To mi silně připomíná vrtulky z volných pokojových modelů. Vlastně jsem už něco takového čekal. Může klidně dojít k tomu, že kostra vrtulek bude z uhlíku a bude to potažené mylarem.
_________________ Extra 330SC 2,6m Krill, Extra PA models, F3K Concept, Maat II, Progress, Jeti DS-24
Registrován: 29.1.2004 Příspěvky: 5848 Bydliště: Týn nad Vltavou Obrázky:5 Blog:Zobrazit blog (1)
Udělal jsem obrázek kde jsem použil jaký uhlík v křídle - čistě pro informaci. Možná by to šlo udělat i lehčí, na příštím letadle to vyzkouším Asi zkusím ještě jednoho deproňáka pro ověření nějakých věcí a pak až možná celohuhlík.
Přílohy:
16651089_10212211768834595_1404449409_o.jpg [ 103.9 KiB | Zobrazeno 1379 krát ]
_________________ Vertigo 2m, Extra 330SC, Supertrino F3P (54g)+Lantsov 15", RCFactory Extra 330LT, JETI DS16
To samý říkají někteří kolegové (já taky ) i o těch soudobých halových modelech (včetně letového projevu)
Hovorí sa že keby sa všetkým chlapom páčil jeden typ ženy, tak by ludstvo vymrelo. Zober si takú F1, mne sa najviac páčili bieločervené McLareny keď v nich ešte jazdili Prost a Senna. Porovnaj si to ako vyzerajú dnes- proste vývoj nezastavýš. Vôbec nie je podstatné čo hovoríš ty a tvoji kolegové, podstatné je to ako to lieta a aký je to orgazmus keď to robí presne to čo od toho čakáš a čo chceš aby to robilo. Ja si nemyslím že by sa tomu dnes mohlo nejaké iné éro ani priblížiť. Zaujímavé je to že keď sa roky lietalo s bežnými Clikmi tak na súťažiach nebolo tolko ludí ako dnes.
to to delas balsový? tak to jsi víc modelář než Špatňoch!!! ale super se na to kouka,jsem zvedavej jaka bude vysledna vaha,drzim palce.
Kdybych věděl dopředu, kolik času to zabere, tak se na to asi vykašlu a nechám si vylaserovat....
Ne...není to tak zlý: - 3 části trupu - po cca 3h - 2 křídla - po cca 1h - VOP, SOP, TCany - po cca 0,5h Takže sumasumárum 13+ hodin dostat se tam, kam HonzaS za 1h laseru.
Registrován: 29.1.2004 Příspěvky: 5848 Bydliště: Týn nad Vltavou Obrázky:5 Blog:Zobrazit blog (1)
S blížícím se MS přišly povinnosti. Letadlo musí mít vylepenou FAI licenci, "FAI sticker" štítek obsahující FAI ID, FAI licenci, jméno pilota a identifikační kód (pro případ, že by soutěžící měl víc modelů) a samozřejmě ten identifikační kód. Vzhledem k hmotnosti modelů je prakticky jedinou možností použít vodní obtisky. U Pecky jsem si koupil papír (prodávají s bílým podkladem nebo čirý), potiskl na laserový tiskárně a hurá do práce. Tak samozřejmě jsem to letadlo celý namočil, a udělal si mapy na červený na spodku trupu. No nevadí... Když jsem lepil poslední nálepku, už mi to šlo. Příště tyhle věci 100% budu řešit při stavbě, ne na hotovým letadle.
Příloha:
IMG_20170208_201850.jpg [ 104.25 KiB | Zobrazeno 1253 krát ]
K fai sticker jsem přidal ještě loga SMČR a KLeM. Jednak proto, že jsem rád, že jsem tak trochu konečně oficiálně sportovec (jednou jsem byl jako rychlostní kanoista na letní olympiádě dětí a mládeže v Táboře, ale tam jsem měl i vstupní kartu falešnou, jen abych se tam dostal za svojí holkou ), a druhak na truc. Protože si myslím, že svaz (a tím pádem i KLem) poslední dobou trochu neprávem schytává pecky od lidí, o kterých jsem si myslel, že mají víc rozumu. Takže pane Fencl, sorry jako!
Dál jsem si nemohl odpustit loga dvou zpřátelených firem, a jednoho nejmenovaného diskuzního fóra.
Příloha:
IMG_20170208_201923.jpg [ 89.96 KiB | Zobrazeno 1253 krát ]
A jméno pilota.
Příloha:
IMG_20170208_201902.jpg [ 100.11 KiB | Zobrazeno 1253 krát ]
_________________ Vertigo 2m, Extra 330SC, Supertrino F3P (54g)+Lantsov 15", RCFactory Extra 330LT, JETI DS16
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 návštevníků
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru