Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 172 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 12  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Konverze benz.motoru
PříspěvekNapsal: stř 24.12.2014 17:18 
Mazák
Mazák

Registrován: 1.1.2008
Příspěvky: 2437
Bydliště: Ban.Bystrica
To som zohnal od kamarata a on to kupil od niekoho z Moravy, co to robil, ale bol z neho sklamany, vsade z neho tiekol olej a nemal ten vykon, com mu zhotovitel sluboval. Mne ten vykon bude postacovat. Podla mna mal konstrukcnu chybu , mozno to niekedy odfotim, hlava valca je delena a ma zle rozlozene skrutky , ja som do volneho miesta este pridal dve , vytesnil to pastou a je pokoj. Skusim medzi ten karburator dat teda este cca 1mm izolaciu. Povodne tam pouzil klasicke skrutky bez peroviek, po zahriati boli volne. To som ties vymenil. Inak vlozka ualec klukovka je udajne z nejakeho cinskeho skutra. V mojej 5mm podlozke hoci som orvor 16mm presiel hrubovacou frezou, zda sa mi dost drsny, asi divny pertinax ako by ho vytrhavalo. Skusim zohnat nejaku hrubsiu original, mozno to bude ine


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 
 Předmět příspěvku: Re: Konverze benz.motoru
PříspěvekNapsal: stř 24.12.2014 19:31 
Mazák
Mazák

Registrován: 30.7.2010
Příspěvky: 1119
Bydliště: vesničan v okr.ZR
Mám na motoru 8mm mezičlánek a i tak je to v parném létě málo a teplo přejde(po zhasnutí) do karburátoru. Pak to nejde nahodit. Měl jsem i delší koleno ke karburátoru a bylo to nespolehlivé. Pak jsem stvořil krátkou přírubu a motor jsem nepoznával jak začal chodit. Do dnešní doby má i pár hodin aerovleků a šlape. Jinak hezký Vánoce.-MR-
Příloha:
Snímek 167.jpg
Snímek 167.jpg
[ 87.92 KiB | Zobrazeno 2245 krát ]



Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Konverze benz.motoru
PříspěvekNapsal: stř 24.12.2014 20:15 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 13.11.2008
Příspěvky: 10080
Bydliště: Benátecká Vrutice, ČR
to jozefbb: ten 1mm je jako nic, třeba na ROTO 35 jsou dvě 2mm podložky z textitu na sobě.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Konverze benz.motoru
PříspěvekNapsal: stř 24.12.2014 22:22 
Mazák
Mazák

Registrován: 5.12.2013
Příspěvky: 588
Bydliště: okr.Vyškov
já čerpal z dřívějších zkušeností s Titanem 62 ,kde ten izolační mezikus byl silný asi 10mm a jako příslušenství šlo koupit ještě delší asi 25mm.Podle mně to slouží lepšímu rozptýlení směsi a navíc tvoří přechod mezi kruhovým otvorem Walbra a oválným otvorem na válci. Na GF45 jsem slepil 2ks 10mm silné pertinax.desky a vytvořil přechod.díl.Není to sice profi ale výsledek je perfektní. Ještě jsem musel pootočit walbro ,protože nesouhlasí otvory na upevnění.Nutno dodat,že jsem ten motor sehnal bez walbra a origo mezikusu. Originál je na obr.http://www.rcmodelarina.cz/fotky38455/f ... 399b_0.jpg


Přílohy:
007.JPG
007.JPG
[ 109.54 KiB | Zobrazeno 2197 krát ]

DSCN8667.JPG
DSCN8667.JPG
[ 59.31 KiB | Zobrazeno 2193 krát ]

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Konverze benz.motoru
PříspěvekNapsal: čtv 25.12.2014 0:20 
Mazák
Mazák

Registrován: 1.1.2008
Příspěvky: 2437
Bydliště: Ban.Bystrica
mam 6ks benzinovych motorov , vsetko 2 takt, je mi to jasne, ale toto je moj prvy stvortakt, preto sa pytam , pretoze sa mi zda, ze tu je aj trochu iny sposob startovania. Skusim tam znova dat ten 5mm pertinax a vyrobim k tomu este cca 15 mm prirubu , ak bude taketo pocasie, tak to este vyskusam.
Este musim dodat, ze povodny majitel toto tiez konzultoval s tvorcom motora a ten ho presviedcal, ze nic tam netreba davat


Naposledy upravil jozefbb dne čtv 25.12.2014 9:20, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: Konverze benz.motoru
PříspěvekNapsal: čtv 25.12.2014 9:19 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 13.11.2008
Příspěvky: 10080
Bydliště: Benátecká Vrutice, ČR
Jestli je to 2T nebo 4T vůbec nerozhoduje. Vždy je důležité, aby se za provozu karbec pokud možno neohříval, aby se směs vytvářela a nasávala co nejchladnější. Tím se do motoru dostává víc směsi, než při sání přes horký karburátor. Jestli se odpaří palivo z karburátoru u stojícího motoru už je věc sálání v uzavřeném prostoru a s tím už asi moc nenaděláš. Leda bys tam přidal ventilátor, který by hnal zvenku vzduch na karbec. :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Konverze benz.motoru
PříspěvekNapsal: úte 30.12.2014 18:13 
Nováček serveru
Nováček serveru

Registrován: 30.12.2014
Příspěvky: 10
Ahoj všichni,
měl bych takový malý problém. Také jsem si upravil motor z křovinořezu 2T 26ccm (tuším AL-KO). Nastal ovšem problém, že motor mi při běhu ruší elektroniku. Dukud není motor nastartovaný, vše funguje OK. Když motor běží, jedno servo mi náhodně jezdí ze strany na stranu. Abych to ještě trochu víc upřesnil, motor mám ve sněžném kluzáku. Elektronika je dost daleko od motoru a servo plynu, které je k motoru nejblíže, rušené není. RC soupravu mám 2,4GHz. Již jsem zkoušel měnit serva, přijímač, motor jsem osadil odrušovací fajfkou atd. Nic nepomohlo.
Byl bych vděčný za každou radu.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Konverze benz.motoru
PříspěvekNapsal: úte 30.12.2014 20:39 
Mazák
Mazák

Registrován: 5.12.2013
Příspěvky: 588
Bydliště: okr.Vyškov
předpokládám,že má zapalování magnetem? Na Titanu 38 s tímto zapalováním,jsem musel obalit kabel ke svíčce stíněním a ukostřit k motoru. Stínění se dalo vzít ze starého kabelu k televizoru pro venkovní použití, tam ta "punčocha" stínění je větší a kvalitnější.Je třeba s tím obalit i fajfku. Takto to doporučuje i prodejce v návodu.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Konverze benz.motoru
PříspěvekNapsal: úte 30.12.2014 20:43 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 13.11.2008
Příspěvky: 10080
Bydliště: Benátecká Vrutice, ČR
Zapalování je asi magneto, které není stíněné? Kostru motoru (zapalování) doufám nemáš spojenou s kostrou napájení přijímače. Můžeš zkusit to magneto, včetně přívodu k fajfce zastínit. Nebo místo magneta použít elektronické zápalko pro modelářské motory s odděleným napájením. Které ti ale neporadím. Snad se někdo ozve, kdo s tím má zkušenost.

kozlik327 byl rchlejší :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Konverze benz.motoru
PříspěvekNapsal: úte 30.12.2014 20:50 
Nováček serveru
Nováček serveru

Registrován: 30.12.2014
Příspěvky: 10
Kostru motoru nemám spojenou s kostrou napájení přijímače. Ten motor není nijak elektronicky spojený s ostatní elektronikou. Zkusím tedy zastínit ten kabel ke svíčce i s fajfkou, popř i to magneto. Děkuji za rady.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Konverze benz.motoru
PříspěvekNapsal: úte 30.12.2014 21:04 
Mazák
Mazák

Registrován: 5.12.2013
Příspěvky: 588
Bydliště: okr.Vyškov
magneto nemusíš,stačí ten kabel. Ten lze také vytáhnout ze zapalovací cívky , to stínění na něj navléknout. Kabel je napíchnutý v cívce na trn aby šel vyměnit.To samé u fajfky,tam je ocel.drát stočený aby šel nasadit na svíčku a na druhém konci je zahnutý a zapíchnutý do zapalovacího kabelu.Celé to je v té gum.fajfce.Ukostři to ke kostře toho magneta.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Konverze benz.motoru
PříspěvekNapsal: čtv 01.01.2015 14:54 
Nováček serveru
Nováček serveru

Registrován: 30.12.2014
Příspěvky: 10
Tak problém vyřešen. Nakonec pomohla výměna svíčky, která rušení odstranila. Díky všem za rady.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Konverze benz.motoru
PříspěvekNapsal: čtv 01.01.2015 15:48 
Mazák
Mazák

Registrován: 5.12.2013
Příspěvky: 588
Bydliště: okr.Vyškov
dobrá zpráva v Novém roce, tak ať Ti to jezdí!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Konverze benz.motoru
PříspěvekNapsal: čtv 01.01.2015 18:05 
Protřelejší uživatel
Protřelejší uživatel

Registrován: 14.10.2014
Příspěvky: 186
Bydliště: Podkriváň SR
Obrázky: 4
Nemáš za čo rádo sa stalo ...opytaj sa aj na budúce....


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: Konverze benz.motoru
PříspěvekNapsal: sob 03.01.2015 13:39 
Mazák
Mazák

Registrován: 1.1.2008
Příspěvky: 2437
Bydliště: Ban.Bystrica
Tak som mu urobil 5mm pertinax a prirubu, ak bude trochu viac na nulou, tak vyskusam


Přílohy:
uploadfromtaptalk1420285337675.jpg
uploadfromtaptalk1420285337675.jpg
[ 80.21 KiB | Zobrazeno 1881 krát ]

Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 172 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 12  Další

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz