Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: čtv 22.03.2018 21:10 
Nováček serveru
Nováček serveru

Registrován: 22.3.2018
Příspěvky: 8
Jsem začátečník a řeším jak nabíjet vícečlánkové li-ion aku.. Z packu je vyvedený servisní konektor, ale nikde jsem nenašel (kromě číny) balancer přímo pro li-ion.. Většinou jsou integrované už v nabíječce, nebo se zvlášť prodávají pro li-pol..
Mám starou nabíječku (ultramat 10) a k tomu používám na Li-pol balancer LiPo balancer 6 plus od graupnera a nechce se mi teď kvůli jednomu packu lionek co jsem si koupil k vysílačce kupovat novou nabíječku...
Jde to nabíjet tím balancerem pro Li-po...? Nepotřebuju vědět, že se Liionky nemusí balancovat..., to už jsem si v řadě článků přečetl...

díky moc,

Láďa


Nahoru
 Profil  
 
 
PříspěvekNapsal: čtv 22.03.2018 21:25 
Mazák
Mazák

Registrován: 3.11.2011
Příspěvky: 592
Bydliště: Česká republika
Jake jsou to clanky? Moderni lion se dnes nabiji stejne jako lipol na 4,2 V.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 22.03.2018 21:33 
Nováček serveru
Nováček serveru

Registrován: 22.3.2018
Příspěvky: 8
Je to 2S1P 2600mAh Li -Ion - píše se na tom
chrg. 0,5C max 1C
vyb. max 2C
volt 4,2 - 2,75

tak to by asi mělo jít, žejo....? :-)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 23.03.2018 7:04 
Protřelejší uživatel
Protřelejší uživatel

Registrován: 13.12.2012
Příspěvky: 102
Když jsi tak sečtělý, tak bys mohl mít nastudováno, že balancer srovnává napětí jednotlivých článků. 8) Obvykle mezi 3 - 4,3V. Pokud bude napětí mimo toto rozmezí, tak bude pravděpodobně nějakým způsobem protestovat. Ale taky nemusí...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 23.03.2018 7:05 
Mazák
Mazák

Registrován: 7.5.2015
Příspěvky: 7411
Bydliště: ČR
Obrázky: 8
Pokud tam je servisní konektor předpokládá se nabíjení s balancováním. Typy co balancování
nepotřebují (např. Power Ion od JETI) servisní konektor ani nemají. Mají jen silový konektor.