Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 28 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: SAITO FG-60R3 - 60,32 ccm
PříspěvekNapsal: ned 03.07.2016 13:31 
Protřelejší uživatel
Protřelejší uživatel

Registrován: 16.10.2011
Příspěvky: 104
arkudo píše:
Byl trochu problem pricpat sani prstem kdyz byl motor pod kapotou. Nechapal jsem proc tam neni klapka jako u zhaviku ASP...
Jinak jsem mixoval 1:20 BelRay1...


U mého karburátoru pokud se nedalo šáhnout do sání , se z boku šroubovala taková tyčka s červíkem (origo příslušenství), která po zašroubování fungovala jako sytič. Jak je to udělané nevím, ale fungovalo to spolehlivě, takže sice nepraktické ale funkční.


Nahoru
 Profil  
 
 
 Předmět příspěvku: Re: SAITO FG-60R3 - 60,32 ccm
PříspěvekNapsal: ned 03.07.2016 15:21 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 28.5.2008
Příspěvky: 1427
Bydliště: Hradec Králové
Obrázky: 0
Telemaster píše:

U mého karburátoru pokud se nedalo šáhnout do sání , se z boku šroubovala taková tyčka s červíkem (origo příslušenství), která po zašroubování fungovala jako sytič. Jak je to udělané nevím, ale fungovalo to spolehlivě, takže sice nepraktické ale funkční.


Jednoduché a laciné řešení je toto http://www.topmodel.fr/en/product-detail-11031-choke-valve-assembly-fa-45-91, bohužel není součástí při koupi motoru...

Obrázek


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: SAITO FG-60R3 - 60,32 ccm
PříspěvekNapsal: ned 03.07.2016 19:30 
Nováček serveru
Nováček serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 16.3.2008
Příspěvky: 9
Telemaster píše:


Jak probíhal záběh ? , Šel motor dobře seřídit ? Slyšel jsem že byl s tím problém , ale možná jen drby :(



Záběh mého motoru bez problému. Nastavení karburátoru podle návodu po nasátí benzínu chytl na prvni protočení. Benzín naturál 95 olej Motul 800 1:15.Volnoběh 1200 ot. max 6800 ot. Vrtule Fiala 22X10. Už se 3x proletěl jede spolehlivě ale je potřeba znovu poladit, v letadle jede jinak než na stole ale to je normální.,


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: SAITO FG-60R3 - 60,32 ccm
PříspěvekNapsal: ned 03.07.2016 19:38 
Celkem nový uživatel
Celkem nový uživatel

Registrován: 9.2.2012
Příspěvky: 58
Tak pridam svoju skusenost. Mam na nom vylietanych tak 8l benzinu. Volnobeh 1300 a max 5500 s vrtulou 22x10 (sirokym listom).
Ziadny prst na sani pri starte... na vysielacke mam nastavenie ako na zhaviku throttle cut (mixnuty so zapalovanim), takze karburator je uplne uzatvoreny, 3x pretocim a na brnk chyti, pomalicky sa rozbehne, nikto mi nemusi drzat lietadlo, ruku mi to neodtrhne... treba ho nechat dobre zohriat na zemi, aby sa benzin lepsie odparoval v karburatore. Motor este ani raz svojvolne neskapal. Zatial som spokojny.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: SAITO FG-60R3 - 60,32 ccm
PříspěvekNapsal: ned 03.07.2016 20:02 
Nováček serveru
Nováček serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 15.9.2009
Příspěvky: 35
Bydliště: Brno
aviatik666 píše:

Celkem by mne ten "důvěryhodný" zdroj zajímal... a hlavně příčiny stavu, který popisuješ.


Ve Wiesau a okolí mají modeláři warbirdáři 6ks a 2 už praskly. Vždycky válec 2 nebo 3. Na německých forech je možné dobrat se i ostatních včetně fotek. O příčině se spekuluje buď vynechání válce a hydrolock nebo rozdíl v teplotách válců.
https://www.youtube.com/watch?v=ljXoNQvOFvA
Jinak na rc forums je dlouhý drát k 60tce. První problém je na 4. nebo 5. straně...

FG 84 má tento problémek taky. Každopádně to vypadá na distribuci paliva. Ray English dělá na 84 modifikaci sání která teploty řeší, taky dává pouzdro do hlavní ojnice, kde zdá se není žádné ložisko, proto tak vysoký obsah oleje..
https://www.youtube.com/watch?v=ffUehgpp8Ug
84 taky sem tam frnkne makovice ale v menší míře než 60.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: SAITO FG-60R3 - 60,32 ccm
PříspěvekNapsal: úte 12.07.2016 12:16 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 9.1.2012
Příspěvky: 1406
Bydliště: Rakovník
Obrázky: 9
nedalo mi to a pohledal jsem...nejsou to hezky pohledy..

http://www.rcuniverse.com/forum/gas-eng ... 0r3-7.html

_________________
lítat neumim,ale o to víc mě to baví. :-)


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: SAITO FG-60R3 - 60,32 ccm
PříspěvekNapsal: úte 12.07.2016 12:52 
Moderátor serveru
Moderátor serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 29.1.2004
Příspěvky: 5848
Bydliště: Týn nad Vltavou
Obrázky: 5
Blog: Zobrazit blog (1)
jindra m píše:

Ve Wiesau a okolí mají modeláři warbirdáři 6ks a 2 už praskly. Vždycky válec 2 nebo 3. Na německých forech je možné dobrat se i ostatních včetně fotek. O příčině se spekuluje buď vynechání válce a hydrolock nebo rozdíl v teplotách válců.
https://www.youtube.com/watch?v=ljXoNQvOFvA
Jinak na rc forums je dlouhý drát k 60tce. První problém je na 4. nebo 5. straně...

FG 84 má tento problémek taky. Každopádně to vypadá na distribuci paliva. Ray English dělá na 84 modifikaci sání která teploty řeší, taky dává pouzdro do hlavní ojnice, kde zdá se není žádné ložisko, proto tak vysoký obsah oleje..
https://www.youtube.com/watch?v=ffUehgpp8Ug
84 taky sem tam frnkne makovice ale v menší míře než 60.


Jasně, ale otázka pořád zní: Může být elektroletec jako ty považován za důvěryhodný zdroj? :lol:

_________________
Vertigo 2m, Extra 330SC, Supertrino F3P (54g)+Lantsov 15", RCFactory Extra 330LT, JETI DS16


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 Předmět příspěvku: Re: SAITO FG-60R3 - 60,32 ccm
PříspěvekNapsal: čtv 28.12.2017 14:45 
Mecenáš serveru
Mecenáš serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 13.1.2007
Příspěvky: 6689
Bydliště: Berounsko
Chystam se na tento motor. Pujde do La7 od ESM.
Hodne jsem prolezal net a lovil veskere info o problemech techto motoru. Pripada mi, ze se zminovane problemy tykaly motoru nekdy okolo roku 2010.
Posledni verze uz maji pouzdro na hlavni ojnici z vyroby a predelane sani s lepsi distribuci smesi. Vlastne cela uprava co delal Ray English. Ani on na svych strankach uz nenabizi tuto upravu pro FG60R3. Tak chci verit ze uz se problemy nevyskytnou a budu spokojen.

_________________
Bell 206, Mi-8, nejaka letadla, Jeti DS-16


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: SAITO FG-60R3 - 60,32 ccm
PříspěvekNapsal: ned 20.05.2018 7:22 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 29.7.2015
Příspěvky: 801
Zdravím kolegové. Rád bych oživil tohle téma dotazem, jestli má někdo nějaké nové poznatky. FG-60R3 bych rád do svého nového projektu, osumdesátka je do něj už moc velká. Tý bych se nebál vůbec, když vidím, jak si krásně vede Doubravka.

_________________
Westland Wessex
Bell 47G Sioux
Futaba T-10CG


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: SAITO FG-60R3 - 60,32 ccm
PříspěvekNapsal: stř 30.05.2018 8:25 
Celkem nový uživatel
Celkem nový uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 19.5.2003
Příspěvky: 72
Ahoj,
já jsem ho koupil na jaře a v současné době ho montuji do corsaira, mám ho po záběhu tak až bude něco odchozeno napíšu zkušenosti. Zatím ale po tom co jsem ho zkoušel chodí pěkně, chytá na protočení, takže zatím spokojenost.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: SAITO FG-60R3 - 60,32 ccm
PříspěvekNapsal: stř 30.05.2018 14:51 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 29.7.2015
Příspěvky: 801
Díky, to moc rád slyším. Už jsem si psal se dvěma majiteli a oba si ho nemůžou vynachválit. Samozřejmě,že motor chce svoje. Rád bych tedy věřil, že to praskání válců už hoši z Japonska zažehnali. Budu rád za každou informaci. Corsairu bude móóóc slušet- jaký má rozpětí?

_________________
Westland Wessex
Bell 47G Sioux
Futaba T-10CG


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: SAITO FG-60R3 - 60,32 ccm
PříspěvekNapsal: stř 30.05.2018 17:49 
Celkem nový uživatel
Celkem nový uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 19.5.2003
Příspěvky: 72
Já se s nikým kdo ho má zatím nebavil, protože nikoho neznám :D. Nicméně na diskuzích a tady jsem usoudil, že to bude dobrá volba tak uvidíme.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: SAITO FG-60R3 - 60,32 ccm
PříspěvekNapsal: pon 16.09.2019 8:34 
Nováček serveru
Nováček serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 16.3.2008
Příspěvky: 9
Ahoj,
rád se s Vámi podělím o moje zkušenosti z této sezóny se svoji tříválcovou šedesátkou.
Hrůza ,hrůza a zase hrůza. Nevím co se s ním stalo ale po záběhu chodil i se startoval docela dobře.
Teď velké problémy s nastartováním a celkovým chodem motoru. Nestabilní volnoběh,špatné přechody,vynechává třetí válec a z výfuku třetího válce čudí. Když se mi povede motor nastavit druhý den je všechno jinak.Při startování má snahu chytnout na druhou stranu, Když se zadaří tak v letadle na zemi jede ale za letu nejde na plno a v zatáčkách vynechává. Motor jsem kupoval nový má vyjeto asi 8 l benzínu. Na začátku jsem si říkal po záběhu se zlepší, pak že je potřeba poladit v letadle, dokonce jsem ho poslal do servisu tam ho nastavili a dali novou svíčku v záruce. Ale je to stále stejné trápení.Tak to jsou moje zkušenosti.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 28 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz