Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 48 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: pát 31.03.2017 10:22 
Moderátor serveru
Moderátor serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 29.1.2004
Příspěvky: 5848
Bydliště: Týn nad Vltavou
Obrázky: 5
Blog: Zobrazit blog (1)
kanal píše:
Moderátore,nemáš na tenhle problém dobrý názor.k


Oslovuj mě prosím nickem nebo jménem. To, že pomáhám udržovat fórum čistý (tím že mažu inzeráty nebo spam) nemá nic společnýho s tím, jaký mám názory.

_________________
Vertigo 2m, Extra 330SC, Supertrino F3P (54g)+Lantsov 15", RCFactory Extra 330LT, JETI DS16


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 
PříspěvekNapsal: pát 31.03.2017 10:25 
Moderátor serveru
Moderátor serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 29.1.2004
Příspěvky: 5848
Bydliště: Týn nad Vltavou
Obrázky: 5
Blog: Zobrazit blog (1)
novfra píše:
A proč řešíš problémy na druhé straně pultu? Jsi majitel nějaké prodejny?
Jestli ně, tak Tě nechápu.


Nejsem majitel, jen tak nějak nemám problém vidět kde všude může být problém, a proč jsou věci tak jak jsou. Ono je to občas lepší, dívat se na věci trochu z širšího pohledu, a nevyčítat lidem že nedělají mimo svojí práce i práci za někoho jinýho :wink: Samozřejmě když jí dělají, chápu, proč jim nepoděkovat nebo je neupřednostnit. Proti tomu nic nemám.

_________________
Vertigo 2m, Extra 330SC, Supertrino F3P (54g)+Lantsov 15", RCFactory Extra 330LT, JETI DS16


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
PříspěvekNapsal: pát 31.03.2017 10:32 
Moderátor serveru
Moderátor serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 29.1.2004
Příspěvky: 5848
Bydliště: Týn nad Vltavou
Obrázky: 5
Blog: Zobrazit blog (1)
dudaj píše:
Pro Honzas
Pokud koupíš vadnou baterku, většinou máš smůlu a nikdo ji nevymění .
Pokud koupíš vadné servo, a reklamuješ není problém . Prodejce reklamaci uzná zpravidla bez problémů .
Pokud leží servo 5 let v krámě, nic se mu nestane . Pokud baterka , bez občasné kontroly je na odpis .
Já v tom rozdíl prostě vidím.
Je to jako se zeleninou - vše chce vlastní přístup .


No, to je ten problém... já takovou zkušenost prostě nemám. Baterku jsem několikrát reklamoval bez problémů jak v čr, tak v zahraničí (jednou se mi vyreklamovat nepodařila, protože mi bylo vysvětleno, že jí používám v "soutěžním režimu" a proto odešla - i když jsem se bránil že jí používám v mezích povolených odběrů a druhá ta samá ale koupená o měsíc dřív vyrobený v jiný serii funguje ve stejným režimu - hold prodejce na to měl jiný názor než já, a je to mimochodem jeden z těch co údajně baterky před expedicí měří :lol: ). Se servem jsem měl ale problémy, dost často servisní technik prostě servo zkusil, poslal ho zpět jako že "závada se neprojevila". Poslal jsem ho zpět s videem, aha, hmmm, tak jo (třeba že se servo nevrací do neutrálu, a on to zkoušel na krátký páce, kde 3° prostě nepoznáš). Dva měsíce v háji. Navíc u baterky závadu snadno změříš a prokážeš, ale co když ti servo zablbne jednou za čas? Jako ani se nedivím obchodníkům, že jsou podezřívaví, jim to na pultě prostě funguje. Za mě jsou serva výrazně problematičtější.

_________________
Vertigo 2m, Extra 330SC, Supertrino F3P (54g)+Lantsov 15", RCFactory Extra 330LT, JETI DS16


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
PříspěvekNapsal: pát 31.03.2017 14:48 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 12.12.2009
Příspěvky: 542
Tento druh diskuzí sice nevyřeší původní problém zakladatele vlákna, ale přesto má své kouzlo. To kouzlo spočívá v tom, když do diskuze "naburácí" debatér, jenž dokáže "s nadhledem" diagnostikovat závadu na jaderném reaktoru ve Fukušimě a se stejným nadhledem provést optimalizaci materiálových a geometrických parametrů hodinového péra.

_________________
Myšlenka,kterou nelze vyjádřit stručně, nezasluhuje, aby byla vůbec vyslovena.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 31.03.2017 16:02 
Moderátor serveru
Moderátor serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 29.1.2004
Příspěvky: 5848
Bydliště: Týn nad Vltavou
Obrázky: 5
Blog: Zobrazit blog (1)
Njn a pak jsou tu ti, co si přestavují absolutně cokoliv jako Hurvínek válku a ukazují prstem kdo co má dělat jinak a lépe. A vlastně kdyby Fukušimu stavěli, tak by se žádný problém nestal. Protože by všechno změřili. :wink:

_________________
Vertigo 2m, Extra 330SC, Supertrino F3P (54g)+Lantsov 15", RCFactory Extra 330LT, JETI DS16


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
PříspěvekNapsal: pát 31.03.2017 18:01 
Mecenáš serveru
Mecenáš serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 2.5.2003
Příspěvky: 1696
Bydliště: Jaroměř, ČR
Obrázky: 0
HonzaS píše:
Njn a pak jsou tu ti, co si přestavují absolutně cokoliv jako Hurvínek válku a ukazují prstem kdo co má dělat jinak a lépe. A vlastně kdyby Fukušimu stavěli, tak by se žádný problém nestal. Protože by všechno změřili. :wink:


A pak je tady pár takových, pro které je to vzpomínka, když je to živilo. :)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 31.03.2017 19:04 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 1.5.2014
Příspěvky: 1500
Bydliště: Mikulov na Moravě
Obrázky: 6
Hanyk píše:
Pro PEPINOZBRNA, všichni nadáváte na různé prodejce jaký to jsou lotři, ale Emotors baterku bez problému vyreklamoval!! Pro mě SPOKOJENOST.

Hanyku pokud si přečteš můj příspěvek, tak zjistíš že já na nikoho nenadávám. V tomto případě se zastávám Emotors a nelíbí se mi že je označován jako Divná prodejna. Já osobně u nich nakupuji velmi často i baterií mám od nich hodně a nikdy nevznikl žádný problém. Vždy mi od nich přišly baterie srovnané a v udržovacím napětí, jak má být.

No a všeobecně o tomto vlákně. Myslím si že pokud se o něčem diskutuje, je to jen dobře a je to smysl celé RC manie.

_________________
Nahoru to půjde ... dolů musí.


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
PříspěvekNapsal: pát 31.03.2017 19:32 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 9.5.2006
Příspěvky: 9047
Bydliště: Bratislava dnv SK
HonzaS píše:
Njn a pak jsou tu ti, co si přestavují absolutně cokoliv jako Hurvínek válku a ukazují prstem kdo co má dělat jinak a lépe. A vlastně kdyby Fukušimu stavěli, tak by se žádný problém nestal. Protože by všechno změřili. :wink:

Takéto uzemnenie, sa mi nepáči - je jedna vec mať nejaké názory a vyjadriť sa prehnane asertívne, to môže z človeka urobiť aj blba, ano tam je Fukušima aj s Hurvínkom asi na mieste..

Je ale úplne iná vec poslať zákazníkovi (poštou!) chorú sadu, ktorá sa ako chorá môže prejaviť na prvý pohľad za jednu sekundu - stačí zapichnúť merák a vidí to aj hociaký neznalý skladník. Stačilo by len trošku chcieť.
Nech sa nikto nehnevá ale už len zdržanie keď človek čaká kým mu dorazí objednaný tovar, a ten je vadný, a človek musí zabiť ďalší čas čakaním na niečo iné, nehovoriac ani o nepríjemnosti s posielaním niečoho späť - to je nadmieru "rozčarujúce".
A už len to že strčiť vadnú lipolku do balíka a odoslať, to mi pripadá tiež choré. Nie že by naoko zdravá nemohla zapáliť poštárovi za dodávku listov, ale vadná hrozí podľa mňa oveľa viac..
Samozrejme sada nemusí byť v poriadku aj tak, ale to sa nikto nemôže hnevať a na to by mala byť možnosť reklamácie.

Polemika okolo toho či chcem aby baterky niekto pred predajom "vyleštil" a zamaskoval tým ich prípadné vady aspoň na pár dní, alebo to radšej nechcem, tu ešte ani nezačala. Každý to možno bude chcieť inak, ja osobne keby mi prišli plne nabité lipolky by som zúril a v danom obchode už kupoval len niečo menej náročné..
Myslím že chápem že vybíjanie na skladovacie napätie je pre predajcu náročné, hlavne časovo. Ale veď to je len o vadných sadách, ktoré niekto nabil.. Nabil. To je ten problém. Vysvetliť ako sa nová baterka dostane na 4,08V ako nameral zakladateľ vlákna, to si pri tej Fukušime žiaľ zabudol. Pre niektorých to je podstatné, lebo sama tam nevyliezla.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 31.03.2017 20:42 
Moderátor serveru
Moderátor serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 29.1.2004
Příspěvky: 5848
Bydliště: Týn nad Vltavou
Obrázky: 5
Blog: Zobrazit blog (1)
Coro: Počkej, takže tobě by přišlo ok, kdyby prodejce vzal baterku, která mu přišla od výrobce nabitá a tu vybil na skladovací napětí a prodal? Mě teda rozhodně ne. Pokud výrobce dodal baterku, která nemá "běžné" parametry, pak by jí měl prodejce (až to zjistí, ať už sám nebo po reklamaci) výrobci vrátit, protože výrobce během výrobního procesu očividně něco podělal.

A to že bys zuřil - jako dobře, ale neni to zbytečný? Ta baterka procestovala nabitá půl zeměkoule, a ty bys zuřil že ti jí člověk kterej za její kontrolu není zodpovědný(!!!) poslal pár kilometrů nabitou? :lol:

Podle mě se to tu zbytečně moc hrotí. Ale dobře. Budu s váma hrát tu hru. Do Astry jedině se servotesterem :wink: :lol: Vlastně k Pelikánovi taky. :mrgreen:

_________________
Vertigo 2m, Extra 330SC, Supertrino F3P (54g)+Lantsov 15", RCFactory Extra 330LT, JETI DS16


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
PříspěvekNapsal: pát 31.03.2017 21:16 
Mecenáš serveru
Mecenáš serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 2.5.2003
Příspěvky: 1696
Bydliště: Jaroměř, ČR
Obrázky: 0
HonzaS píše:
: Pokud výrobce dodal baterku, která nemá "běžné" parametry, pak by jí měl prodejce (až to zjistí, ať už sám nebo po reklamaci) výrobci vrátit, protože výrobce během výrobního procesu očividně něco podělal.


Budu šetřit smajlíkama, jinak by jich tady několik řádků.
Tušíš vůbec, jak se řeší podobné reklamace s firmou z ..odjinud?
A co myslíš, že se stane, až odešleš zboží za poštovné, které převyšuje cenu zboží ?
Dám Ti na výběr:
1. Výrobce se chytne za frňák a pošle nové baterky a pochopitelně uhradí i Tvoje náklady, které si s reklamací měl.
2. Nestane se vůbec nic.
Stačí když napíšeš jednu číslovku :D


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 31.03.2017 21:34 
Moderátor serveru
Moderátor serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 29.1.2004
Příspěvky: 5848
Bydliště: Týn nad Vltavou
Obrázky: 5
Blog: Zobrazit blog (1)
Co vím, tak Filip posílal na reklamaci čas od času nějaký Pulse, takže to asi bude podle výrobce. Lowcost noname tě asi pošle někam, ti co se snaží být seriózní se aspoň trochu snaží? Prozraď jak to je a ideálně to generalizuj na všechny výrobce/značky ;-) Ať v tom není zbytečný bordel a dohady :lol:

_________________
Vertigo 2m, Extra 330SC, Supertrino F3P (54g)+Lantsov 15", RCFactory Extra 330LT, JETI DS16


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
PříspěvekNapsal: pát 31.03.2017 22:05 
Mecenáš serveru
Mecenáš serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 2.5.2003
Příspěvky: 1696
Bydliště: Jaroměř, ČR
Obrázky: 0
HonzaS píše:
Co vím, tak Filip posílal na reklamaci čas od času nějaký Pulse, takže to asi bude podle výrobce. Lowcost noname tě asi pošle někam, ti co se snaží být seriózní se aspoň trochu snaží? Prozraď jak to je a ideálně to generalizuj na všechny výrobce/značky ;-) Ať v tom není zbytečný bordel a dohady :lol:

Já myslím, že je vše jasné. Dohady se sem pokoušíš vnést jenom Ty.
Já měl asi kliku na dobré, slušné dodavatele. Když se objevil problém, řešil se a vždy se vyřešil k mé spokojenosti. A nikdy jsem nikam nic neposílal. Ale jednou jsem s spálil. A lítal jsem v tom za hodně. A pak mě napadla jedna věc, která pomohla. Do hodiny vyřešeno. Peníze zpět na účtu. Ale bylo to hop, nebo trop. Nic jiného už mi stejně nezbývalo....
Ty si vážně myslíš, že nějakého prodejce, nebo výrobce ze země s více než miliardou obyvatel může nějaký zákazník ze země jako ČR (čti pro ně něco jako větší vesnice) rozhodit? Že by se tím vůbec zabýval?
Pokud je to za pár drobných, tak jim nestojí za to si ničit jméno, pověst. Ale jak jde o peníze, o víc peněz, slušnost jde stranou. Ostatně, jako kdekoli jinde.
Generalizování všech výrobců a značek nechám Tobě, já už si své užil :) A nezapomeň nás s tím pak seznámit.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 01.04.2017 0:30 
Moderátor serveru
Moderátor serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 29.1.2004
Příspěvky: 5848
Bydliště: Týn nad Vltavou
Obrázky: 5
Blog: Zobrazit blog (1)
Citace:
Ty si vážně myslíš, že nějakého prodejce, nebo výrobce ze země s více než miliardou obyvatel může nějaký zákazník ze země jako ČR (čti pro ně něco jako větší vesnice) rozhodit? Že by se tím vůbec zabýval?


Já si myslím, že někteří nás neberou ani jako zákazníka, a nebudou se tím zabývat bez ohledu na to o kolik jde peněz. Rád bych se ale pletl.

_________________
Vertigo 2m, Extra 330SC, Supertrino F3P (54g)+Lantsov 15", RCFactory Extra 330LT, JETI DS16


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
PříspěvekNapsal: sob 01.04.2017 6:20 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 9.9.2014
Příspěvky: 516
Bydliště: Plzeňsko
Honzo, bez ohledu na to, jestli děláš moderátora, tak jsem rád za to, že se v modelařině snažíš nejenom mě ale i druhým radit, pomáhat, mít na věc názor, diskutovat a dopodrobna rozebírat všemožné, ale mě prostě fakt dostal první příspěvek, ve kterém si napsal, že si za to mohu sám a koupil si shit. Být v mojí situaci a třebaže si řekneš, že bys to neřešil, ale zkus si to představit a někdo by ti to naservíroval stejně, že je to tvá blbost. Osobně bych si to nedovolil. Otázkou je proč někteří menší prodejci nemají problém najít si chvilku času, zatímco ty velký na to zřejmě kašlou. Že by honba za zisky? Protože jeden nespokojenej zákazník není ztráta, když máme dalších třicet ve frontě? Neříkám, že je jen chyba na straně prodejce, ale jak jsem již zmínil, on je poslední, kdo zboží drží v ruce a za to nese plnou zodpovědnost. Trochu to přeženu a odbočím - když si objednáš auto za mega, dvě s nějakou V8ičkou, zaplatíš a pak vyzvedneš a zjistíš pod kapotou litrovej tříhrnek co udeláš? Budeš to řešit s výrobcem, kterej je přes půl světa? Asi ne, půjdeš za tím, kdo ti to prodal a tak nějak se pod tu kapotu nepodíval a neujistil se co vlastně prodal. Kdyby to byla aku za dvě stovky, tak to snad ani neřeším. Ale skoro za litr? Že je to pořád shit, vzhledem k ceně? Na to máme asi jiný pohled. Samozřejmě respektuji tvůj názor, stejně jako názor jiných, ať už se mnou souhlasí či ne, ale v mém případě napříště podpořím prodejce jako Hořejší, Emotors - snad nejlepší přístup jaký jsem poznal - a další s kterými při x desítkách objednávek nemám problém.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 01.04.2017 10:08 
Platící zákazník RCManie
Platící zákazník RCManie

Registrován: 22.7.2012
Příspěvky: 4518
Bydliště: Zvole u Prahy
Obrázky: 0
DXS píše:
ale v mém případě napříště podpořím prodejce jako Hořejší, Emotors - snad nejlepší přístup jaký jsem poznal - a další s kterými při x desítkách objednávek nemám problém.


Přesně tak :D


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 48 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz