Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 24 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: RAY vs. E-MAX
PříspěvekNapsal: stř 16.05.2012 15:07 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 30.4.2011
Příspěvky: 3159
Bydliště: Praha Letňany
dac píše:
Kope:jenom jsem chtěl říct,jak tady bylo řečeno,že je třeba ho hodně dovažovat kvůli krátkému čumáku.Je postaven z xps,stejně jako tam mám se5a,stejných rozměrů a holé draky vážily přibližně stejně,přesto vyšel o 400g těžší.Jen jsem chtěl říct,že bych ho nejdřív postavil,dovážil a pak teprve uvažoval o pohonu.Ale jestli se pletu,tak mě neber vážně.


Jo, chápu, stejný jsem to měl u Camela-ty WWI stroje prostě mají krátké čumáky. U té stavebnice předpokládám, že by to mohlo být navržená tak, aby se nějak brutálně dovažovat nemuselo-včera jsem dělal bočnice trupu a je to dost subtilní konstrukce z nosníčků 1/8x1/8 a 1/8x1/16 palce. Uvidíme... Nicméně motor musím vybrat (popř. koupit) před kompletací modelu, protože podle něj budu muset upravit motorovou přepážku, která je v originále udělaná na tu plechovku 280 s převodovkou.

_________________
Wind Dragon slow 2,4 GHz byl první...


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 
 Předmět příspěvku: Re: RAY vs. E-MAX
PříspěvekNapsal: stř 16.05.2012 15:20 
Mecenáš serveru
Mecenáš serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 25.4.2007
Příspěvky: 718
Bydliště: Hradec Králové
Obrázky: 10
kope píše:
http://www.cemech.cz/python-100-p-226.html
Máte s nimi někdo zkušenost ?

Nevím, o co konkrétně jde. Měl jsem Python 200 a byl to nezničitelný motor se slušným výkonem. Nepodařilo se mi ohnout osičku ani nic jiného. Pythony jsou trochu těžší, ale to je v tomto případě asi lepší. Byl to robustní motor se slušnou účinností.
Radovan


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 Předmět příspěvku: Re: RAY vs. E-MAX
PříspěvekNapsal: stř 16.05.2012 18:01 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 7.1.2007
Příspěvky: 4172
Bydliště: KLADNO
Obrázky: 1
rbiciste píše:
kope píše:
http://www.cemech.cz/python-100-p-226.html
Máte s nimi někdo zkušenost ?

Nevím, o co konkrétně jde. Měl jsem Python 200 a byl to nezničitelný motor se slušným výkonem. Nepodařilo se mi ohnout osičku ani nic jiného. Pythony jsou trochu těžší, ale to je v tomto případě asi lepší. Byl to robustní motor se slušnou účinností.
Radovan

Pythony byly dobrý, jen byl problém s dotažením červíka v držáku,
utažené málo-motor šel bez povolení na procházku,
utažení hodně-deformovalo se zadní ložisko, a reklamace se neuznávaly ,
protože to bylo zmíněno v takovém mikronávodu k motoru,
on p.Čxxx býval a i je taková česká podnikatelská s....ě

_________________
Pravda začíná tam kde končí signál České televize.
Nevěřím ničemu, co vláda říká.


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: RAY vs. E-MAX
PříspěvekNapsal: stř 16.05.2012 18:21 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 22.11.2005
Příspěvky: 7132
Bydliště: Vsetín
Ahoj, za sebe můžu Überall doporučit, mám jeden motor v Mustanu od Šadu, a předtím v Ultimate od Vacka, ten motor už lítá asi 8 let a to tím stylem že za rok natočí cca 50 hodin. Jedná se o 1210/103. Jediná věc co jsem musel udělat pro ten motor, je kapka oleje do zadního ložiska. Motor je lehoučky, nežere, žádné vibrace a je tichoučky :-) a za ty prachy? no nekup to...


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: RAY vs. E-MAX
PříspěvekNapsal: stř 16.05.2012 21:12 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 23.7.2009
Příspěvky: 778
Bydliště: Hodonín
Ahoj,

konkrétně s Ray mám takovou zkušenost že při opatrné první montáži mi vypadnul přívodní drát z motoru. Průchod drátů přes hranu klece motoru nebyl nijak zesílený bužírkou, takže se to normálně ulomilo. Po 3 týdenní anabázi u Pelikána mi bylo sděleno že je to díky prasácké montáži a reklamace neuznána. Ani se se mnou nebavili. Kolega v práci to rozdělal, důkladně zaizoloval a zapájel znovu. A ještě ve vinutí motoru (nikdy nepoužitého) byl ještě na magnetu "přilepený" šroubek.
Jo a bacha - kříž zadní montáže je pouze nasunut na vodicím nákružku vzadu na motoru a celý krouticí moment je držen pouze dvěma přítlačnými šroubky. Takže se to díky vibracím pootočí a drátky to ustřihne. Na tyto moje výtky Pelikán vůbec nereagoval. Nahradil ho ke spokojenosti Turnigy.

Zdravím

Pavel


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: RAY vs. E-MAX
PříspěvekNapsal: stř 16.05.2012 22:17 
Mazák
Mazák

Registrován: 15.8.2011
Příspěvky: 1591
Bydliště: Náchod-nedaleko
kope píše:
REX píše:
Mě osobně už nesmí E-MAX přes práh domu :!:
Měl jsem tu čest s CF 2805 a je to kvalitní šmejd :!:
Cca 1,5 hodiny běhu motoru, asi tak o 1/3 ne-li 1/2 nižší výkon a ložiska v kopru :!:
Za mě E-MAX určitě NEDOPORUČUJI :!:
S RAYem nemám zkušenost, ale 8-mi letý AXI jde stále jako víno 8)


No vidíš, já měl/mám těch Emaxů tuším 5 (převážně řady CF, jeden řady GT čeká v šupleti na osazení) a kromě jednoho, který jsem koupil z 2. ruky (resp. jsem ho dostal jako "bonus" k regulátoru) a který měl načaté přívodní kablíky od rotujícího pláště všechny drží.
Nepopírám, že AXI je kvalitnější a lepší varianta. Ale dávat do modelu/stavebnice za 1300 Kč, který je primárně určený pro pohodové, pomalé polétání za klidných podvečerů, motor za 1400 Kč ? To mi přijde jako značný nepoměr.


Asi jsem třeba jen narazil na špatný kus, bohužel, ale prostě je takováto moje zkušenost a názor.
A i kdybych si koupil stavebnici za 100kč, tak do toho dám motor jaký je potřeba a vhodný, třeba za 500, nebo i za 2000kč.
Tohle tvoje přirovnání je trochu na hlavu, nemyslíš?!
Když postavím pěkný éro ze zbytků, které ve finále stálo jenom čas potřebný na stavbu, tak bych do toho měl dát gumový pohon nebo motor na sifonové bombičky???? :lol:
Já si teda do něj radši koupím něco, co bude fungovat, dobře a dlouho... :!:
Jo a lítám jenom na pohodu, nejlépe v podvečer když nefouká, přeci si kvůli tomu nebudu kupovat ten nejlevnější šmejd :wink:

_________________
Létám jak umím, ale hlavně pro radost z toho co dělám...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: RAY vs. E-MAX
PříspěvekNapsal: stř 06.06.2012 21:35 
Protřelejší uživatel
Protřelejší uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 16.9.2010
Příspěvky: 160
Bydliště: Hranicko
Obrázky: 0
Blog: Zobrazit blog (2)
kope píše:

No, tak musím říct, že některý z těhle dvou by mohl být varianta:

http://www.cemech.cz/python-100-p-226.html

http://www.uberallmodel.cz/index.php?id=13&lang=cs

Máte s nimi někdo zkušenost ?


S Uberallem jsem spokojený používám ho Flashovi od RC Factory s vrtulí 10x3,8 SF odběr kolem 15A naplno.


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 Předmět příspěvku: Re: RAY vs. E-MAX
PříspěvekNapsal: pon 02.01.2017 16:55 
Protřelejší uživatel
Protřelejší uživatel

Registrován: 11.3.2012
Příspěvky: 151
Zdravím, potřeboval bych rovněž vyměnit Emaxx GT2215/09 za nějakou levnější a dostupnější variantu (budu to dávat do Seaducka od FT). Našel jsem třeba toto https://www.rc-levneji.cz/turnigy-2/str ... 00kv-336w/ je to dobrá varianta? Nebo co třeba tenhle https://emotors.cz/elektromotory/6844-l ... unner.html? nebo byste doporučili jiný motor/y? Předem díky.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: RAY vs. E-MAX
PříspěvekNapsal: stř 22.02.2017 20:08 
Zkušený debatér
Zkušený debatér

Registrován: 4.1.2017
Příspěvky: 299
Bydliště: Březnice (ZL)
Budu to tady brát jako vlakno o PRC motorech (Peoples republice od China)
Dnes mi přišel nový leopard lc2826 1380kv
Tuhá krabička uvnitř tuhá pěna ve výřezu pod deskou z pěny uložený na první pohled krásný motor.
Pokus o vytáhnutí a procitnutí hrany neodjehlené značně ostré.
Protočení motoru rukou vcelku slušně krokuje ale ne pravidelně no není to tak tragikomické koulení hranatých kuliček v ložisku jako topné těleso RAY ty mi jen berou ampery a bez výkonu je mění na teplo.
Kabel z motoru jsou jen dráty z vinutí ve volné hadičce zakončené konektory.
Konektory k regálu jsou součástí motoru stejně kříž pro obrácenou montáž unašeč klasický přišroubovaný na motoru a gumickovy pro montáž za čelo motoru.jinak v krabičce není nic psaného návod doporučený odběr vrtule typ motoru nic.
Jak bude v modelu dodám pocity z provozu.
E-Maxxe malý cf28 něco sem měl ložiska bída hřídel bláto ale přeměna ampér na výkon byla docela blízko axiku 2208/26.Ten není za málo ale mám a lítám už v šestém éru. Dvakrát rozprsk o asfalt třikrát pranice jednou průlet kukurici.vysledek pětkrát nový unašeč motor stále plně ok.

_________________
Taranis+ T2-2008, E-REVO, Diablotin,Ariane V6 slow flyer ve výstavbě.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 24 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz