Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 39 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Roto 35 Vi
PříspěvekNapsal: sob 19.06.2010 10:18 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 29.5.2008
Příspěvky: 1427
Bydliště: Hradec Králové
Obrázky: 0
Zdravím všechny letce, po delší odmlce a pořízení nového přírustku mám dotaz na motor Roto 35 Vi. Nějaké negativní zkušenosti s tímto motorem a tak všeobecně ?
díky
http://img143.imageshack.us/img143/3048/roto35.png


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob 19.06.2010 13:20 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 23.4.2010
Příspěvky: 10507
Bydliště: Nový Bydžov ČR
Obrázky: 14
Mam ho taky 3 dny novej. Budu to sledovat s Tebou. Zatim jsem pouze zjistil chybu v navodu, doporuceny olej Motul 600 je brzdova kapalina. 8O Na nej by to asi dlouho neslo. Spravne je Motul 710.
Jirka


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob 19.06.2010 15:22 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 30.3.2008
Příspěvky: 845
Bydliště: Praha
Tak chyba někde bude určitě, ale ne v návodu. Na tu tvojí informaci o brzdový kapalině ( na kterou už 3 roky Roto provozuju) jsem vytřeštil oči a mazal do garáže. Takže na kanystříku je napsáno : MOTUL 600, 2T motor oil, 100 % synthese, anti smoke. Tak teď jsem z toho jelen :roll:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob 19.06.2010 15:42 
Zkušený debatér
Zkušený debatér

Registrován: 6.4.2008
Příspěvky: 309
Bydliště: Chomutov
Obrázek
Obrázek

_________________
"Cuiusvis hominis est errare;
nullius nisi insipientis in errore perseverare."


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob 19.06.2010 19:03 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 30.3.2008
Příspěvky: 845
Bydliště: Praha
Tak díky za vysvětlení :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Roto 35 Vi
PříspěvekNapsal: sob 19.06.2010 20:05 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 6.1.2008
Příspěvky: 1032
Bydliště: Vysoké Mýto
aviatik666 píše:
Zdravím všechny letce, po delší odmlce a pořízení nového přírustku mám dotaz na motor Roto 35 Vi. Nějaké negativní zkušenosti s tímto motorem a tak všeobecně ?
díky
http://img143.imageshack.us/img143/3048/roto35.png


Momentálně provozuju tyhle motory 2 současně.V Mitchellu.Zatím jsem spokojen a rozhodně nelituju.
Jen jednu bych přece jen měl.Trápil jsem se se startováním studeného motoru.Zajímalo by mě,jak chytá ostatním,než napíšu,jak jsem to vyřešil.
http://fotoalba.cz/fotky/22622974

_________________
https://www.rcalbum.cz/hledat?q=martin+hynek
https://hynekmyto.rajce.idnes.cz/


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob 19.06.2010 20:44 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 29.5.2008
Příspěvky: 1427
Bydliště: Hradec Králové
Obrázky: 0
Jestli se nepletu, tak jsem dnes viděl to to tvoje parádní éro na Dvořisku. Mě to ještě nechytá( nebyl čas ), včera jsem to přivezl, dnes pokoukání na Dvořisku a zítra se má počasí zmrvit, tak že uvidím. Ale studený start mě určitě zajímá.


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 20.06.2010 10:56 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 30.12.2007
Příspěvky: 779
Bydliště: nerad
Měl jsem ROTO 35V. Velkej problém s karburátorem, protože ve výrobě někdo poplet podložky pod karburátorem. Jedna je s dírkou a druhá s kanálkem, já měl obě s kanálkem a tak se tlak z karteru, který pohání membrány, volně "pohyboval mimo motor". Po výměně podložky za správnou chodil parádně......

_________________
http://jakovlev.rajce.idnes.cz/


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 20.06.2010 11:13 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 30.3.2008
Příspěvky: 845
Bydliště: Praha
No já na něm mám naběháno málo a ještě se základním vejfukem, na první škubnutí teda rozhodně nechytá ( zvažoval jsem starter ). Uvidím, teď se chystám vyměnit vejfuk a na karbec namontovat difuzor.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 20.06.2010 18:16 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 6.1.2008
Příspěvky: 1032
Bydliště: Vysoké Mýto
Příčinou špatných startů u mých exemplářů byla klapka sytiče.Výrobce ji seříznul zřejmě kvůli tomu,aby nedocházelo k uchlastání motoru.Mě se ale s touto klapkou nepodařilo motory vůbec nastartovat nebo byly náladový.Po výměně klapek za orig. neseříznutý startuju tak,že dám sytič,5x protočím motor,vypnu sytič,zapnu zapalování a na první protočení motor běží.
Foto klapky:
http://fotoalba.cz/fotky/22888061

_________________
https://www.rcalbum.cz/hledat?q=martin+hynek
https://hynekmyto.rajce.idnes.cz/


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 20.06.2010 20:18 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 23.4.2010
Příspěvky: 10507
Bydliště: Nový Bydžov ČR
Obrázky: 14
[Quote = "kf"] Tak Chyba někde přeskočeno: tajný určitě, ALE ne v návodu. Na tu tvojí informaci o brzdový kapalině (na kterou uz 3 roky Roto provozuju) jsem vytřeštil oči mazal do Garáže. Takže Na kanystříku JE napsáno: MOTUL 600, 2T Motorové oleje, 100% Synthese, anti kouř. Tak Teď jsem z Toho Jelen: roll: [/ quote]

No nebud jelen, koukni treba sem http://www.maconline.cz/obchody/shop/in ... cts_id=264
I zastupce Motulu http://www.motul-expert.cz/katalog/moto ... e-oleje-2t
mi potvrdil, ze 600 je brzdova kapalina ale ze drive byla 600 2T olej. Ted uz neni v prodeji a je misto toho MOTUL 710. 8O
Jak jsem nakoupil, tak prodavam dal. To je teda docela zmatek, takze bacha na to, co je na pixle napsany brake nebo 2T!
Taky jsem mluvil s vyrobcem Rota a ten mi potvrdil, ze drive skutecne byla 600 2T ale uz se nedela a mam dat 710.
Jirka


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 20.06.2010 21:09 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 3.11.2008
Příspěvky: 442
Bydliště: Znojmo
přidávám se ke spokojeným uživatelům. liju do toho olej do husqvarny a nestěžuje si. Někde se tu i řešilo, že je snad lepší než doporučovaný Motul. Starty ne uplně ideální, někdy chytne na 6., 7. protočení i při -5°C, jindy se trápím s nastartováním i teplého motoru. Chci trochu laborovat s výfukem, pokud má někdo zkušenost, budu za ni rád. Zatím tam mám ten základní od výrobce.
Ondra


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 20.06.2010 21:14 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 30.3.2008
Příspěvky: 845
Bydliště: Praha
Tak to je přínosná informace, dík. Já mám toho oleje zatím dost, ale pak bych se po něm zbytečně scháněl. Nechápu proč výrobce musí dělat chaos a neoznačí si jinak tu kapalinu.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 20.06.2010 21:39 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 23.4.2010
Příspěvky: 10507
Bydliště: Nový Bydžov ČR
Obrázky: 14
ondra1402 píše:
přidávám se ke spokojeným uživatelům. liju do toho olej do husqvarny a nestěžuje si. Někde se tu i řešilo, že je snad lepší než doporučovaný Motul. Starty ne uplně ideální, někdy chytne na 6., 7. protočení i při -5°C, jindy se trápím s nastartováním i teplého motoru. Chci trochu laborovat s výfukem, pokud má někdo zkušenost, budu za ni rád. Zatím tam mám ten základní od výrobce.
Ondra

Jak jsem byl u vyrobce pro Roto, tak mi rikal, ze 2T oleje do ruznych zahradkostroju nebrat. Maji mnohem mensi otacky aby se uchladily ventilatorem v tech svych zadeklovanych konstrukcich. V podstate lze tedy pouzit vysokootackova, vysokoteplotni, bezcoudova plna syntetika, co se leje treba do motokrosovejch masin. I kdyz kamos lita na ten ceskej mineralni sajrajt, co jsem lil do Pionyra jeste v dobe, co benzin stal 2,50. :lol:
Jirka


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob 26.06.2010 14:02 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 23.4.2010
Příspěvky: 10507
Bydliště: Nový Bydžov ČR
Obrázky: 14
Ahoj uzivatele ROTA 35.
Vcera a dnes jsem ho na standu zabihal. Novej, original svivka a zapalovani, vrtule Bambula 19/8. Benzin Natural 1:33 Castrol 2T nejakej superracing za "hodne". Nadrz pulitrova PETka s bimbatkem, benzinovy hadice.
Problem je, ze se ho nedari startovat s nakym rozumnym usilim ale az po nekolika minutach intenzivniho "mlaceni" do vrtule. 8O Nevim, co delam spatne, startuju to stejne jako kamosi na letisti, kteri jsou uspesni po par protocenich. :evil:
U studenyho motoru dam sytic, volnobeh, 10-15 x protocim, pok zapnu zapalovani, ledka blikne, dam asi pul plynu (automaticky se vypne sytic), vemu za vrtuli a nic. Ani si neblafne. Po asi tak 20 protocenich teprve zacne nahodile bouchat. Po dalsim (asi 20) protaceni najednou chytne a pak uz jede celkem normalne. Na to, ze jsem dosud nehrabl do serizovani karburatoru ma az dost dobry prechody a volnobeh. Po chcipnuti zapalovanim je dokud uplne nevystydne nahozeni naprosto nemozny, zase si ani nebouchne. Svicka je cista, jiskru ma, z karburatoru i z vyfuku pri protaceni kouri odpareny palivo. A pri tom nic...
Kurna, zhaviky 12 a 15 mi chytaj na par cuknuti a tohle nic. :x
Vypada to, ze ma pri startu malo paliva ale zkousel jsem striknout do sani a zadnej vliv. Taky me bylo divny, ze pokud volne tocim vrtuli, tak se bublina v hadici vubec nehne. Az teprve po protoceni ala nahazovani se bublina na kazdou otacku posune asi o 5 mm. Neni mozny, ze cerpadlo dava malo a teprve po nahozeni je v karburatoru dost paliva? Nebo to je normalni chovani nezabehlyho motoru? Jo zapomel jsem na zacatku napsat, ze jsem k muffleru nesehnal hadivi mezi koleno a vyfuk, takze to trapeni bylo jen na koleno bez vyfuku. Neni v tomhle problem?
Dekuji predem vsem, kdo daji nejakou pouzitelnou radu. :idea: :wink:
Jirka


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 39 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 22 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz