jyrry píše:
Muzes prosim zmerit napeti aku pri plnem plynu pred letem a po pristani, vzdy po cca 3-5s plneho plynu? Optimalne i proud nebo alespon typ motoru a pouzitou vrtuli.
Dik.
napětí měřit neumím, nic méně po vyčerpání cca třetiny kapacity už znatelně klesá napětí a samozřejmě i výkon, po odlehčení, pauze se zase na pouze krátkodobý záběr vzpamatují, po vyčerpání cca poloviny kapacity už ale definitivně změknou--i při malé zátěži padá napětí rapidně dolu.
s vysosatelností to ale až tak špatný zase není, s výkonem, udržením napětí i při trvalejší zátěži a ochotou trvale i přez polovinu vysosané kapacity dodávat ampérky jako lipol se ale srovnávat opravdu nedají ani náhodou.
sada poskládaná 3P--jeden P článek sony--prý trvalých--30A, další dva články přesně netuším--vykuchané z baterie pro elektrokolo.
puvodně jsem jezdil pouze na ten 2p typ článku z elektrokola a po potunění o zázračný 30A články sony nemám pocit, že by se stal nějaký zásadní zázrak--pouze mám o cca 2000ma v sadě víc.
maximální trvalý odběr--pouze při plně nabité baterii při prvním rozjezdu do kopce--17A max.
jezdim to na té elektrokoloběžce, kdyby mi ji někdo nastrojil, tak mu nejspíš hned při prvním přidání plynu řeknu, jestli mi tam dal lipol, nebo lion baterii, je to opravdu znatelný rozdíl, na obou typech mi wattmetr ukáže sice špičkových 17A, ale pouze lipol je i udrží.