Registrován: 7.5.2015 Příspěvky: 7461 Bydliště: ČR Obrázky:8
V dronu 500mAh 3.7V LiPol nahradil 1ks 18650 s malým Ri velkým C = velkým I (ze stíhačky andula, ale lítá) 18650 z nářadí, nebo též lion lgdbhg2 18650(tzv.hovňák)=LGDBHG2 3.7V 18650 3000mah High power dis. 30A
Drone battery hack: Can a power tool 18650 battery fly a drone?
Mohl bych mít ještě jeden dotaz??? Přišli mi dvě liion 18650tky ale na obou stranách je jen ploška, chyby mi tam ten výstupem (+ pol), jako má AA baterka. Jak se toto řeší kdyz ho tam potřebuji mít tak abych je mohl nabíjet a nebo je vložit do boxů pro baterii
Děkuji. Ty jsem u nás nikde nesehnal. Tak jsem na to naletoval trochu cínu a zbrousil plošku tak aby tam byl + pol kontakt. Zatím to funguje. Nevím asi to nebude idealní ale příště budu muset koupit liion 18650 s vystouplím plus polem. Někde jsem viděl i radu s magnetem který tam dávali jako plus pol.
Díval jsem se že na 18650 a na plošky se letuje běžně tak doufám že jsem ji neuškodil. Moc sem ji nezahřál s snažil jsem se aby letování na plošce bylo co nejkratší
Registrován: 7.5.2015 Příspěvky: 7461 Bydliště: ČR Obrázky:8
@jankult87 Jak psal macil. Jde o provedení článku ze kterého se pájením (bodováním) vyrábí pack = baterka. (button = čepička Button-Topped ty jiné bez čepičky mají uvedeno Flat Topped v podrobném popisu datasheet)
Ještě existovaly (existují?) články pro velký proudový odběr jejich čepička byla širší a nižší. Některým nabíječkám, držákům (páskové pružicí kontakty) a spotřebičům absence čepičky nebo nízká nevadí
Tam kde je vzhledem k laickým uživatelům plus pól utopen v plastové ohrádce je problém. Na druhou stranu otočený (přepólovaný) článek nemá kontakt, stejně jako nevhodný (s jinou čepičkou) = ochrana
Pro nepříliš náročná použití s citem vyrobená kapka cínu vyhoví. Jinak čepičky kuchám ze starých nenabíjecích článků stačí i tužkové,
Mohu tedy baterii nějak uškodit když použiji jen cín tak abych tam měl kontakt a zbrousím plošku. Třeba větším přechodovím odporem. Nikde v čr jsem nenašel tu redukci pro plus pol když jsem si špatně obědnal baterii a koupil jen "tu bez +polu"??? Jde mi o to aby baterie vypadala jako AA článek a měl sem kontakt na svorkovnici. Otočit polaritu asi nejde jelikož + a - pol (ploška) není stejná
Registrován: 7.5.2015 Příspěvky: 7461 Bydliště: ČR Obrázky:8
@jyrry+@pepin+@ostatní-účastníci: Pohonné accu (např. koloběžka a kolo) LiIon versus LiFePO4 jiné 12V pohon nebo nabíjení (větší powerbank) Zastánci LiFePO4 vycházejí z kvality oponenti uvádí (dobré) levnější LiIon STAČÍ
Při sériově-paralelním řazení válcových článků se mnohdy jako výchozí článek používá velikost 18650. Kdy má smysl použít větší válcový typ 26650? Odpovídá poměr objemů článků 1:2 poměru zvětšení kapacity?
NENÍ MURATA jako muRata - Válcová pouzdra různé - proudy I, - velikosti, - chemie (energy): NCA/GrNCA/Gr+NCM/GrLFP/Gr Cylindrical Type Lithium Ion Secondary Batteries are packaged in metal cans https://www.murata.com/products/batteries/cylindrical
3.7V VTC4A (18650) 3.2V LFP/Gr (LiFePO4) 3.6V All Others !!!
Registrován: 7.5.2015 Příspěvky: 7461 Bydliště: ČR Obrázky:8
jankult87 píše:
Mohu tedy baterii nějak uškodit když použiji jen cín tak abych tam měl kontakt a zbrousím plošku. Třeba větším přechodovím odporem. Nikde v čr jsem nenašel tu redukci pro plus pol když jsem si špatně obědnal baterii a koupil jen "tu bez +polu"??? Jde mi o to aby baterie vypadala jako AA článek a měl sem kontakt na svorkovnici. Otočit polaritu asi nejde jelikož + a - pol (ploška) není stejná
Pokud nutno (úzký hluboký zářez v plastu u plus pólu v nabíječce) použil jsem čepičky ze starých nenabíjecích. Jinak to zvýšení plošky cínem taky vyhoví. Použil jsem to několikrát. Měkký cín se otírá a na vzduchu šedne.
Registrován: 7.5.2015 Příspěvky: 7461 Bydliště: ČR Obrázky:8
Na www lze najít: AURORA (HUGE CAPACITY): Li-PO/Li-ion-PO/Li-ion-Fe (Battery/Cell) (Battery for XLH Cars) https://pt.aliexpress.com/item/32429260905.html Někde mimo viditelných konektorů je v popisu na nálepce i velikost článků 16500/800mAh, 14500/500mAh
Jako napájecí baterii pro nabíječky většina sestavuje sady z baterek o kapacitě kolem 2500 - 3000mAh. Není možné použít toto: https://www.nkon.nl/rechargeable/li-ion ... 10-2a.html Neznáte tyto baterky? Jak je to se skutečnou kapacitou? Používá je někdo v něčem? Jsou nějaké zkušenosti? Děkuji.
_________________ Snažím se stavět letadla tak, aby i po havárii jsem se nemusel stydět za to, jak vypadají vevnitř.
Registrován: 8.3.2012 Příspěvky: 4036 Bydliště: SK Obrázky:6
Golfista píše:
Jako napájecí baterii pro nabíječky většina sestavuje sady z baterek o kapacitě kolem 2500 - 3000mAh. Není možné použít toto: https://www.nkon.nl/rechargeable/li-ion ... 10-2a.html Neznáte tyto baterky? Jak je to se skutečnou kapacitou? Používá je někdo v něčem? Jsou nějaké zkušenosti? Děkuji.
BAK osobne nie, ale mám v rádiu INR 21700-50E 4900 mAh. Pôvodne boli deklarované na 5000 mAh, ako vidno aj z názvu. Ale túto kapacitu nedosahovali tak ju znížili. Za mňa OK pre nižšie zaťaženie napr. prre Tx, Rx a pod. Radšej by som zobral Samsung, ako BAK. https://www.nkon.nl/rechargeable/li-ion ... 0-50e.html
Registrován: 26.7.2020 Příspěvky: 1099 Bydliště: Žilina, let.Hôrky-Brezovec , SK Obrázky:7
Nepodarilo sa niekomu najst obchod kde by sa dali kupit tie ochranne zakoncenia (end cap) na baterie 18650 , nieco podobne ako pouziva Jeti ? Uz sa tu na to niekto pytal ale myslim ze mu poradili len 3D tlac , comu by som sa rad vyhol.
Nieco som nasiel na Hacker motors , ale maju len na 2 a 4 baterie (a za dost brutalnu cenu), ja by som potreboval na 3 x 18650 trojuholnik.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 24 návštevníků
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru