Autor |
Zpráva |
kope
|
Napsal: stř 16.05.2012 15:07 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 30.4.2011 Příspěvky: 3159 Bydliště: Praha Letňany
|
dac píše: Kope:jenom jsem chtěl říct,jak tady bylo řečeno,že je třeba ho hodně dovažovat kvůli krátkému čumáku.Je postaven z xps,stejně jako tam mám se5a,stejných rozměrů a holé draky vážily přibližně stejně,přesto vyšel o 400g těžší.Jen jsem chtěl říct,že bych ho nejdřív postavil,dovážil a pak teprve uvažoval o pohonu.Ale jestli se pletu,tak mě neber vážně. Jo, chápu, stejný jsem to měl u Camela-ty WWI stroje prostě mají krátké čumáky. U té stavebnice předpokládám, že by to mohlo být navržená tak, aby se nějak brutálně dovažovat nemuselo-včera jsem dělal bočnice trupu a je to dost subtilní konstrukce z nosníčků 1/8x1/8 a 1/8x1/16 palce. Uvidíme... Nicméně motor musím vybrat (popř. koupit) před kompletací modelu, protože podle něj budu muset upravit motorovou přepážku, která je v originále udělaná na tu plechovku 280 s převodovkou.
_________________ Wind Dragon slow 2,4 GHz byl první...
|
|
Nahoru |
|
|
|
|
|
rbiciste
|
Napsal: stř 16.05.2012 15:20 |
|
Mecenáš serveru
|
|
|
Registrován: 25.4.2007 Příspěvky: 718 Bydliště: Hradec Králové Obrázky: 10
|
kope píše: Nevím, o co konkrétně jde. Měl jsem Python 200 a byl to nezničitelný motor se slušným výkonem. Nepodařilo se mi ohnout osičku ani nic jiného. Pythony jsou trochu těžší, ale to je v tomto případě asi lepší. Byl to robustní motor se slušnou účinností. Radovan
|
|
Nahoru |
|
|
corsair
|
Napsal: stř 16.05.2012 18:01 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 7.1.2007 Příspěvky: 4172 Bydliště: KLADNO Obrázky: 1
|
rbiciste píše: kope píše: Nevím, o co konkrétně jde. Měl jsem Python 200 a byl to nezničitelný motor se slušným výkonem. Nepodařilo se mi ohnout osičku ani nic jiného. Pythony jsou trochu těžší, ale to je v tomto případě asi lepší. Byl to robustní motor se slušnou účinností. Radovan Pythony byly dobrý, jen byl problém s dotažením červíka v držáku, utažené málo-motor šel bez povolení na procházku, utažení hodně-deformovalo se zadní ložisko, a reklamace se neuznávaly , protože to bylo zmíněno v takovém mikronávodu k motoru, on p.Čxxx býval a i je taková česká podnikatelská s....ě
_________________ Pravda začíná tam kde končí signál České televize. Nevěřím ničemu, co vláda říká.
|
|
Nahoru |
|
|
blesk
|
Napsal: stř 16.05.2012 18:21 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 22.11.2005 Příspěvky: 7132 Bydliště: Vsetín
|
Ahoj, za sebe můžu Überall doporučit, mám jeden motor v Mustanu od Šadu, a předtím v Ultimate od Vacka, ten motor už lítá asi 8 let a to tím stylem že za rok natočí cca 50 hodin. Jedná se o 1210/103. Jediná věc co jsem musel udělat pro ten motor, je kapka oleje do zadního ložiska. Motor je lehoučky, nežere, žádné vibrace a je tichoučky a za ty prachy? no nekup to...
|
|
Nahoru |
|
|
kocispavel
|
Napsal: stř 16.05.2012 21:12 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 23.7.2009 Příspěvky: 778 Bydliště: Hodonín
|
Ahoj,
konkrétně s Ray mám takovou zkušenost že při opatrné první montáži mi vypadnul přívodní drát z motoru. Průchod drátů přes hranu klece motoru nebyl nijak zesílený bužírkou, takže se to normálně ulomilo. Po 3 týdenní anabázi u Pelikána mi bylo sděleno že je to díky prasácké montáži a reklamace neuznána. Ani se se mnou nebavili. Kolega v práci to rozdělal, důkladně zaizoloval a zapájel znovu. A ještě ve vinutí motoru (nikdy nepoužitého) byl ještě na magnetu "přilepený" šroubek. Jo a bacha - kříž zadní montáže je pouze nasunut na vodicím nákružku vzadu na motoru a celý krouticí moment je držen pouze dvěma přítlačnými šroubky. Takže se to díky vibracím pootočí a drátky to ustřihne. Na tyto moje výtky Pelikán vůbec nereagoval. Nahradil ho ke spokojenosti Turnigy.
Zdravím
Pavel
|
|
Nahoru |
|
|
REX
|
Napsal: stř 16.05.2012 22:17 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 15.8.2011 Příspěvky: 1591 Bydliště: Náchod-nedaleko
|
kope píše: REX píše: Mě osobně už nesmí E-MAX přes práh domu Měl jsem tu čest s CF 2805 a je to kvalitní šmejd Cca 1,5 hodiny běhu motoru, asi tak o 1/3 ne-li 1/2 nižší výkon a ložiska v kopru Za mě E-MAX určitě NEDOPORUČUJI S RAYem nemám zkušenost, ale 8-mi letý AXI jde stále jako víno No vidíš, já měl/mám těch Emaxů tuším 5 (převážně řady CF, jeden řady GT čeká v šupleti na osazení) a kromě jednoho, který jsem koupil z 2. ruky (resp. jsem ho dostal jako "bonus" k regulátoru) a který měl načaté přívodní kablíky od rotujícího pláště všechny drží. Nepopírám, že AXI je kvalitnější a lepší varianta. Ale dávat do modelu/stavebnice za 1300 Kč, který je primárně určený pro pohodové, pomalé polétání za klidných podvečerů, motor za 1400 Kč ? To mi přijde jako značný nepoměr. Asi jsem třeba jen narazil na špatný kus, bohužel, ale prostě je takováto moje zkušenost a názor. A i kdybych si koupil stavebnici za 100kč, tak do toho dám motor jaký je potřeba a vhodný, třeba za 500, nebo i za 2000kč. Tohle tvoje přirovnání je trochu na hlavu, nemyslíš?! Když postavím pěkný éro ze zbytků, které ve finále stálo jenom čas potřebný na stavbu, tak bych do toho měl dát gumový pohon nebo motor na sifonové bombičky???? Já si teda do něj radši koupím něco, co bude fungovat, dobře a dlouho... Jo a lítám jenom na pohodu, nejlépe v podvečer když nefouká, přeci si kvůli tomu nebudu kupovat ten nejlevnější šmejd
_________________ Létám jak umím, ale hlavně pro radost z toho co dělám...
|
|
Nahoru |
|
|
Wertykal
|
Napsal: pon 02.01.2017 16:55 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
Registrován: 11.3.2012 Příspěvky: 151
|
|
Nahoru |
|
|
kornutek
|
Napsal: stř 22.02.2017 20:08 |
|
Zkušený debatér
|
|
Registrován: 4.1.2017 Příspěvky: 299 Bydliště: Březnice (ZL)
|
Budu to tady brát jako vlakno o PRC motorech (Peoples republice od China) Dnes mi přišel nový leopard lc2826 1380kv Tuhá krabička uvnitř tuhá pěna ve výřezu pod deskou z pěny uložený na první pohled krásný motor. Pokus o vytáhnutí a procitnutí hrany neodjehlené značně ostré. Protočení motoru rukou vcelku slušně krokuje ale ne pravidelně no není to tak tragikomické koulení hranatých kuliček v ložisku jako topné těleso RAY ty mi jen berou ampery a bez výkonu je mění na teplo. Kabel z motoru jsou jen dráty z vinutí ve volné hadičce zakončené konektory. Konektory k regálu jsou součástí motoru stejně kříž pro obrácenou montáž unašeč klasický přišroubovaný na motoru a gumickovy pro montáž za čelo motoru.jinak v krabičce není nic psaného návod doporučený odběr vrtule typ motoru nic. Jak bude v modelu dodám pocity z provozu. E-Maxxe malý cf28 něco sem měl ložiska bída hřídel bláto ale přeměna ampér na výkon byla docela blízko axiku 2208/26.Ten není za málo ale mám a lítám už v šestém éru. Dvakrát rozprsk o asfalt třikrát pranice jednou průlet kukurici.vysledek pětkrát nový unašeč motor stále plně ok.
_________________ Taranis+ T2-2008, E-REVO, Diablotin,Ariane V6 slow flyer ve výstavbě.
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|