dudaj píše:
To je divný, prošlo mi rukama nejmíň 10 Hetů od velkých přes malé v EDF a nikdy nebyl problém.
Začínám mít podezření na problém ve spolupráci s převodovkou.
A dost možná tohle souvisí i s tou teplotou čela.
Nevím převodovky nepoužívám, takže nemám zkušenost.
Problém s teplotou čela samozřejmě vyloučit nemohu, teplotní čidlo tam nemám. Ale s těmi motory lítám zásadně v F5J soutěžním režimu, to znamená motor běží maximálně 30s. I když je to nepovedený let a startuje se brzy znovu, tak ta přestávka mezi dvěma po sobě následujícími spuštěními motoru je minimálně 5 min. Typicky spíše 10 a více.
A motor běží těch celých 30s na plný výkon jen naprosto vyjímečně, už 20s na plný plyn bývá dost, zbytek spíše "na volnoběh" ...