Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Teplota Li-polek
PříspěvekNapsal: ned 11.06.2017 8:53 
Celkem nový uživatel
Celkem nový uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 29.1.2011
Příspěvky: 58
Bydliště: Brno
Zdravím,chci se zeptat,jaká může být max. teplota u právě vylítaných Li-polek?


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 
 Předmět příspěvku: Re: Teplota Li-polek
PříspěvekNapsal: ned 11.06.2017 9:36 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 7.1.2007
Příspěvky: 4172
Bydliště: KLADNO
Obrázky: 1
taková knížecí rada: co nejmenší....ale je potřeba brát v úvahu okolní teplotu, v zimě lipolky ze stejného modelu jsou v ruce vlažné a samozřejmě v létě dost teplé protože k té vlažnosti připočteš okolní teplotu např. plus 30 st C.
Ovšem jestli si je skoro po letu skoro neudržel v ruce,jak byly horké je něco hoooodně špatně/chlazení,celkově špatně navržený pohon ,velká vrtule atd./

_________________
Pravda začíná tam kde končí signál České televize.
Nevěřím ničemu, co vláda říká.


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: Teplota Li-polek
PříspěvekNapsal: ned 11.06.2017 9:41 
Moderátor serveru
Moderátor serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 28.2.2005
Příspěvky: 20841
Bydliště: Rakovník, CZ
Obrázky: 0
Jojo... proste pocitove asi jako zenska s horeckou :mrgreen:
Co je vic to naznacuje problem.
A na rozdil od zenske to muze byt i chladnejsi :lol:

_________________
jyrry.webnode.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Teplota Li-polek
PříspěvekNapsal: ned 11.06.2017 10:33 
Mazák
Mazák

Registrován: 7.5.2015
Příspěvky: 7455
Bydliště: ČR
Obrázky: 8
Rozsah pracovních teplot NABÍJENÍ/VYBÍJENÍ Working temperature:0~40℃ / 0~60℃
Doporučená skladovací (nejlépe) Best 20±5℃ for long-term storage
PROVOZNÍ VYBÍJECÍ
Obvykle 60°C (140°F) vnitřní teplota. Někteří uvádí jen 125°F(cca 52°C), ale taky 110°F(cca 44 °C).
Teplota 140°F ( 60 °C) je považována za hraniční, vzhledem k hrozbě destrukce baterie.

- Při zkoušce teplotním šokem se zahřívají s nárůstem 5 °C / min.
Po dosažení 75°C musí odolat min. 60 min(některé 48h, 65°C) bez vzniku výbuchu nebo hoření.
Je to test odolnosti. Nic se neříká o tom, jak se projeví na vlastnostech a životnosti baterie.

==edit02
Konkrétní údaj o přípustné max. teplotě by měl být v datasheet tvé Li-polky. Obecně pokud
to nechci ždímat na "knedlík" tak motor, vrtule a převodovka tak aby byla někde 45 až 50 °C
v nepříliš horkých dnech.


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 Předmět příspěvku: Re: Teplota Li-polek
PříspěvekNapsal: ned 11.06.2017 11:12 
Platící zákazník RCManie
Platící zákazník RCManie

Registrován: 22.7.2012
Příspěvky: 4518
Bydliště: Zvole u Prahy
Obrázky: 0
pokud je baterka po letu příjemně teplá, je to akorát . Vnitřní teplota je vyšší než na povrchu . Pokud je taková teplejší , už bych dal větší kapacitu , nebo optimalizoval pohon .Teplota taky roste vyšším stupněm vybití . Takže i to je cesta - méně vybíjet .


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 Předmět příspěvku: Re: Teplota Li-polek
PříspěvekNapsal: pon 12.06.2017 9:17 
Celkem nový uživatel
Celkem nový uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 29.1.2011
Příspěvky: 58
Bydliště: Brno
Pánové, děkuji za hodnotné odpovědi.


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz