pát 01.07.2016 21:51
pát 01.07.2016 22:55
sob 02.07.2016 6:19
doubravka píše:Z duveryhodneho zdroje mam ze se to hreje vic jak ta 84. A praskaji tomu valce. Osobne bych do nej nesel..do ceho to planujes?
sob 02.07.2016 6:39
sob 02.07.2016 13:33
wato píše:Ahoj, mám ho doma ale zkušenosti zatím málo, jen záběh.
sob 02.07.2016 13:38
sob 02.07.2016 14:35
Telemaster píše:
sob 02.07.2016 20:30
sob 02.07.2016 22:15
TomasTR píše:Saito nebude nikdy problém, vůbec bych se toho nebál.
ned 03.07.2016 7:43
ned 03.07.2016 8:21
arkudo píše:Mel jsi nejakej benzin od nich?
Ja mel FG20 a byla to hruza. Zadnej sytic takze startovani des bes. Serizeni bylo veci nahody protoze se to chovalo porad jinak. Nakonec mi prasknul valec a poslal jsem to do Japonska. Jak jsem zjistil, nebyl jsem uplne tak sam komu se to stalo.
ned 03.07.2016 8:45
aviatik666 píše:
To je věc názoru a zkušeností, např. zde http://www.akroforum.cz/viewtopic.php?f=18&t=1054&st=0&sk=t&sd=a&start=20 jsou názory na maloobjemová benzinová saita a myslím, že pozitivní.
Hlavně se zde ale nejedná o FG20, ale o FG-60R3 60,32 ccm, což je trochu jiná kategorie a nemá cenu někoho odrazovat na základě svých špatných zkušeností s jiným motorem... Příčin tvých problémů s FG20 mohlo být mnoho, ať už nepovedený kus, nebo tvá případná nezkušenost.
ned 03.07.2016 9:23
arkudo píše:
Jak rikas, je to vec nazoru. Podavam zkusenost s motorem co jsem mel. Jen pro uplnost, ty mas zkusenosti s jakym Saitem, ze zminujes moji nezkusenost? Ta 60tka je 3x ta 20tka. Jako zhavik jsou to paradni motory. Bohuzel pri prechodu na benzin se v konstrukci motoru nic nezmenilo a v miste kde vedou srouby je valec opravdu velmi tenky a taky to tam praska. Je to Nikasil takze zadna vlozka. Valec byl i lichobeznikove vychozenej. Ja Saito nezatracuju, libi se mi a stejne moc alternativ neni.
ned 03.07.2016 10:34
arkudo píše:
ned 03.07.2016 12:33
Telemaster píše:Mel jsi nejakej benzin od nich?
Ja mel FG20 a byla to hruza. Zadnej sytic takze startovani des bes. Serizeni bylo veci nahody protoze se to chovalo porad jinak. Nakonec mi prasknul valec a poslal jsem to do Japonska. Jak jsem zjistil, nebyl jsem uplne tak sam komu se to stalo.
Se startováním nemám vůbec problém, u 84R3 přicpu prstem sání , stačí dvakrát protočit a pak chytá na první protočením . To je potřeba jen před prvním startem. Pak už v průběhu dne i bez přicpání. Je to můj asi nejlépe startující motor.
Zajímalo by mne kdo 60R3 provozuje jak jde motor seřídit , co volnoběh, a pokud došlo k praskání válců jak motor provozoval. Když jsem motor 80R3 kupoval, byl jsem upozorněn na použití opravdu kvalitního oleje a dobrého chlazení. Tím se snažím řídit a zatím vše super. Připadá mi divné pokud Saito vyrobí motor že by typicky praskaly válce, a nechal by ho v prodeji.
Rád bych 60R3 do Wilgy T35, namlsal jsem se zvukem a spolehlivostí u 84R3.