Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 173 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 8, 9, 10, 11, 12
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Konverze benz.motoru
PříspěvekNapsal: stř 16.08.2017 21:17 
Mazák
Mazák

Registrován: 1.1.2008
Příspěvky: 2370
Bydliště: Ban.Bystrica
Motor bezal 2 hod. Na zvyseny volnobeh, potom som vymenil olej, dalsie dve hodiny , vymana oleja. Az tak som ho zacal rozoberat. Skusil som vrtule 20/8, 22/8, 24,8. Najlepsie isla ta 22/8 . Urobil som novy vyfuk, len taku 10cm trubku, ale zda sa mi, ze na ten original vyfuku ide lepsie , asi je nieco ako ladeny. V karburatore nie je cim pokrutit, ale ide strasne na bohato, sviecka je cierna. Na ceste je uz novy karburator s nastavovanim, tak az potom zacnem speku!ovat, merat otacky, vrtule.

Odoslané z P00C a podpis odstránim


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 
 Předmět příspěvku: Re: Konverze benz.motoru
PříspěvekNapsal: pon 21.08.2017 15:51 
Mazák
Mazák

Registrován: 1.1.2008
Příspěvky: 2370
Bydliště: Ban.Bystrica
Zmeral som otacky. S vrtulou 22/8, fiala a vyfukom, trubkou, toci 5600 ot, s original vyfukom asi o180 ot menej. To je viac ako som cakal, vychadza staticky tah cca 8,5kg , neviem ci pomohol ten zabez 4 hodin, alebo tych par kubikov naviac oproti nemcurovi. Tomu taha 5600ot. 19/8. Som zvedavy, ci pomoze este vymena karburatora, k zvyseniu nejakych otacok. Ale uz teraz to postacuje na tu E3. Predpokladam, ze do 10 kg s vahou sa dostanem.


http://www.godolloairport.hu/calc/strc_eng/index.htm

Odoslané z P00C a podpis odstránim


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: Konverze benz.motoru
PříspěvekNapsal: úte 22.08.2017 9:31 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 9.3.2010
Příspěvky: 431
Bydliště: Mýtna LC
Celkom dobre pocitadlo co sa tyka parametrov okrem statickeho tahu. ten je za idealnych podmienok kde za vrtulou nie je motor a v tvojom prípade velký kryt motora. Ale je pravda ze motor je trochu vykonnejsi ako original honda GX35


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: Konverze benz.motoru
PříspěvekNapsal: pát 25.08.2017 7:16 
Mazák
Mazák

Registrován: 1.1.2008
Příspěvky: 2370
Bydliště: Ban.Bystrica
Tento by mal mat obsah 42ccm, ties slusna cena.
http://www.tocopotrebujes.sk/www-tocopo ... r-4T-1-5HP

Odoslané z P00C a podpis odstránim


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: Konverze benz.motoru
PříspěvekNapsal: úte 05.09.2017 7:16 
Mazák
Mazák

Registrován: 1.1.2008
Příspěvky: 2370
Bydliště: Ban.Bystrica
Skusil som vymenit karburator, kde bola aj jedna skrutka na nastavovanie zmesy, no k ziadnym vyraznym zmenam pri vrtulke 22/8, nedoslo. 24/8 tam uz bola zmena, dalo sa to dostavit, aby pri pridavani neskapinal. Ale otacky boli cca 4700 a pruznost motora ozaj slaba, vrtula bola pouzita fiala, mam este taku lahku od pelikana, tak skusim tu. 20/8 som neskusal, tam asi dojde k zvyseniu otacok. Mne sa zda, ze cca po 4 hodinach zabehu vychadza najlepsie vrtula fiala 22/8.

Odoslané z P00C a podpis odstránim


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: Konverze benz.motoru
PříspěvekNapsal: čtv 14.09.2017 7:09 
Mazák
Mazák

Registrován: 1.1.2008
Příspěvky: 2370
Bydliště: Ban.Bystrica
Vylial som olej a pozeral cez napust, ci je na hriadeli vrtulka na roztrekovnie oleja. Je tam nieco ako jedna lopatka. Takze by sa ten motor asi dal prevadzkovat aj dole hlavou.
Inak, starter 180 maxi do 30ccm, ho bez problemov nastartuje.


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: Konverze benz.motoru
PříspěvekNapsal: ned 19.01.2020 1:48 
Zkušený debatér
Zkušený debatér

Registrován: 14.10.2014
Příspěvky: 205
Bydliště: Podkriváň SR
Obrázky: 4
Zase jeden motorček na obzore...
https://www.ebay.co.uk/p/1069288971?iid=192079651343


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: Konverze benz.motoru
PříspěvekNapsal: sob 06.02.2021 12:17 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 9.3.2010
Příspěvky: 431
Bydliště: Mýtna LC
Ako je mazaná kľukovka a ojnica v modelárskom 4t motore? zmes benzínu a oleja sa predsa nedostáva do priestoru kľukovky ako pri 2T alebo hej?. Mám jeden HONDA GX motor a chcel by som zrušiť to uzavreté mazanie tak že otvorím priestor ventilov a vačky a rozvodového remeňa. Ušetril by som hmotnosť a aj rozmery motora. Motor má oddelenú kľukovku a priestor kde sa nachádza rozvodový remeň. Vzniklo by niečo ako motor A38 z hobbykingu ktorý si myslím že má väčšinu dielov práve z GX35. Zvýšenú "špinivosť" otvoreného rozvodu, potrebu jeho olejovania a potrebu miešať benzín s olejom si uvedomujem.


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 173 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 8, 9, 10, 11, 12

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz