O tom nikdo nepochybuje, jen si myslím, že ten motor je (nebo může být) dost (zbytečně) silný. Já třeba vycházel z těchto motorů, a jejich parametrů -
https://2114988612.s1.eshop-rychle.cz/M ... p-d847.htm,
https://2114988612.s1.eshop-rychle.cz/M ... 0-d877.htm. Teď jsem pořídil dva tyto
https://emotors.cz/cs/outrunner/4656-le ... unner.html motory. A při volbě jsem uvažoval i o tomto
https://emotors.cz/cs/outrunner/4658-le ... unner.html motoru. Až se ještě malinko oteplí, půjdu je otestovat v praxi, zatím jsem je zkusil jen v dílně a evidentně budou mít tah dostatečný (myslím, že tam bude i přebytek výkonu).
Jinak tvůj motor má v parametrech deklarováno až 200W a ty říkáš, že má jen 150. Mnou použitý 2826 má 205W a i jsem tuto hodnotu naměřil při testu (takže ty Wattíky opravdu má).
Osobně si myslím, že vhodnou volbou motoru řady 2826 nebo 2830 nic nezkazí. Při volbě 2836 už bude mít nejspíš nadbytek výkonu. Tvůj motor jsem v ruce neměl, tak nemůžu posoudit, jak se v modelu chová a co zvládne. A nakonec, nějaké informace tazatel dostal, nechť si je přebere a rozhodne se sám. Ale pro zajímavost bych docela rád po čase slyšel, tedy přesněji zde četl, co vybral, jak moc model upravoval a jak je se zvoleným motorem spokojen.
Petře, když máš dobře zvolený regl k danému motoru, správnou vrtuli a dobré chlazení, tak by se ti při ohulení nemělo nic moc co spálit. Navíc u větráků máš motor na plno vždy jen na relativně krátkou chvíli, než to dostaneš nahoru, kam chceš (teď, když je strop 100 m, tak to trvá fakt jen pár vteřin
), tak se to ani nemá moc čas pořádně ohřát.