Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: pon 30.09.2024 8:25 
Platící zákazník RCManie
Platící zákazník RCManie

Registrován: 22.7.2012
Příspěvky: 4584
Bydliště: Zvole u Prahy
Obrázky: 0
BoBik_CZ píše:

Původně jsi chápal problém správně. Uvolnila se hřídel ze statoru. Mimo jiné. U toho prvního motoru to bylo tak, že poté, kdy začaly problémy (kolísavý zvuk při běhu), jsem ho demontoval z letadla a zjistil jsem, že je lehce povolené čleo motoru vůči statoru. Bohužel jsem nad tím v tu chvíli nijak hluboce nepřemýšlel .


U hetů je to zalepené tak důkladně, že závit povolit znamená ohřát a použít velkou sílu na páce.
Asi jim došlo lepidlo v té serii.
Motory snesou vysoké teploty a já lepidlům moc nevěřím.
Čep je jistota.


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 
PříspěvekNapsal: pon 30.09.2024 10:08 
Protřelejší uživatel
Protřelejší uživatel

Registrován: 12.1.2013
Příspěvky: 171
dudaj píše:

U hetů je to zalepené tak důkladně, že závit povolit znamená ohřát a použít velkou sílu na páce.
Asi jim došlo lepidlo v té serii.
Motory snesou vysoké teploty a já lepidlům moc nevěřím.
Čep je jistota.




U HET 2W-18 jsem řešil něco podobného.
Naštěstí ne za letu.


Přílohy:
IMG_8310.jpg
IMG_8310.jpg
[ 54.3 KiB | Zobrazeno 268 krát ]

Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 30.09.2024 17:44 
Platící zákazník RCManie
Platící zákazník RCManie

Registrován: 22.7.2012
Příspěvky: 4584
Bydliště: Zvole u Prahy
Obrázky: 0
Cili ale píše:


U HET 2W-18 jsem řešil něco podobného.
Naštěstí ne za letu.


To je divný, prošlo mi rukama nejmíň 10 Hetů od velkých přes malé v EDF a nikdy nebyl problém.
Začínám mít podezření na problém ve spolupráci s převodovkou.
A dost možná tohle souvisí i s tou teplotou čela.
Nevím převodovky nepoužívám, takže nemám zkušenost.


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
PříspěvekNapsal: pon 30.09.2024 20:57 
Mazák
Mazák

Registrován: 15.2.2016
Příspěvky: 509
Bydliště: Frýdek-Místek
dudaj píše:

To je divný, prošlo mi rukama nejmíň 10 Hetů od velkých přes malé v EDF a nikdy nebyl problém.
Začínám mít podezření na problém ve spolupráci s převodovkou.
A dost možná tohle souvisí i s tou teplotou čela.
Nevím převodovky nepoužívám, takže nemám zkušenost.


Problém s teplotou čela samozřejmě vyloučit nemohu, teplotní čidlo tam nemám. Ale s těmi motory lítám zásadně v F5J soutěžním režimu, to znamená motor běží maximálně 30s. I když je to nepovedený let a startuje se brzy znovu, tak ta přestávka mezi dvěma po sobě následujícími spuštěními motoru je minimálně 5 min. Typicky spíše 10 a více.

A motor běží těch celých 30s na plný výkon jen naprosto vyjímečně, už 20s na plný plyn bývá dost, zbytek spíše "na volnoběh" ...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 30.09.2024 21:53 
Protřelejší uživatel
Protřelejší uživatel

Registrován: 12.1.2013
Příspěvky: 171
dudaj píše:

To je divný, prošlo mi rukama nejmíň 10 Hetů od velkých přes malé v EDF a nikdy nebyl problém.
Začínám mít podezření na problém ve spolupráci s převodovkou.
A dost možná tohle souvisí i s tou teplotou čela.
Nevím převodovky nepoužívám, takže nemám zkušenost.


Motor je také osazen v F5J a čidlo teploty na motoru mám - nejvyšší teplota motoru byla 51 stupňů (za cca dva roky provozu) a závada se projevila po asi třech startech. Připadalo mi že čelo bylo pouze namáčklé a beze stop nějakého lepidla.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz