,pokial to nie je mozne vymen ju.
_________________ Bellanca Decathlon V2-B,Fieseler Fi 156 "Storch
|
|
Nahoru |
|
|
zelkar
|
Napsal: sob 24.02.2018 20:19 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 23.6.2014 Příspěvky: 877 Bydliště: Žďár n. S., ČR
|
madmax1200 píše: překvapilo mě,že ty v kondici jsou dost nafouklé a měkké a ty po smrti jsou tvrdé a hranaté jak čokoláda.Čekal bych spíš opak. To nafouknutí taky neukazuje, že by si zrovna lebedily. Jaké měly články obvyklé napětí, když jsi je dával nabíjet Jak se projevila ta "smrt"?
_________________ Laguna, Daidalos, MiniCorado, F3K Edge, Fox 2300, Funtic II, Dingo, F4U Corsair, Bf 109H, Skipper...
|
|
Nahoru |
|
|
Kreyson
|
Napsal: sob 24.02.2018 20:40 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 3.11.2011 Příspěvky: 592 Bydliště: Česká republika
|
Pokud letate "na pohodu", tedy s mensimi proudy, tim spise musite nastavit vyssi mezni napeti pro ukonceni vybijeni. Myslim, ze baterii vybijite prilis (smrtelne) hluboko.
|
|
Nahoru |
|
|
Dalibor.Jilek
|
Napsal: úte 27.02.2018 12:04 |
|
Nováček serveru
|
|
|
Registrován: 2.2.2009 Příspěvky: 48 Bydliště: Těrlicko
|
Záleží při jakém napětí jsou skladovány. Foxy G2 3,8-3,9V na článek.
|
|
Nahoru |
|
|
madmax1200
|
Napsal: úte 27.02.2018 13:48 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
Registrován: 3.11.2016 Příspěvky: 114 Bydliště: Horní Tošanovice....kousek za Frýdkem ;-)
|
Dalibor.Jilek píše: Záleží při jakém napětí jsou skladovány. Foxy G2 3,8-3,9V na článek. Musim toto dodrzovat i v pripde, ze alespon 1 do měsíce letame?
|
|
Nahoru |
|
|
Kreyson
|
Napsal: úte 27.02.2018 14:27 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 3.11.2011 Příspěvky: 592 Bydliště: Česká republika
|
Nemusite, ale akumulatory musi byt nabite.
|
|
Nahoru |
|
|
Dalibor.Jilek
|
Napsal: úte 27.02.2018 15:11 |
|
Nováček serveru
|
|
|
Registrován: 2.2.2009 Příspěvky: 48 Bydliště: Těrlicko
|
Dříve jsem po lítání baterky nabil a nechal tak. Potom jsem je jenom vzal a šel lítat. atd. Už dva roky je po letu nabijím na toto napětí a dobíjím doplna před letem.
|
|
Nahoru |
|
|
Grugh
|
Napsal: úte 27.02.2018 23:04 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 24.11.2013 Příspěvky: 627 Bydliště: Praha 10, ČR Obrázky: 9
|
Kreyson píše: Pokud letate "na pohodu", tedy s mensimi proudy, tim spise musite nastavit vyssi mezni napeti pro ukonceni vybijeni. Myslim, ze baterii vybijite prilis (smrtelne) hluboko. Naprosto souhlasím. Čím menší proudy jsou použity nebo naopak kvalitnější baterie s nízkým vnitřním odporem, tím je třeba mít vyšší napětí na pípáku. Osobně si hlídám časovač na plynu a nějaký levný pípák (nenastavitelný) tam mám jen pro jistotu. Pokud bývá baterie hluboko vybíjená, tak u ní začne růst vnitřní odpor a sníží se max. využitelný proud a přeneseně i využitelná kapacita. Většinou mi zestárnou baterie poměrně pomalu časem. Bohužel někdy i tím, že je zapomenu přes zimu (jednu nebo více) vybít na skladovací napětí. Když mi totálně odešel článek (tj. měl úplně jiné napětí, než by měl mít a nešel znovu nabít), tak to podle mě nebylo zacházením, ale poruchou.
|
|
Nahoru |
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 12 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 22 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|