Autor |
Zpráva |
semi
|
Napsal: ned 06.11.2016 9:52 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 19.12.2009 Příspěvky: 1164 Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (4)
|
allas píše: Ahoj, změřil jsem to já, nemusím zatím nic rozdělávat, má to v nejširším místě 300 mm, Díky. Jelikož už taky uvažuju o něčem větším a nabíjení baterek před letem trvá dlouho, tak bych chtěl taky benzín. A jelikož jsem v tom začátečník, tak bych asi volil jednoválec, vyjde krásně naležato, s muflerem stejná cena jako za 2V a hlavně jelikož nemám se spalovákama zkušenosti tak i snad jednodušší seřizování a provoz. Ale ten 2V je prostě víc "elegantnější".
_________________ KMX, Edge RCF, Veloxity, MC, DF DS-14
|
|
Nahoru |
|
|
|
|
|
allas
|
Napsal: čtv 10.11.2016 8:09 |
|
Nováček serveru
|
|
Registrován: 15.1.2014 Příspěvky: 43 Bydliště: Bojov, Praha západ Obrázky: 0
|
Ahoj, myslím, že se ti to povedlo naprosto bezvadně. Měl jsem teď čas tak trochu o tom zapřemýšlet, no a asi tedy nakonec pořídím DLE 61 a také mufler od Břečky. Boxer by se mi líbil, ale je pravda, že takhle ušetřím nějakou tu hmotnost a to na škodu nebude. Od příštího týdne se snad zase dostanu ke stavbě, budu začínat křídla, potřeboval bych tak padesáti hodinový den abych s tím trochu rychleji pohnul, ale do jara je zatím času dost, tak to snad zvládnu. Děkuji všem, kdo mi napsali, kdybych v něčem plaval, tak se tady zeptám, no a až bude hotovo umístím sem nějaké foto. Díky
|
|
Nahoru |
|
|
hates
|
Napsal: pon 12.12.2016 12:36 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 4.10.2007 Příspěvky: 1222 Bydliště: Zápy - Brandýs nad Labem
|
tak pokud budete resit vahu motoru tak se klidne nebojte toho boxera.
Vcera jsem zavesil letadlo za trubku a mel jsem jiz kompletne ocas osazen servama. Smerovkove servo co nejvice dopredu a ostatni elektronika je tak nejak poskladana kolem trubky a lehce za ni. Baterky jdou co nejvice k cumaku.
S motorem ZDZ 56 RVj a pitts vyfukem je to porad tezke na ocas a pokud s tim neco neprovedu tak budu vozit olovo. Momentalne pocitam, ze bych do cumaku mel vrazit minimalne pul kila. Neco bude na baterkach. Ale i tak teda uvazuji, ze nez to dovazovat olovem tak podle toho kolik bude chybet bych dal druhou nadrz na cmoud.
|
|
Nahoru |
|
|
allas
|
Napsal: pon 28.08.2017 5:34 |
|
Nováček serveru
|
|
Registrován: 15.1.2014 Příspěvky: 43 Bydliště: Bojov, Praha západ Obrázky: 0
|
Dobrý den po dlouhém čase oživuji toto téma, abych popsal jak to nakonec dopadlo. Stavba mi trvala opravdu dlouho, nebylo to jen mojí leností, ale měl jsem drobný úraz a na pár měsíců vyřazené ruce. Už je to v pořádku, takže plním dluh, že se ozvu až to dokončím. Jako ve správném příběhu to dopadlo úplně opačně, v letadle je elektromotor. Proč? No asi nejvíce proto, že elektro je mi bližší, umím si to spočítat, když zlobí vím kde je pravděpodobná příčina a tak,druhé věc u nás na letišti je se spalováky čím dál větší problém, ne že by se létat nemohlo, ale je to hodně omezeno. Takže už to mám hotové, dokonce pár prvních letů za sebou, s toho jsem měl strach, ale je pravda co jsem slyšel, že čím větší letadlo, tím to létá lépe, je to opravdu tak. Osazení nakonec mám motor Axi 5345/20 HD V2, regulátor Hobbywing Platinum Pro 130A V4 Opto, serva 4x KST DS725MG, 1x KST BLS915HV, palubní napájení přímo Lipo 2S 2600mAh a pohonné baterie 12S(2x6S) 5500mAh 25C Gens a jednou BH Pover 5200mAh, vrtule elektro Fiala 24/12 a Foxy 24/10 ta je myslím na spalovák. Zatím jsem letěl s 24/10, na zemi při plném plynu bere 52A, takže tam půjde ta druhá, myslím že ten motor zkousne i nějakou 25/12.. Chtěl bych poděkovat všem kdo mi radili jaký motor a všem se také omluvit, že jsem to udělal jinak, važím si, že věnovali svúj čas a vlastně zbytečně, opravdu děkuji. A poděkovat také veřejně HonzoviS s radami o výběru elektromotoru a létání s větším letadlem. Také motor mám nakonec jiný než Honzou doporučený, ale také moc dík. No a doufám, že se nebude moc zlobit moderátor, že jsem vlastně v jiném tématu než bych teď měl být, ale tady jsem ho začal, tak ať tady i skončí. No a nakonec nějaké foto.
Přílohy: |
DSC_0865.JPG [ 173.64 KiB | Zobrazeno 1406 krát ]
|
DSC_0864.JPG [ 141.11 KiB | Zobrazeno 1406 krát ]
|
|
|
|
Nahoru |
|
|
hates
|
Napsal: sob 02.09.2017 21:13 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 4.10.2007 Příspěvky: 1222 Bydliště: Zápy - Brandýs nad Labem
|
Mas to moc pekne. Ja konecne taky tu svou dokoncil a zitra se chystam na letiste. Snad by mohl byt prvni let. Motor jsem zatim natocil na zahrade a chytnul krasne. Nejak jsem jej naladil, ale dalsi ladeni jeste na letisti. Vysoke otacky se zdaji OK, ale jeste musim doladit volnobeh. Benzim pouzivam VERVU 100. Nechtel jsem prudit sousedy. Vahove mi to vyslo na krasnych rovnych 7kg a nemusel jsem vubec dovazovat. Teziste mam tak jak je uvedeno v navodu. Jeste to ale radeji prekontroluji. Je pravda, ze baterky a dalsi veci jsem musel rvat temer na domek motoru a pred trubku jinak by teziste nevyslo.
Paluby mam napajenou 2x 2S 2200 a zapalko 1x 2S 1800 pres BEC. Vsechno naprimo na prijimace a jako vypinace mam SPS06 OPTO na zapalko a SPS20 nebo ktery to je na palubu.
Muzes mi prosim vyfotit tvoje ulozeni podvozku zevnitr jak to tam mas prolepene a jak ti to pri pristani drzi? Ja osobne mam strach ze to ulozeni neni nejak extra forove i kdyz by to melo vydrzet.
A jeste jeden dotaz a to k zapalovani a odecitani otacek z HALL senzoru pro radio JETI. Je nejak mozne ze signoloveho kabliku ktery je u zapalovani vycitat otacky a zobrazovat je na radiu pomoci nejakeho senzoru ? Mam pouze opticky a ten je bez problemu, ale ten z HALL by byl mnohem lepsi. Jen nevim ktery senzor se k tomu da od JETI pouzit.
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|