Autor |
Zpráva |
Celeron
|
Napsal: pát 08.06.2018 11:32 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 23.4.2010 Příspěvky: 10507 Bydliště: Nový Bydžov ČR Obrázky: 14
|
Stevo píše: Reklamoval to, najprv odpoveď dlho, dlho žiadna. U Vás neplatí, že reklamace musí být vyřízená do 30 dní? Když to nestihnou tak chtěj vrátit peníze.
|
|
Nahoru |
|
|
|
|
|
Stevo
|
Napsal: pon 11.06.2018 7:24 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
|
Registrován: 14.2.2006 Příspěvky: 163 Bydliště: Seňa, Slovensko
|
Ďakujem všetkým za rady a chcem sa ešte podeliť o jeden postreh či poznatok, kt. tu už aj odznel. Bol som v nedeľu na súťaži v Budapešti a počujem známi zvuk z motora maďarského súťažiaceho, ktorý okamžite pristál. Čuduj sa svete: odlepené magnety, tiež Dualsky a tiež druhý kus. Naopak u mňa na požičanom motore Dualsky (aby som mohol absolvovať dve súťaže behom dvoch víkendov) žiaden problém a čomu sa najviac čudujem, že po súťažnom lete F3A motor vlažný, môžem na ňom nechať ruku. Kdežto ten môj sa hneď od začiatku hrial oveľa viac. Podotýkam, že nasávacie otvory ako aj vrtuľa ostali pôvodné. Nerozumiem tomu, ale je to tak.
|
|
Nahoru |
|
|
dudaj
|
Napsal: pon 11.06.2018 8:44 |
|
Platící zákazník RCManie
|
|
Registrován: 22.7.2012 Příspěvky: 4518 Bydliště: Zvole u Prahy Obrázky: 0
|
baterky, regl a časování bylo stejný ? Pokud ano, musel být problém ve vinutí (zkrat, nebo nezapojená nějaká cívka) kupoval jsem 4 motory E-Max do coptery . Jeden měl místo 8 A spotřebu 11 A a hřál se . ostatní byly vlažné . Převinul jsem a chodí super jak ostatní .
|
|
Nahoru |
|
|
horejsi
|
Napsal: pon 11.06.2018 13:40 |
|
Platící zákazník RCManie
|
|
|
Registrován: 15.2.2005 Příspěvky: 193 Bydliště: Plzen
|
Prosím o kontaktování na info@horejsi.cz. Budeme resit s vyrobcem. Dosud se nam to nikdy nestalo. Diky, Horejsi
|
|
Nahoru |
|
|
horejsi
|
Napsal: pon 11.06.2018 14:34 |
|
Platící zákazník RCManie
|
|
|
Registrován: 15.2.2005 Příspěvky: 193 Bydliště: Plzen
|
Uz jsem to napsal do Dualsky. Urcite budou mit velky zajem problem objasnit. Zakladaji si na kvalite a majitel firmy sam leta F3A.
|
|
Nahoru |
|
|
Stevo
|
Napsal: pon 11.06.2018 18:43 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
|
Registrován: 14.2.2006 Příspěvky: 163 Bydliště: Seňa, Slovensko
|
dudaj píše: baterky, regl a časování bylo stejný ? Pokud ano, musel být problém ve vinutí (zkrat, nebo nezapojená nějaká cívka) kupoval jsem 4 motory E-Max do coptery . Jeden měl místo 8 A spotřebu 11 A a hřál se . ostatní byly vlažné . Převinul jsem a chodí super jak ostatní . Nič som nemenil, ani regulátor (Jeti Spin 99 Opto), ani parametre v nastavení regulátora.
|
|
Nahoru |
|
|
horejsi
|
Napsal: úte 12.06.2018 8:53 |
|
Platící zákazník RCManie
|
|
|
Registrován: 15.2.2005 Příspěvky: 193 Bydliště: Plzen
|
V jedne serii motoru DA, ktere byly vyrobeny v lonskem roce, nebylo spravne mnozstvi lepidla. Pozna se to tak, ze lepidlo neni v mezere mezi magnety. Jde o serii SN1706xxxx. Prislo se na to az ted. Predpokladam, ze motor jste uz predal na reklamaci, takze si az dorazi, serii zjistime. Poslou novy rotor. My vsechny motory DA, ktere jsou na sklade, prohledneme. Kutilske lepeni magnetu zrovna nedoporucujeme. Prinejmensim neni dost dobre mozne rotor vyvazit. U velkych motoru to muze byt hodne dulezite.
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Janek2 a 13 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|