Autor |
Zpráva |
Golfista
|
Napsal: čtv 18.10.2018 14:23 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 25.11.2008 Příspěvky: 1465 Bydliště: Dobruška
|
Lítám s modely F5J a používám LiPolky o kapacitě 650 a 850 mAh. Jsou ale na lítání v zimě a při hooodně nízkých teplotách nevhodné. Je nějaký, který by se hodil i při nulových teplotách? Jaký?
_________________ Snažím se stavět letadla tak, aby i po havárii jsem se nemusel stydět za to, jak vypadají vevnitř.
|
|
Nahoru |
|
|
|
|
|
tomashr
|
Napsal: čtv 18.10.2018 14:26 |
|
Moderátor serveru
|
|
|
Registrován: 21.6.2008 Příspěvky: 6022 Bydliště: Praha ČR
|
Golfista píše: Lítám s modely F5J a používám LiPolky o kapacitě 650 a 850 mAh. Jsou ale na lítání v zimě a při hooodně nízkých teplotách nevhodné. Je nějaký, který by se hodil i při nulových teplotách? Jaký? Ano - nahřátá LiPOLka... Prostě ji dáš do slipů a je to Znáš mě a asi tušíš, že si nedělám legraci - takhle to probíhá na každé zimní lize v Poříčí
|
|
Nahoru |
|
|
tratonah
|
Napsal: čtv 18.10.2018 14:43 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 4.12.2016 Příspěvky: 312 Obrázky: 0
|
..............
Naposledy upravil tratonah dne čtv 18.10.2018 17:16, celkově upraveno 2
|
|
Nahoru |
|
|
malé zvíře
|
Napsal: čtv 18.10.2018 15:13 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 12.6.2011 Příspěvky: 711 Bydliště: Svitavy a okolí
|
Aku před letem držet v teple (třeba v tech zmíněných slipech ) a poté rychle předělat do tepelně izolačního obalu.
_________________ Last one alive, lock the door!
|
|
Nahoru |
|
|
Golfista
|
Napsal: čtv 18.10.2018 16:35 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 25.11.2008 Příspěvky: 1465 Bydliště: Dobruška
|
A není nějaký jiný zdroj než LiPol, ketrému by nízké teploty nevadili v provozu i za cenu snížení využitelné kapacity?
_________________ Snažím se stavět letadla tak, aby i po havárii jsem se nemusel stydět za to, jak vypadají vevnitř.
|
|
Nahoru |
|
|
malé zvíře
|
Napsal: čtv 18.10.2018 17:44 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 12.6.2011 Příspěvky: 711 Bydliště: Svitavy a okolí
|
Třeba Pb akumulátor, ale ten ti asi vyhovovat nebude...
_________________ Last one alive, lock the door!
|
|
Nahoru |
|
|
Golfista
|
Napsal: čtv 18.10.2018 18:01 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 25.11.2008 Příspěvky: 1465 Bydliště: Dobruška
|
Čekal jsem kdy to přijde. Děkuji za podobné objektivní a korektní odpovědi. Už schází jenom nařčení moderátorů, že zase zakládám provokativní diskuze. Prosím podobné odpovědi si nechte pro sebe. Děkuji za pochopení.
_________________ Snažím se stavět letadla tak, aby i po havárii jsem se nemusel stydět za to, jak vypadají vevnitř.
|
|
Nahoru |
|
|
Lark
|
Napsal: čtv 18.10.2018 18:22 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 13.11.2008 Příspěvky: 9866 Bydliště: Benátecká Vrutice, ČR
|
LiFe mají uváděnou provozní teplotu až do -30°C, ale jak se sníží kapacita nemám tušení a nikde jsem žádné hodnoty, nebo graf nenašel.
|
|
Nahoru |
|
|
Golfista
|
Napsal: čtv 18.10.2018 18:45 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 25.11.2008 Příspěvky: 1465 Bydliště: Dobruška
|
O LiFe jsem si něco podobného myslel, ale nedaří se mi o nich najít podobné informace. V -30° lítat asi nebudu, ale lipolkám prý vadí i teploty těsně nad nulou. No a startovat s modelem, kde je kapacita baterie na jediný 30 vteřinový, motorový let maximum, v nízké teplotě... Nepojede ani těch 30s a nejspíš je poškodí. To bych nerad. Chci stavět model větroně do "nepohody" a tím myslím jak silný vítr, tak i zimu. I nabíjení v zimě (dejme tomu +10 až 0°C) na zemi a ne ve vyhřátém obýváku. Tady zahřívábí na těle nejspíš nepůjde. Takže LiFe? Zvládnou lehčí mrazy?
_________________ Snažím se stavět letadla tak, aby i po havárii jsem se nemusel stydět za to, jak vypadají vevnitř.
|
|
Nahoru |
|
|
dratek
|
Napsal: čtv 18.10.2018 18:52 |
|
Mecenáš serveru
|
|
Registrován: 8.8.2017 Příspěvky: 996 Bydliště: JABLONECKO
|
Tak sice mám za sebou zatím pouze 1 zimu a tudíž nejsem kompetentní na nějaké rozbory ale mě se nějak nezdálo při -5 až -8 že by moje LIPOLKY 800-1500 mAh nošené v batohu znatelně ztrácely kapacitu,zato moje ruce zaručeně ano
|
|
Nahoru |
|
|
MartinMartin
|
Napsal: čtv 18.10.2018 18:56 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 13.1.2010 Příspěvky: 875 Bydliště: Hluk ČR Obrázky: 88
|
Já používám PowerIon od Jeti a nepozoruji žádné výrazné poklesy při provozu pod bodem mrazu.
|
|
Nahoru |
|
|
SKAY
|
Napsal: čtv 18.10.2018 19:50 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 6.12.2003 Příspěvky: 910 Bydliště: stud. zbys.
|
větron s 600stovkou a 7 článkem zelených nesmrtelných nicd Sanyo litali v zime a v pohodě....
|
|
Nahoru |
|
|
milagros
|
Napsal: čtv 18.10.2018 19:54 |
|
Zkušený debatér
|
|
Registrován: 9.3.2013 Příspěvky: 468 Bydliště: Blansko
|
ja litam celorocne a spis ti odejsou ruce nez lipo....i v zime pod nulou sem proste vysel z varaku hnedka na pole a jakmile zacnes razantne litat tak se lipo stejne zahrejou takze jim to neublizuje....me se teda hrejou pac jim davam co proto......ale baterka me vydrzela 2 roky a to me la za soubou i pad a byla prohla.....
|
|
Nahoru |
|
|
novfra
|
Napsal: čtv 18.10.2018 19:58 |
|
Mecenáš serveru
|
|
|
Registrován: 1.5.2003 Příspěvky: 1696 Bydliště: Jaroměř, ČR Obrázky: 0
|
SKAY píše: větron s 600stovkou a 7 článkem zelených nesmrtelných nicd Sanyo litali v zime a v pohodě.... Pššššššššššt.......
|
|
Nahoru |
|
|
SKAY
|
Napsal: čtv 18.10.2018 19:58 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 6.12.2003 Příspěvky: 910 Bydliště: stud. zbys.
|
baterka vydrži dve sezony když ji davas..... hlavne zalep chladici otvory a zahrat baterku treba samogelovymohrivatkem a pozar na napajeni rc nebo si pořid normalni letadlo ne taky křap co neunese řadnou baterku
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|