|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 15 ] |
|
Shorty
|
Napsal: ned 06.05.2018 11:58 |
|
Mecenáš serveru
|
|
|
Registrován: 25.3.2014 Příspěvky: 1573 Bydliště: Letovice,ČR
|
Pokud máš na mysli od Bighobby, tak je používám ( BH Power) na EDF a mám jednu už 4tou sezónu a zatím drží a je i nenafouklá. Ale nabíjím pouze 1C. Na letišti dám rychlý nabíjení, a když přijdu domů a je čas tak dám balanc. Nic jinýho s nima nedělám. A takovej poznatek navrch. Kolega mi půjčil Turnigy 4S 4000 a ta byla těžší než BH 4S 5200.
_________________ Co napíšu je jen můj názor, který nikomu nevnucuju.
|
|
Nahoru |
|
|
dudaj
|
Napsal: ned 06.05.2018 12:06 |
|
Platící zákazník RCManie
|
|
Registrován: 22.7.2012 Příspěvky: 4515 Bydliště: Zvole u Prahy Obrázky: 0
|
nevím , jak nové , ale mám starší . Vydržej dlouho, ale moc tvrdý nejsou . Záleží na použití .
|
|
Nahoru |
|
|
traveldar
|
Napsal: pon 07.05.2018 6:50 |
|
Celkem nový uživatel
|
|
|
Registrován: 29.1.2011 Příspěvky: 58 Bydliště: Brno
|
Ptám se proto,protože si chci pořídit ještě jednu sadu(4x) a BH má v nabídce ještě POWER X6,z těch 8ks co mám(BH-3s 220mAh 35C)se mě začaly dvě lehce nafukovat (25x nabíjení 1C),a tak váhám zda nejít do těch X6.t
|
|
Nahoru |
|
|
Koli
|
Napsal: pon 07.05.2018 9:36 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
Registrován: 11.10.2017 Příspěvky: 109 Obrázky: 4
|
Zdravím, Používám ty POWER X6 již třetí sezonu na F3Ačku. Konkretně sadu 2x 5S 4600 35C a 2x 5S 52OO 35C. kouupeno také na BIGHOBBY. Ano jsou mírně měkčí, ale během letové sestavy to nepociťuji. Standartně je nabíjím 1C, na závodech 2C. nikdy jsem je je nevylétal pod 20 proc. Nevím už, kolikrát jsem je nabíjel, ale stále jsou v původním tvaru - nepřifouklé. Odpor mají stále cca 1,5 až 2 mohm. Jo ještě, Vždy když vím, že nepůjdu cca více jak týden s nimi do luftu, tak je zaparkuji.
|
|
Nahoru |
|
|
Shorty
|
Napsal: pon 07.05.2018 14:27 |
|
Mecenáš serveru
|
|
|
Registrován: 25.3.2014 Příspěvky: 1573 Bydliště: Letovice,ČR
|
Koli píše: Jo ještě, Vždy když vím, že nepůjdu cca více jak týden s nimi do luftu, tak je zaparkuji. I to se tady různě probíralo. Nikdy jsem je nedával na storage. V sezóně vozím aspoň 2 éra v autě do práce a potom jdu lítat. Nikdy nevím, jak to vyjde. Tak je pořád nabito. A tak to skončí kolikrát i na zimu. Mám je různě, ale většinou tak 4 sezóny a problém nikdy nevznikl. Tak proč přidávat další cylkus .
_________________ Co napíšu je jen můj názor, který nikomu nevnucuju.
|
|
Nahoru |
|
|
HonzaS
|
Napsal: pon 07.05.2018 15:44 |
|
Moderátor serveru
|
|
|
Registrován: 29.1.2004 Příspěvky: 5848 Bydliště: Týn nad Vltavou Obrázky: 5
Blog: Zobrazit blog (1)
|
shorty: protože tvrdý baterky to prokazatelně blbě snáší a nafukují se. NízkoCčkový co používám jako přijímačovky jasně, ty se nafouknou až ten druhej, třetí rok třeba. ty hodně C většinou brzo.
_________________ Vertigo 2m, Extra 330SC, Supertrino F3P (54g)+Lantsov 15", RCFactory Extra 330LT, JETI DS16
|
|
Nahoru |
|
|
Shorty
|
Napsal: pon 07.05.2018 18:34 |
|
Mecenáš serveru
|
|
|
Registrován: 25.3.2014 Příspěvky: 1573 Bydliště: Letovice,ČR
|
HonzaS píše: shorty: protože tvrdý baterky to prokazatelně blbě snáší a nafukují se. NízkoCčkový co používám jako přijímačovky jasně, ty se nafouknou až ten druhej, třetí rok třeba. ty hodně C většinou brzo. Myslíš, že 35C(70C) je málo? Potom jsou BH véélmi dobrý. Jak říkám. Mám je 4 rok a nafouklý nejsou. Ale je pravda, že většinou jdou jen něco málo přes 1/2 plynu. Naopak ta co mám ve vysílače se nafoukla skoro hned. Tak nevím...
_________________ Co napíšu je jen můj názor, který nikomu nevnucuju.
|
|
Nahoru |
|
|
dudaj
|
Napsal: pon 07.05.2018 21:08 |
|
Platící zákazník RCManie
|
|
Registrován: 22.7.2012 Příspěvky: 4515 Bydliště: Zvole u Prahy Obrázky: 0
|
Shorty píše: Myslíš, že 35C(70C) je málo? .
V dnešní době skoro jo Viděl bych tvrdý baterky tak od 60 C trvalejch nahoru Fakt je , že vycházej zase docela těžký , tak je otázka, jestli potřebuji tak tvrdý baterky , nebo dám přednost větší kapacitě s podobnou váhou a měkčí . +- , aby zas někdo nerejpal
|
|
Nahoru |
|
|
traveldar
|
Napsal: čtv 10.05.2018 8:14 |
|
Celkem nový uživatel
|
|
|
Registrován: 29.1.2011 Příspěvky: 58 Bydliště: Brno
|
Pánové, děkuji za příspěvky.t
|
|
Nahoru |
|
|
tomashr
|
Napsal: stř 30.05.2018 9:22 |
|
Moderátor serveru
|
|
|
Registrován: 21.6.2008 Příspěvky: 6021 Bydliště: Praha ČR
|
dudaj píše: V dnešní době skoro jo Viděl bych tvrdý baterky tak od 60 C trvalejch nahoru Ono jde bohužel hlavně o to, co si kdo troufne napsat... Viz staré klasické GensAce 25C - řeklo by se "málo", jenže reálné Ri je menší než u prakticky všech dnešních 45C baterek a dokonce překonává i mnohé 65C Dá se říct, že opravdu tvrdé baterky posledních generací se najdou, obvykle udáno až něco u 90C a více - Acehe Formula,GensAce Tattu R-line atd., jenže taky je u nich proti běžným citelně vyšší cena a pokud to člověk nechce pro opravdu nekompromisní soutěžní létání, tak si to už bude docela rozmýšlet. Třeba u sady do copteru, kterou užívám, je rozdíl ceny mezi "dobrou klasikou" a "top" 520korun kontra 820 korun - to už je pěkných pár desítek procent
|
|
Nahoru |
|
|
jyrry
|
Napsal: stř 30.05.2018 11:41 |
|
Moderátor serveru
|
|
|
Registrován: 28.2.2005 Příspěvky: 20822 Bydliště: Rakovník, CZ Obrázky: 0
|
Myslím že také poněkud záleží na tom kdo co a jak létá a jakou "tvrdost" baterek na to potřebuje. Někdo "potřebuje" vyrvat hotlinera za pár vteřin do výšky, tam chápu požadavek na hodně "Céček". Protiklad je motorák (F3A, WWII, WWI, civilní maketa... a pod.) kde chci letět alespoň 5-6 minut a to mi bohatě umožní baterky 20C protože násobilka nelže - doba chodu pohonu jistě nepřesáhne v minutách 60/průměrné C. Tedy pokud pohon musí dostat 50C z baterky, pak to pojede 60/50=1,2 minuty a to s bídou. Pokud ovšem letím na průměrných 8-10C, poletím tak 60/10 = 6 minut. Nevidím tu honbu za vysokými "Céčky" příliš vhodnou pro zevšeobecňování... Jo, nepíši o soutěživcích, ti to potřebují vydojit kvůli setinkám a plackám na stuze
_________________ jyrry.webnode.cz
|
|
Nahoru |
|
|
dudaj
|
Napsal: stř 30.05.2018 12:55 |
|
Platící zákazník RCManie
|
|
Registrován: 22.7.2012 Příspěvky: 4515 Bydliště: Zvole u Prahy Obrázky: 0
|
vysoký C jsou potřeba u třeba u jetů a copter. Jedná se o chvilkový vysoký požadavek na proud . Může trvat 5-10 vteřin a pak se lítá třeba na 30 % výkonu. Doba letu 4 - 5 minut standart, ale ty chvilkový nárusty běžné baterky spolehlivě zničej . Já mám dobrou zkušenost s Dinogy .
|
|
Nahoru |
|
|
tomashr
|
Napsal: stř 30.05.2018 13:22 |
|
Moderátor serveru
|
|
|
Registrován: 21.6.2008 Příspěvky: 6021 Bydliště: Praha ČR
|
dudaj píše: vysoký C jsou potřeba u třeba u jetů a copter. Jedná se o chvilkový vysoký požadavek na proud . Může trvat 5-10 vteřin a pak se lítá třeba na 30 % výkonu. Doba letu 4 - 5 minut standart, ale ty chvilkový nárusty běžné baterky spolehlivě zničej . Já mám dobrou zkušenost s Dinogy . Ono tedy u racecopterů je ještě jedno specifikum, totiž proti jiným modelům řádově vyšší procento baterek zničených mechanicky po ranách do země Sám jsem za poslední dva roky zlikvidoval elektricky, tedy přetěžováním asi jen jednu sadu, zato tři další to odnesly po ranách do země... To pak taky dost snižuje ochotu kupovat ty opravdu top sady (tedy pokud nelétám závody na vrcholové úrovni).
|
|
Nahoru |
|
|
dudaj
|
Napsal: stř 30.05.2018 13:37 |
|
Platící zákazník RCManie
|
|
Registrován: 22.7.2012 Příspěvky: 4515 Bydliště: Zvole u Prahy Obrázky: 0
|
zase máš sadu za 500 . Já 6000 ty levný .
|
|
Nahoru |
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 15 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|