horejsi
|
Napsal: stř 30.12.2015 11:37 |
|
Platící zákazník RCManie
|
|
|
Registrován: 15.2.2005 Příspěvky: 192 Bydliště: Plzen
|
Mluvit o tom jak vypadaly kontra DS před rokem je dost zavadejici. Privezli dva kusy do Norimberka a za dva dny je pres noc někdo ze stanku ukradl. Ledazeby ... ale to ne Tehdy měli problémy s vibracemi, ted je to pry v poradku.
|
|
Nahoru |
|
|
HonzaS
|
Napsal: stř 30.12.2015 18:45 |
|
Moderátor serveru
|
|
|
Registrován: 29.1.2004 Příspěvky: 5848 Bydliště: Týn nad Vltavou Obrázky: 5
Blog: Zobrazit blog (1)
|
Já v norimberku nebyl!!! Jinak Glavak doporučuje na ten DS pohon 9tky vrtule na letadla přes 100g, 10" do 90g, 11" do 80g a 12" do 70g letadel. Všechno se Slim blades verzí vrtulí. Odběry kolem 4,2A (při omezené křivce plynu). Zajímavý taky je, že samotný motor váží prý asi 12-13g, tedy jako celý lantsov AL13 150 se dvěma 10" vrtulema.
_________________ Vertigo 2m, Extra 330SC, Supertrino F3P (54g)+Lantsov 15", RCFactory Extra 330LT, JETI DS16
|
|
Nahoru |
|
|
paveld
|
Napsal: stř 30.12.2015 20:42 |
|
Helimaniacs Brno
|
|
|
Registrován: 12.12.2010 Příspěvky: 4475 Bydliště: Brno Obrázky: 10
|
Není mi jasné, proč je součástí jednotky těžší motor 2203 a ne 2202: http://horejsi.cz/Pages/DetailProdukt.a ... cislo=2816 má výkonu ažaž - provozuji jej s vrtulí 9,5"/2,5" a výkonu má až až, spotřeba přijatelná, nehřeje se... Od nové pohonné jednotky jsem si hodně sliboval, ale vzhledem k hmotnosti jsem si pořídil ještě jednu 2202 s jednou vrtulí
|
|
Nahoru |
|
|
HonzaS
|
Napsal: stř 30.12.2015 23:01 |
|
Moderátor serveru
|
|
|
Registrován: 29.1.2004 Příspěvky: 5848 Bydliště: Týn nad Vltavou Obrázky: 5
Blog: Zobrazit blog (1)
|
Podle mě je zásadní problém v tom, že zatím co Glavak i Lantsov se v hale aktivně pohybují (a v té nejlepší společnosti, Evropa teď docela úspěšně táhne vývoj), Dualsky se muselo spokojit s tím, co se lítá u nich, nebo si našli něco na internetu. Nebo je jim to prostě jedno. Ono je to vidět i na jejich letadlech, sice jsou potažené mylarem, ale váží cca stejně jako výrazně odolnější epp Clik (100-120g). Osobně bych pro F3P AA použil raději jednu vrtuli, ale měl o 10g lehčí letadlo, než použít dualsky protiběžky.
_________________ Vertigo 2m, Extra 330SC, Supertrino F3P (54g)+Lantsov 15", RCFactory Extra 330LT, JETI DS16
|
|
Nahoru |
|
|
RadimHnilica
|
Napsal: stř 30.12.2015 23:03 |
|
Moderátor serveru
|
|
|
Registrován: 16.1.2005 Příspěvky: 2142 Bydliště: Hodonín Obrázky: 53
Blog: Zobrazit blog (2)
|
Dualsky je dnes bohužel o rok pozadu se svoji váhou!! Když dnes lantsov umí 13" pohon za 14g dualsky je na úrovni mého starého glavaka tak akorát pro AA v ČR
_________________ Radim
|
|
Nahoru |
|
|
RadimHnilica
|
Napsal: stř 30.12.2015 23:09 |
|
Moderátor serveru
|
|
|
Registrován: 16.1.2005 Příspěvky: 2142 Bydliště: Hodonín Obrázky: 53
Blog: Zobrazit blog (2)
|
Honzo bohužel ač nerad musím napsat ze contra da letadlu hlavně jiný projev což bylo moc hezky vidět v pace na letadlech kluků z Ostravy.samozřejmě chce to pilota ale Lukáškova triviá letěla proste o třídu jinak.za mě dualsky dostupný pohon pro. AA
_________________ Radim
|
|
Nahoru |
|
|
HonzaS
|
Napsal: čtv 31.12.2015 7:42 |
|
Moderátor serveru
|
|
|
Registrován: 29.1.2004 Příspěvky: 5848 Bydliště: Týn nad Vltavou Obrázky: 5
Blog: Zobrazit blog (1)
|
Radime já si právě nejsem jistý, jestli je lepší to ultralehký letadlo, nebo těžký s dualsky. Vezmi si extrém - Victory. Tu postavíš do 50g i s normálním motorem s jednou, ale s dualsky bude mít minimálně 60 (spíš víc), protože jí nedovážíš! Spark je taky s těžištěm taky v háji a nedovážíš ho, Elanor na tom bude asi stejně, moje neutrino můžu spočítat přesně večer.
Koneckonců Martin Formánek byl na bedně s trivií se single propem. Na DM 2014 byl na bedně tuším Filippo Materazzi v F3P, v hodně tvrdé konkurenci, taky se single propem.
_________________ Vertigo 2m, Extra 330SC, Supertrino F3P (54g)+Lantsov 15", RCFactory Extra 330LT, JETI DS16
|
|
Nahoru |
|
|
HonzaS
|
Napsal: čtv 31.12.2015 18:18 |
|
Moderátor serveru
|
|
|
Registrován: 29.1.2004 Příspěvky: 5848 Bydliště: Týn nad Vltavou Obrázky: 5
Blog: Zobrazit blog (1)
|
Tak jsem si to ze srandy spočítal... s dualsky koaxem a 11" lantsov vrtulema mi vychází baterka až za křídlo, na asi 35cm drátech. Servo výškovky i směrovky mám už v ocase.
_________________ Vertigo 2m, Extra 330SC, Supertrino F3P (54g)+Lantsov 15", RCFactory Extra 330LT, JETI DS16
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 39 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|