|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 5 ] |
|
Autor |
Zpráva |
bitovod
|
Napsal: čtv 07.03.2019 13:10 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 23.3.2010 Příspěvky: 1457 Bydliště: Praha 9, Horní Počernice
|
Pravděpodobně se stanu majitelem "skorohistorika" Multiplex Flamingo Contest, tj. cca 3 metry, cca 2 kg, entry-level F3B. Rád bych ho omotoroval, spíš jen pro výtah, žádné ptákoviny s motorem se konat nebudou. Kolik čeho do toho? Mám doma aktuálně nevyužité 3S/3300mAh, docela by se mi tam líbily (na 4S zatím nepůjdu), takže k tomu motor dejme tomu do 50-60A, jsme na nějakých 500-600W příkonu. To snad nevypadá zase úplně zle, ne? Našel jsem třeba tohle: Dualsky ECO 2826C-1120 V2Doma bych ale měl mít XM3542CA-5, výkonově o něco níž, ale je doma - a teď mi půjde docela dost o prachy. Je hodně blbej nápad tam dát tohle? Původně jsem ho kupoval pro jednoho 3m lehouše, ale ten ještě pořád leží (takže je to spíš ležouš ), docela by se mi líbilo mít to všechno pod střechou, i když třeba za tu cenu, že tam časem půjde něco masivnějšího. Máte někdo nějaké doporučení nebo dobré argumenty, jak mi to rozmluvit?
_________________ Startuji čím dál častěji, ale počet přistání, po kterých se letadlo nedá odnést v jedné igelitce, se i nadále limitně blíží nule...
|
|
Nahoru |
|
|
|
|
|
bitovod
|
Napsal: čtv 07.03.2019 14:34 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 23.3.2010 Příspěvky: 1457 Bydliště: Praha 9, Horní Počernice
|
Tím lépe, lehouše z toho dělat nechci a do větru to vadit nebude, to olovo jsem zaznamenal ve fórech, takže nějaký prostor pro laboraci tam snad bude (mimochodem - nezůstal naložený balast ve křídlech? tam by na něj snad měly být trubky). Jinak ano, tohle by bývalo mohlo být ideální pro nějaký Redliner nebo něco takového, jen na motor téhle třídy aktuálně nemám a různé efekty, vzniklé z ne úplně plynulé změny zaměstnání docela odčerpaly volné kapacity... A protože se blíží Velikonoce, docela rád bych to dal dohromady do té doby, takže přijdou kompromisy. Každopádně se na něj fakt těším
_________________ Startuji čím dál častěji, ale počet přistání, po kterých se letadlo nedá odnést v jedné igelitce, se i nadále limitně blíží nule...
|
|
Nahoru |
|
|
bitovod
|
Napsal: pát 08.03.2019 9:42 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 23.3.2010 Příspěvky: 1457 Bydliště: Praha 9, Horní Počernice
|
Tak fakt jo, jenom křídla váží 1.4 kg, to je ten polystyren vevnitř snad plechovej nebo co Takže až to omotoruju, dostanu se někam na 2.8 kg (jo, něco ubere zátěž v čumáku, možná se mi podaří ubrat něco málo někde na konstrukci, to se ještě uvidí), to už není taková hitparáda, ale do větru pořád dobrý. Tím asi padá ten motor, co mám, takže otázka zní: Doporučítě nějaký motor pro 3kg / 3m větroně, to celé na 3S a ideálně dejme tomu do tisícovky, s doručením v řádu dnů a ne měsíců?
_________________ Startuji čím dál častěji, ale počet přistání, po kterých se letadlo nedá odnést v jedné igelitce, se i nadále limitně blíží nule...
|
|
Nahoru |
|
|
juraj.jurej
|
Napsal: čtv 30.05.2019 17:47 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 8.3.2012 Příspěvky: 4017 Bydliště: SK Obrázky: 6
|
bitovod píše: Tak fakt jo, jenom křídla váží 1.4 kg, to je ten polystyren vevnitř snad plechovej nebo co Takže až to omotoruju, dostanu se někam na 2.8 kg (jo, něco ubere zátěž v čumáku, možná se mi podaří ubrat něco málo někde na konstrukci, to se ještě uvidí), to už není taková hitparáda, ale do větru pořád dobrý. Tím asi padá ten motor, co mám, takže otázka zní: Doporučítě nějaký motor pro 3kg / 3m větroně, to celé na 3S a ideálně dejme tomu do tisícovky, s doručením v řádu dnů a ne měsíců?Na 3S (3000g) to nepôjde, chce to min. 4S cca. 1KW
_________________ FrSky Tandem X20
|
|
Nahoru |
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 5 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 23 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|