Autor |
Zpráva |
sky59
|
Napsal: pát 02.06.2017 19:51 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 21.9.2015 Příspěvky: 991
|
DAF píše: Sky59 prodejce dá Astra na svých stránkách uvádí, že motor má fungovat bez většího štelování hned od počátku http://www.astramodel.cz/cz/katalog/evo ... 19057.html . Ke způsobu tvé komunikace se vyjadřovat nebudu. Vsetko je v najlepsom poriadku, js som iba prisposobil moje vyjadrovanie inemu diskutujucemu tu vo vlakne, skus citat vsetko od zaciatu
|
|
Nahoru |
|
|
|
|
|
DAF
|
Napsal: pát 02.06.2017 21:33 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 9.1.2007 Příspěvky: 9109 Bydliště: Praha 8, ČR Obrázky: 9
|
Neřekl bych, že to je v nejlepším pořádku. Psal jsem už o tvém prvním příspěvku. Jinak palivo se při troše šikovnosti do tlumiče nedostane a není proto nutné ho "vychrlávat", snad všechny motory mi chodily na svíčku, která tam byla (byla-li součástí dodávky), neměl jsem nějaké větší potíže. Chcípání motoru po delší době chodu na volnoběh není primárně přechlastáním, ale "podchlazením", kdy se při volnoběhu motor, a hlavně svíčka, ochladí a při přidání pak větší množství nasátého paliva svíčku definitivně dochladí a chcípne to. Proto se někdy dává přižhavování.
_________________ Hitec Aurora 9X
|
|
Nahoru |
|
|
sky59
|
Napsal: sob 03.06.2017 6:46 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 21.9.2015 Příspěvky: 991
|
DAF píše: Neřekl bych, že to je v nejlepším pořádku. Psal jsem už o tvém prvním příspěvku. Jinak palivo se při troše šikovnosti do tlumiče nedostane a není proto nutné ho "vychrlávat", snad všechny motory mi chodily na svíčku, která tam byla (byla-li součástí dodávky), neměl jsem nějaké větší potíže. Chcípání motoru po delší době chodu na volnoběh není primárně přechlastáním, ale "podchlazením", kdy se při volnoběhu motor, a hlavně svíčka, ochladí a při přidání pak větší množství nasátého paliva svíčku definitivně dochladí a chcípne to. Proto se někdy dává přižhavování. Co sa tyka prveho prispevku, mozno trosku ostrejsi ale pozadie je take, ze som dlhodobo komunikoval s evolution /moc neodpovedaju/ takze som nabruseny na nich. Poslal som im aj foto original sviecky spod mikroskopu- je akoby robena rucne finishovana rucne so smirglom. To ze vydrzala 15min som uz pisal. Dalsia vec je ze dodnes nemam odpoved preco na mojom motore nie je SetRight aj na HS ihle, podla datasheetov ma byt, navyse na mojom to vyzera ze pruzinka bola sprosto odstrihnuta. Pokial by som mal moznost plosne obozmamit zakaznikov tak by som nedoporucoval firmu Evolution pre uvedene dovody. Mam obavy kolko vydrzi motor, zatial lietal iba 2x, stale fucalo. Original je cinsky, ale ci nemam klon klonu neviem vypatrat. Kupil som za 120euro vo schweighofer.at predajni Ja mam teraz LS ihlu v pozicii kedy sa uz viac privriet neda, napriek tomu sa pocas zahrievania na volnobeh dostane palivo do vyfuku, mozno kvalita issue? Bude lietat dovtedy dokedy vydrzi potom ho caka hlinikovy zber, alebo dokedy pilot nerozbile ero Nedoporucujem Evolution, nulova podpora, otazna kvalita
|
|
Nahoru |
|
|
DAF
|
Napsal: sob 03.06.2017 8:33 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 9.1.2007 Příspěvky: 9109 Bydliště: Praha 8, ČR Obrázky: 9
|
Motory Evolution nemám, tak se k jejich kvalitě nemůžu vyjadřovat. Faktem je, že jsem jednou koupil svíčku, která nefungovala už od vybalení. Drát nebyl přivařen na vnější část (závitovou). Žhavila jen když jsem drát přimáčknul třeba šroubovákem. Jinak celkem bez problémů, když se mi spálila, bylo to většinou na nějakou chybu, třeba o málo větší proud. Za chodu mi snad nikdy neshořela. Jinak jsem se díval na Astrid, která prodává Evolutiony v ČR, a 120€ není nijak zvláštní cena. A protože to dělají v Číně, nedivil bych se, že to vyrábí deset fabrik pod 20 značkami, podobně jako ASP, SC, P.H. Magnum ad.
_________________ Hitec Aurora 9X
|
|
Nahoru |
|
|
JardaRůžička
|
Napsal: pon 05.06.2017 8:16 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 2.3.2012 Příspěvky: 2715 Bydliště: Ústí nad Labem
|
DAF píše: Drát nebyl přivařen na vnější část (závitovou). Žhavila jen když jsem drát přimáčknul třeba šroubovákem. Takovou svíčku lze snadno napravit. Udělej tenkou lupínkovou pilkou zářez, konec drátu do něj vlož a zaklepni důlčíkem. Kdysi se tak svíčky běžně vyráběly.
|
|
Nahoru |
|
|
DAF
|
Napsal: pon 05.06.2017 21:41 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 9.1.2007 Příspěvky: 9109 Bydliště: Praha 8, ČR Obrázky: 9
|
Zajímavá rada, naštěstí se mi ten problém s vláknem stal jen jednou a vyměnil jsem jí v rámci reklamace. Jen doufám, že tuto radu nebudu muset potřebovat. Bohužel u klasický spálených svíček se to použít nedá.
_________________ Hitec Aurora 9X
|
|
Nahoru |
|
|
Lark
|
Napsal: pon 05.06.2017 22:22 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 13.11.2008 Příspěvky: 9866 Bydliště: Benátecká Vrutice, ČR
|
V pravěku jsme to používali, ale staré svíčky byly rozebiratelné, takže středová elektroda se dala vyndat. Ty dnešní jsou zapertlované. Problém byl i se sháněním drátku na nové vlákno.
|
|
Nahoru |
|
|
LV
|
Napsal: úte 06.06.2017 5:39 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 5.1.2007 Příspěvky: 9185 Bydliště: Trenčianska Turná Obrázky: 0
|
Milý Sky. Choroba nielen tohoto fóra je, že anonymita dodáva komukoľvek odvahu. Aj tým čo sa včera pýtali a dnes radia. O motoroch toho moc nevieš. Ten starý návod je stále platný pre akýkoľvek dvojihlový karburátor (ihly H,L) a je jedno či je to benzínový, alebo žhavík. Základný princíp 2T motorov je rovnaký. Aj toho spred sto rokov aj toho dnešného. To že sa ti to podarilo rozbehať "vlastnou cestou" nevylučuje fakt, že vždy sa motor nastavuje tak, že sa naštartuje v základnom nastavení (máš to v návode) po zohriatí sa na vysokých otáčkach doladí chod H ihlou na maximum a tá sa potom vráti späť o cca 15° aby bol motor hore bohatší a nezhasínal. Potom sa ladia prechody L ihlou. Tá musí byť nastavená tak, aby pri behu na voľnobeh 30 sekúnd a viac motor plynule akceleroval do vysokých otáčok. Ak po prudkom pridaní zhasne je dolu chudobný, ak akceleruje pomaly, tak je dolu bohatý. Ale to určite v tom starom návode u Libora je. Nečítal som ho... a nikdy som neštartova a neladil ani ten čínsky zázrak Evolution. Posledný žhavík som mal pred štvrťstoročím, aj keď občas ladím kamarátom. Takže nabudúce napíš takto svoj prvý príspevok: Vynechaj 1. vyj*b (to s teba modelára ani chlapa neurobí ) a napíš Mne sa to čírou náhodou ani neviem prečo podarilo takto....
_________________ Nie som zlý.... iba rýpem www.elektromodely.sk
|
|
Nahoru |
|
|
JardaRůžička
|
Napsal: úte 06.06.2017 6:53 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 2.3.2012 Příspěvky: 2715 Bydliště: Ústí nad Labem
|
Lark píše: Problém byl i se sháněním drátku na nové vlákno. Tou dobou jsem dělal ve vývoji platinových odporových čidel...
|
|
Nahoru |
|
|
sky59
|
Napsal: pát 09.06.2017 9:47 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 21.9.2015 Příspěvky: 991
|
LV píše: Milý Sky. Choroba nielen tohoto fóra je, že anonymita dodáva komukoľvek odvahu. Aj tým čo sa včera pýtali a dnes radia. O motoroch toho moc nevieš. Ten starý návod je stále platný pre akýkoľvek dvojihlový karburátor (ihly H,L) a je jedno či je to benzínový, alebo žhavík. Základný princíp 2T motorov je rovnaký. Aj toho spred sto rokov aj toho dnešného. To že sa ti to podarilo rozbehať "vlastnou cestou" nevylučuje fakt, že vždy sa motor nastavuje tak, že sa naštartuje v základnom nastavení (máš to v návode) po zohriatí sa na vysokých otáčkach doladí chod H ihlou na maximum a tá sa potom vráti späť o cca 15° aby bol motor hore bohatší a nezhasínal. Potom sa ladia prechody L ihlou. Tá musí byť nastavená tak, aby pri behu na voľnobeh 30 sekúnd a viac motor plynule akceleroval do vysokých otáčok. Ak po prudkom pridaní zhasne je dolu chudobný, ak akceleruje pomaly, tak je dolu bohatý. Ale to určite v tom starom návode u Libora je. Nečítal som ho... a nikdy som neštartova a neladil ani ten čínsky zázrak Evolution. Posledný žhavík som mal pred štvrťstoročím, aj keď občas ladím kamarátom. Takže nabudúce napíš takto svoj prvý príspevok: Vynechaj 1. vyj*b (to s teba modelára ani chlapa neurobí ) a napíš Mne sa to čírou náhodou ani neviem prečo podarilo takto.... dlho som tu nebol, ale kedze sa znova opakuje nazor ktory je celkom rozsireny tu na fore, tak reagujem: nie, nie je pravda, ze niekto kto sa kratko s niecim zaobera nemoze tomu rozumiet... patent na rozum nemaju iba ti, co sa trapia s niecim cely zivot.. a mnohim ani to nestaci a nepomoze
|
|
Nahoru |
|
|
LV
|
Napsal: pát 09.06.2017 10:11 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 5.1.2007 Příspěvky: 9185 Bydliště: Trenčianska Turná Obrázky: 0
|
Motory som mal 4 roky ako jeden z dvoch hlavnych predmetov na strednej...
_________________ Nie som zlý.... iba rýpem www.elektromodely.sk
|
|
Nahoru |
|
|
sky59
|
Napsal: pát 09.06.2017 12:59 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 21.9.2015 Příspěvky: 991
|
LV píše: Motory som mal 4 roky ako jeden z dvoch hlavnych predmetov na strednej... presne o tom som pisal 10 riadkov vyssie
|
|
Nahoru |
|
|
Valsorim
|
Napsal: ned 03.03.2019 19:07 |
|
Celkem nový uživatel
|
|
Registrován: 30.1.2012 Příspěvky: 76
|
|
Nahoru |
|
|
Celeron
|
Napsal: ned 03.03.2019 22:06 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 22.4.2010 Příspěvky: 10493 Bydliště: Nový Bydžov ČR Obrázky: 14
|
JardaRůžička píše: Tou dobou jsem dělal ve vývoji platinových odporových čidel... Není originál Pt vlákno svíčky šmrncnutý iridiem nebo nějakou jinou vzácností? V minulosti, když ještě brněnský svíčky měly mosaznej šroubovací mezikroužek na proříznutej šroubovák jsme laborovali s použitím vlákna z rozmáčklý žárovky. Moc to nechodilo na volnoběh vůbec. Problémy jak s vláknem, tak se zatěsnením středovýho kolíčku.
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|