Celeron
|
Napsal: sob 19.06.2010 13:20 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 23.4.2010 Příspěvky: 10507 Bydliště: Nový Bydžov ČR Obrázky: 14
|
Mam ho taky 3 dny novej. Budu to sledovat s Tebou. Zatim jsem pouze zjistil chybu v navodu, doporuceny olej Motul 600 je brzdova kapalina. Na nej by to asi dlouho neslo. Spravne je Motul 710.
Jirka
|
|
Nahoru |
|
|
OuvejAchich
|
Napsal: sob 19.06.2010 15:42 |
|
Zkušený debatér
|
|
Registrován: 6.4.2008 Příspěvky: 309 Bydliště: Chomutov
|
_________________ "Cuiusvis hominis est errare;
nullius nisi insipientis in errore perseverare."
|
|
Nahoru |
|
|
Bomber
|
Napsal: sob 19.06.2010 20:05 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 6.1.2008 Příspěvky: 1032 Bydliště: Vysoké Mýto
|
aviatik666 píše: Zdravím všechny letce, po delší odmlce a pořízení nového přírustku mám dotaz na motor Roto 35 Vi. Nějaké negativní zkušenosti s tímto motorem a tak všeobecně ? díky http://img143.imageshack.us/img143/3048/roto35.png
Momentálně provozuju tyhle motory 2 současně.V Mitchellu.Zatím jsem spokojen a rozhodně nelituju.
Jen jednu bych přece jen měl.Trápil jsem se se startováním studeného motoru.Zajímalo by mě,jak chytá ostatním,než napíšu,jak jsem to vyřešil.
http://fotoalba.cz/fotky/22622974
_________________ https://www.rcalbum.cz/hledat?q=martin+hynek https://hynekmyto.rajce.idnes.cz/
|
|
Nahoru |
|
|
aviatik666
|
Napsal: sob 19.06.2010 20:44 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 29.5.2008 Příspěvky: 1427 Bydliště: Hradec Králové Obrázky: 0
|
Jestli se nepletu, tak jsem dnes viděl to to tvoje parádní éro na Dvořisku. Mě to ještě nechytá( nebyl čas ), včera jsem to přivezl, dnes pokoukání na Dvořisku a zítra se má počasí zmrvit, tak že uvidím. Ale studený start mě určitě zajímá.
|
|
Nahoru |
|
|
hoblik
|
Napsal: ned 20.06.2010 10:56 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 30.12.2007 Příspěvky: 779 Bydliště: nerad
|
Měl jsem ROTO 35V. Velkej problém s karburátorem, protože ve výrobě někdo poplet podložky pod karburátorem. Jedna je s dírkou a druhá s kanálkem, já měl obě s kanálkem a tak se tlak z karteru, který pohání membrány, volně "pohyboval mimo motor". Po výměně podložky za správnou chodil parádně......
_________________ http://jakovlev.rajce.idnes.cz/
|
|
Nahoru |
|
|
kf
|
Napsal: ned 20.06.2010 11:13 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 30.3.2008 Příspěvky: 845 Bydliště: Praha
|
No já na něm mám naběháno málo a ještě se základním vejfukem, na první škubnutí teda rozhodně nechytá ( zvažoval jsem starter ). Uvidím, teď se chystám vyměnit vejfuk a na karbec namontovat difuzor.
|
|
Nahoru |
|
|
Bomber
|
Napsal: ned 20.06.2010 18:16 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 6.1.2008 Příspěvky: 1032 Bydliště: Vysoké Mýto
|
Příčinou špatných startů u mých exemplářů byla klapka sytiče.Výrobce ji seříznul zřejmě kvůli tomu,aby nedocházelo k uchlastání motoru.Mě se ale s touto klapkou nepodařilo motory vůbec nastartovat nebo byly náladový.Po výměně klapek za orig. neseříznutý startuju tak,že dám sytič,5x protočím motor,vypnu sytič,zapnu zapalování a na první protočení motor běží.
Foto klapky:
http://fotoalba.cz/fotky/22888061
_________________ https://www.rcalbum.cz/hledat?q=martin+hynek https://hynekmyto.rajce.idnes.cz/
|
|
Nahoru |
|
|
Celeron
|
Napsal: ned 20.06.2010 20:18 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 23.4.2010 Příspěvky: 10507 Bydliště: Nový Bydžov ČR Obrázky: 14
|
[Quote = "kf"] Tak Chyba někde přeskočeno: tajný určitě, ALE ne v návodu. Na tu tvojí informaci o brzdový kapalině (na kterou uz 3 roky Roto provozuju) jsem vytřeštil oči mazal do Garáže. Takže Na kanystříku JE napsáno: MOTUL 600, 2T Motorové oleje, 100% Synthese, anti kouř. Tak Teď jsem z Toho Jelen: roll: [/ quote]
No nebud jelen, koukni treba sem http://www.maconline.cz/obchody/shop/in ... cts_id=264
I zastupce Motulu http://www.motul-expert.cz/katalog/moto ... e-oleje-2t
mi potvrdil, ze 600 je brzdova kapalina ale ze drive byla 600 2T olej. Ted uz neni v prodeji a je misto toho MOTUL 710.
Jak jsem nakoupil, tak prodavam dal. To je teda docela zmatek, takze bacha na to, co je na pixle napsany brake nebo 2T!
Taky jsem mluvil s vyrobcem Rota a ten mi potvrdil, ze drive skutecne byla 600 2T ale uz se nedela a mam dat 710.
Jirka
|
|
Nahoru |
|
|
ondra1402
|
Napsal: ned 20.06.2010 21:09 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 3.11.2008 Příspěvky: 442 Bydliště: Znojmo
|
přidávám se ke spokojeným uživatelům. liju do toho olej do husqvarny a nestěžuje si. Někde se tu i řešilo, že je snad lepší než doporučovaný Motul. Starty ne uplně ideální, někdy chytne na 6., 7. protočení i při -5°C, jindy se trápím s nastartováním i teplého motoru. Chci trochu laborovat s výfukem, pokud má někdo zkušenost, budu za ni rád. Zatím tam mám ten základní od výrobce.
Ondra
|
|
Nahoru |
|
|
kf
|
Napsal: ned 20.06.2010 21:14 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 30.3.2008 Příspěvky: 845 Bydliště: Praha
|
Tak to je přínosná informace, dík. Já mám toho oleje zatím dost, ale pak bych se po něm zbytečně scháněl. Nechápu proč výrobce musí dělat chaos a neoznačí si jinak tu kapalinu.
|
|
Nahoru |
|
|
Celeron
|
Napsal: ned 20.06.2010 21:39 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 23.4.2010 Příspěvky: 10507 Bydliště: Nový Bydžov ČR Obrázky: 14
|
ondra1402 píše: přidávám se ke spokojeným uživatelům. liju do toho olej do husqvarny a nestěžuje si. Někde se tu i řešilo, že je snad lepší než doporučovaný Motul. Starty ne uplně ideální, někdy chytne na 6., 7. protočení i při -5°C, jindy se trápím s nastartováním i teplého motoru. Chci trochu laborovat s výfukem, pokud má někdo zkušenost, budu za ni rád. Zatím tam mám ten základní od výrobce. Ondra
Jak jsem byl u vyrobce pro Roto, tak mi rikal, ze 2T oleje do ruznych zahradkostroju nebrat. Maji mnohem mensi otacky aby se uchladily ventilatorem v tech svych zadeklovanych konstrukcich. V podstate lze tedy pouzit vysokootackova, vysokoteplotni, bezcoudova plna syntetika, co se leje treba do motokrosovejch masin. I kdyz kamos lita na ten ceskej mineralni sajrajt, co jsem lil do Pionyra jeste v dobe, co benzin stal 2,50.
Jirka
|
|
Nahoru |
|
|
Celeron
|
Napsal: sob 26.06.2010 14:02 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 23.4.2010 Příspěvky: 10507 Bydliště: Nový Bydžov ČR Obrázky: 14
|
Ahoj uzivatele ROTA 35.
Vcera a dnes jsem ho na standu zabihal. Novej, original svivka a zapalovani, vrtule Bambula 19/8. Benzin Natural 1:33 Castrol 2T nejakej superracing za "hodne". Nadrz pulitrova PETka s bimbatkem, benzinovy hadice.
Problem je, ze se ho nedari startovat s nakym rozumnym usilim ale az po nekolika minutach intenzivniho "mlaceni" do vrtule. Nevim, co delam spatne, startuju to stejne jako kamosi na letisti, kteri jsou uspesni po par protocenich.
U studenyho motoru dam sytic, volnobeh, 10-15 x protocim, pok zapnu zapalovani, ledka blikne, dam asi pul plynu (automaticky se vypne sytic), vemu za vrtuli a nic. Ani si neblafne. Po asi tak 20 protocenich teprve zacne nahodile bouchat. Po dalsim (asi 20) protaceni najednou chytne a pak uz jede celkem normalne. Na to, ze jsem dosud nehrabl do serizovani karburatoru ma az dost dobry prechody a volnobeh. Po chcipnuti zapalovanim je dokud uplne nevystydne nahozeni naprosto nemozny, zase si ani nebouchne. Svicka je cista, jiskru ma, z karburatoru i z vyfuku pri protaceni kouri odpareny palivo. A pri tom nic...
Kurna, zhaviky 12 a 15 mi chytaj na par cuknuti a tohle nic.
Vypada to, ze ma pri startu malo paliva ale zkousel jsem striknout do sani a zadnej vliv. Taky me bylo divny, ze pokud volne tocim vrtuli, tak se bublina v hadici vubec nehne. Az teprve po protoceni ala nahazovani se bublina na kazdou otacku posune asi o 5 mm. Neni mozny, ze cerpadlo dava malo a teprve po nahozeni je v karburatoru dost paliva? Nebo to je normalni chovani nezabehlyho motoru? Jo zapomel jsem na zacatku napsat, ze jsem k muffleru nesehnal hadivi mezi koleno a vyfuk, takze to trapeni bylo jen na koleno bez vyfuku. Neni v tomhle problem?
Dekuji predem vsem, kdo daji nejakou pouzitelnou radu.
Jirka
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 22 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|