pát 06.12.2019 0:41
pát 06.12.2019 7:39
Standa Stuchlý píše:Zdravím pánové. nechci zakládat nové téma protože se to stejně týká Taranise. Přiznám se, že jsem ani nehledal. je tu toho už moc. O co jde.
Dá se nastavit hlášení zbývajícího motorového času podle odebrané kapacity? Mne nic nenapadá.
pát 06.12.2019 7:46
Standa Stuchlý píše:Dá se nastavit hlášení zbývajícího motorového času podle odebrané kapacity?
pát 06.12.2019 10:32
Standa Stuchlý píše:Zdravím pánové. nechci zakládat nové téma protože se to stejně týká Taranise. Přiznám se, že jsem ani nehledal. je tu toho už moc. O co jde.
Dá se nastavit hlášení zbývajícího motorového času podle odebrané kapacity? Mne nic nenapadá.
sob 07.12.2019 1:26
sob 07.12.2019 7:39
Standa Stuchlý píše:pánové díky za náměty a názory. Mne to napadlo při jednom letu, kdy mi vysílačka hlásila odlétaný motorový čas a hned nato odebranou kapacitu. Většinou létám na čas, ta hláška odebrané kapacity baterky byla tak nějak navíc. Tak mne právě napadlo, nastavit to nějak, aby mi šla pouze jedna hláška a to, zbývající čas. Ne pokaždé letím na plný kotel, tak se čas možného motorového letu samozřejmě mění. Asi zůstanu u zaběhnutého. Byl to jen takový nápad. Možná nesmysl, i když..... . třeba by to někoho zaujalo a řešil by to dál.
sob 07.12.2019 8:14
Standa Stuchlý píše:pánové díky za náměty a názory. Mne to napadlo při jednom letu, kdy mi vysílačka hlásila odlétaný motorový čas a hned nato odebranou kapacitu. Většinou létám na čas, ta hláška odebrané kapacity baterky byla tak nějak navíc. Tak mne právě napadlo, nastavit to nějak, aby mi šla pouze jedna hláška a to, zbývající čas. Ne pokaždé letím na plný kotel, tak se čas možného motorového letu samozřejmě mění. Asi zůstanu u zaběhnutého. Byl to jen takový nápad. Možná nesmysl, i když..... . třeba by to někoho zaujalo a řešil by to dál.
sob 07.12.2019 11:00
To je (podle mě) to zmiňované "problémové" místo. Když pominu odběr serv a přijímače, tak (zejména u vrtulníků) je lítání na odebranou kapacitu ekvivalentní lítání na čas regulovaný plynem (zmíněné % u OTX). U obou případů je potřeba znát kapacitu baterie. Pokud není baterie úplně nová nebo se pravidelně neměří, tak je kapacita prakticky neznámá a kolísá například podle zátěže - když budu lítat na půl plynu, dostanu z baterky víc mAh než při letu naplno, to je prostá fyzika.miglosch píše:... protože stopky ti naopak od odebrané kapacity neumožní lítat ohleduplně vůči baterkám, které se stopkami můžeš vybíjet za žádoucí hranici a nebo naopak nevytáhneš jejich plný potenciál. S odebranou kapacitou se tedy eliminují oba dva stavy, baterkám to jen prospěje a naopak se ti některé lety mohou i prodloužit.
sob 07.12.2019 13:19
sob 07.12.2019 13:52
Standa Stuchlý píše:máte pravdu. Mažu stopky a nechám jen měření odebrané kapacity. Lítání na čas byl jen zvyk z dřívějších dob.
sob 07.12.2019 23:09
prikrylm píše:Lítání na napětí je vůči baterii mnohem ohleduplnější a na rozdíl od kapacity jednoznačné. Odlétaný čas a odebraná kapacita je pak údaj spíše orientační, i když se u nových baterií může hodně blížit realitě.
Standa Stuchlý píše:máte pravdu. Mažu stopky a nechám jen měření odebrané kapacity. Lítání na čas byl jen zvyk z dřívějších dob.
sob 07.12.2019 23:53
ned 08.12.2019 8:38
ned 08.12.2019 10:19
ned 08.12.2019 10:49