RCmania.cz - web pro modeláře a modely http://rcmania.cz/ |
|
Otázky kolem Li-Ion, LiFePo 18650 http://rcmania.cz/viewtopic.php?f=42&t=80829 |
Stránka 39 z 60 |
Autor: | Lark [ úte 29.01.2019 1:04 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Otázky kolem zatížitelnosti Li-Ion, LiFePo 18650 |
Jirko díky. Už je mám taky doma (16ks), jsou z jedné várky a zatím jsem jen přeměřil jejich stav. U většiny je napětí 3,288V až 3,289V, 2ks 3,287V a 1ks 3,290V. Za ty peníze maximální spokojenost. |
Autor: | guchar [ úte 29.01.2019 2:34 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Otázky kolem zatížitelnosti Li-Ion, LiFePo 18650 |
Nehledal jste někdo převod Samsung kódu "1FC4" na datum výroby v lidském formátu DD.MM.YYYY ? 1- F=2015 - C=March - 4 == 04.03.2015 cca 2015,6,7,8 = 4 roky po datu výroby ? year start from: A = 2010, ... month start from: A = January, ... https://www.tomobattery.com/blog/samsung-18650-battery-manufacture-date-code/ |
Autor: | jyrry [ úte 29.01.2019 6:40 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Otázky kolem zatížitelnosti Li-Ion, LiFePo 18650 |
Udělal jsem z nich napájecí pack pro agregáty RC tanku: Příloha: Je to zdrátované na 4s5p. @guchar - dík, to není špatné, nejsou tedy moc staré. |
Autor: | jyrry [ úte 29.01.2019 11:52 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Otázky kolem zatížitelnosti Li-Ion, LiFePo 18650 |
Další pack je jen 4s2p - pro napájení zařízeníček ve věži. Začínám je testovat: Příloha: Zajímavý je ten mírný pokles napětí na začátku. A na konci jak se potvory trochu napětím rozjely po vypnutí proudu. Jo, vnitřní odpor každé paralelní dvojice je lehce nad 20mOhm. |
Autor: | Lark [ úte 29.01.2019 12:50 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Otázky kolem zatížitelnosti Li-Ion, LiFePo 18650 |
Ten pokles na začátku může dělat testování nabíječky před zahájením nabíjení. |
Autor: | jyrry [ úte 29.01.2019 13:59 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Otázky kolem zatížitelnosti Li-Ion, LiFePo 18650 |
A máme vybito: Příloha: Myslím že se chovají spořádaně. Za tu cenu jsou super. |
Autor: | Lark [ úte 29.01.2019 14:05 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Otázky kolem zatížitelnosti Li-Ion, LiFePo 18650 |
Jirko, paráda. Ta horní zelená je vybíjecí proud? Proč ke konci zvyšuje proud? Nemělo by to být případně spíš obráceně? Máš tam víc křivek, než stupnic po stranách, a ne zrovna čitelné barvy stupnic. Edit: Ta modrá zubatice je co? |
Autor: | zdzd [ úte 29.01.2019 14:24 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Otázky kolem zatížitelnosti Li-Ion, LiFePo 18650 |
Lark píše: Jirko, paráda. Ta horní zelená je vybíjecí proud? Proč ke konci zvyšuje proud? Tipnul bych si na výkonové omezení nabíječky. Vybíjí co snese a tak si s poklesem napětí může dovolit zvyšovat proud, dříve omezený povoleným max. výkonem. |
Autor: | Lark [ úte 29.01.2019 14:28 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Otázky kolem zatížitelnosti Li-Ion, LiFePo 18650 |
Jó, asi máš pravdu. To jsem si neuvědomil, že ten prcek víc asi neuchladí. |
Autor: | jyrry [ úte 29.01.2019 14:49 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Otázky kolem zatížitelnosti Li-Ion, LiFePo 18650 |
Modré je teplota na externím čidle. Křivky napětí jsou pro jednotlivé články, to je ta čtyřnásobná křivka. Vytopený výkon mám omezený na 15W ale můžu nastavit 20W. Víc pak s externím odporem v sérii s baterkou. Graf je hůř čitelný a to mám pro export do *.jpg nastavené rozlišení co nejvyšší (nebo to neumím líp nastavit ). Nebo třeba se to zlepší po zaplacení, je to "donate ware"... |
Autor: | Lark [ úte 29.01.2019 15:00 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Otázky kolem zatížitelnosti Li-Ion, LiFePo 18650 |
Takže ta teplota napřed klesala, jak jsi čidlo ohřál rukou, a až ke konci se začala nepatrně zvedat. Jinak pro export obrázků používám "Výstřižek" z W7 a ukládám do PNG a barvy jsou většinou tak jak je vidím. Vyprovokoval jsi mě, a tak jsem se pustil do testování dvoučlánku A123 2300mAh. Pak to sem dám. |
Autor: | jyrry [ úte 29.01.2019 15:08 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Otázky kolem zatížitelnosti Li-Ion, LiFePo 18650 |
Nene, čidlo jsem držel za kablíky A Ctrl+Alt+PrtScrn, vložit do CorelPhoto_paint, exporty do png nebo jpg, to je taky nic moc, jsou to prťavá písmenka: Příloha: Příloha: To je druhé nabíjení. |
Autor: | novfra [ úte 29.01.2019 15:12 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Otázky kolem zatížitelnosti Li-Ion, LiFePo 18650 |
jyrry píše: A na konci jak se potvory trochu napětím rozjely po vypnutí proudu. Jo, vnitřní odpor každé paralelní dvojice je lehce nad 20mOhm. Jo, to je přesně ten okamžik, o kterém byla řeč. Jen nastává o něco dříve, přesněji ve chvíli, kdy napětí zažíná růst rychleji, zhruba okolo 30 minuty. |
Autor: | TomasC [ úte 29.01.2019 15:53 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Otázky kolem zatížitelnosti Li-Ion, LiFePo 18650 |
Stejně se z toho po nahrání na rcmania stane obrázek o max rozměru 1024x1024. Nechceš zkusit opravdu pomalé dobití, aby se články vyrovnali? |
Stránka 39 z 60 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |