Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 35 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Spalovák Evolution
PříspěvekNapsal: pát 02.06.2017 19:51 
Mazák
Mazák

Registrován: 21.9.2015
Příspěvky: 991
DAF píše:
Sky59 prodejce dá Astra na svých stránkách uvádí, že motor má fungovat bez většího štelování hned od počátku http://www.astramodel.cz/cz/katalog/evo ... 19057.html . Ke způsobu tvé komunikace se vyjadřovat nebudu.


Vsetko je v najlepsom poriadku, js som iba prisposobil moje vyjadrovanie inemu diskutujucemu tu vo vlakne, skus citat vsetko od zaciatu


Nahoru
 Profil  
 
 
 Předmět příspěvku: Re: Spalovák Evolution
PříspěvekNapsal: pát 02.06.2017 21:33 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 9.1.2007
Příspěvky: 9109
Bydliště: Praha 8, ČR
Obrázky: 9
Neřekl bych, že to je v nejlepším pořádku. Psal jsem už o tvém prvním příspěvku. Jinak palivo se při troše šikovnosti do tlumiče nedostane a není proto nutné ho "vychrlávat", snad všechny motory mi chodily na svíčku, která tam byla (byla-li součástí dodávky), neměl jsem nějaké větší potíže. Chcípání motoru po delší době chodu na volnoběh není primárně přechlastáním, ale "podchlazením", kdy se při volnoběhu motor, a hlavně svíčka, ochladí a při přidání pak větší množství nasátého paliva svíčku definitivně dochladí a chcípne to. Proto se někdy dává přižhavování.

_________________
Hitec Aurora 9X


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: Spalovák Evolution
PříspěvekNapsal: sob 03.06.2017 6:46 
Mazák
Mazák

Registrován: 21.9.2015
Příspěvky: 991
DAF píše:
Neřekl bych, že to je v nejlepším pořádku. Psal jsem už o tvém prvním příspěvku. Jinak palivo se při troše šikovnosti do tlumiče nedostane a není proto nutné ho "vychrlávat", snad všechny motory mi chodily na svíčku, která tam byla (byla-li součástí dodávky), neměl jsem nějaké větší potíže. Chcípání motoru po delší době chodu na volnoběh není primárně přechlastáním, ale "podchlazením", kdy se při volnoběhu motor, a hlavně svíčka, ochladí a při přidání pak větší množství nasátého paliva svíčku definitivně dochladí a chcípne to. Proto se někdy dává přižhavování.


Co sa tyka prveho prispevku, mozno trosku ostrejsi ale pozadie je take, ze som dlhodobo komunikoval s evolution /moc neodpovedaju/ takze som nabruseny na nich. Poslal som im aj foto original sviecky spod mikroskopu- je akoby robena rucne finishovana rucne so smirglom. To ze vydrzala 15min som uz pisal.
Dalsia vec je ze dodnes nemam odpoved preco na mojom motore nie je SetRight aj na HS ihle, podla datasheetov ma byt, navyse na mojom to vyzera ze pruzinka bola sprosto odstrihnuta.
Pokial by som mal moznost plosne obozmamit zakaznikov tak by som nedoporucoval firmu Evolution pre uvedene dovody. Mam obavy kolko vydrzi motor, zatial lietal iba 2x, stale fucalo.
Original je cinsky, ale ci nemam klon klonu neviem vypatrat. Kupil som za 120euro vo schweighofer.at predajni

Ja mam teraz LS ihlu v pozicii kedy sa uz viac privriet neda, napriek tomu sa pocas zahrievania na volnobeh dostane palivo do vyfuku, mozno kvalita issue? Bude lietat dovtedy dokedy vydrzi potom ho caka hlinikovy zber, alebo dokedy pilot nerozbile ero

Nedoporucujem Evolution, nulova podpora, otazna kvalita


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Spalovák Evolution
PříspěvekNapsal: sob 03.06.2017 8:33 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 9.1.2007
Příspěvky: 9109
Bydliště: Praha 8, ČR
Obrázky: 9
Motory Evolution nemám, tak se k jejich kvalitě nemůžu vyjadřovat. Faktem je, že jsem jednou koupil svíčku, která nefungovala už od vybalení. Drát nebyl přivařen na vnější část (závitovou). Žhavila jen když jsem drát přimáčknul třeba šroubovákem. Jinak celkem bez problémů, když se mi spálila, bylo to většinou na nějakou chybu, třeba o málo větší proud. Za chodu mi snad nikdy neshořela. Jinak jsem se díval na Astrid, která prodává Evolutiony v ČR, a 120€ není nijak zvláštní cena. A protože to dělají v Číně, nedivil bych se, že to vyrábí deset fabrik pod 20 značkami, podobně jako ASP, SC, P.H. Magnum ad.

_________________
Hitec Aurora 9X


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: Spalovák Evolution
PříspěvekNapsal: pon 05.06.2017 8:16 
Mazák
Mazák

Registrován: 2.3.2012
Příspěvky: 2715
Bydliště: Ústí nad Labem
DAF píše:
Drát nebyl přivařen na vnější část (závitovou). Žhavila jen když jsem drát přimáčknul třeba šroubovákem.

Takovou svíčku lze snadno napravit. Udělej tenkou lupínkovou pilkou zářez, konec drátu do něj vlož a zaklepni důlčíkem. Kdysi se tak svíčky běžně vyráběly.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Spalovák Evolution
PříspěvekNapsal: pon 05.06.2017 21:41 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 9.1.2007
Příspěvky: 9109
Bydliště: Praha 8, ČR
Obrázky: 9
Zajímavá rada, naštěstí se mi ten problém s vláknem stal jen jednou a vyměnil jsem jí v rámci reklamace. Jen doufám, že tuto radu nebudu muset potřebovat. Bohužel u klasický spálených svíček se to použít nedá.

_________________
Hitec Aurora 9X


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: Spalovák Evolution
PříspěvekNapsal: pon 05.06.2017 22:22 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 13.11.2008
Příspěvky: 9866
Bydliště: Benátecká Vrutice, ČR
V pravěku jsme to používali, ale staré svíčky byly rozebiratelné, takže středová elektroda se dala vyndat. Ty dnešní jsou zapertlované. Problém byl i se sháněním drátku na nové vlákno.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Spalovák Evolution
PříspěvekNapsal: úte 06.06.2017 5:39 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 5.1.2007
Příspěvky: 9185
Bydliště: Trenčianska Turná
Obrázky: 0
Milý Sky. Choroba nielen tohoto fóra je, že anonymita dodáva komukoľvek odvahu. Aj tým čo sa včera pýtali a dnes radia. O motoroch toho moc nevieš. Ten starý návod je stále platný pre akýkoľvek dvojihlový karburátor (ihly H,L) a je jedno či je to benzínový, alebo žhavík. Základný princíp 2T motorov je rovnaký. Aj toho spred sto rokov aj toho dnešného. To že sa ti to podarilo rozbehať "vlastnou cestou" nevylučuje fakt, že vždy sa motor nastavuje tak, že sa naštartuje v základnom nastavení (máš to v návode) po zohriatí sa na vysokých otáčkach doladí chod H ihlou na maximum a tá sa potom vráti späť o cca 15° aby bol motor hore bohatší a nezhasínal. Potom sa ladia prechody L ihlou. Tá musí byť nastavená tak, aby pri behu na voľnobeh 30 sekúnd a viac motor plynule akceleroval do vysokých otáčok. Ak po prudkom pridaní zhasne je dolu chudobný, ak akceleruje pomaly, tak je dolu bohatý. Ale to určite v tom starom návode u Libora je. Nečítal som ho... a nikdy som neštartova a neladil ani ten čínsky zázrak Evolution. Posledný žhavík som mal pred štvrťstoročím, aj keď občas ladím kamarátom.
Takže nabudúce napíš takto svoj prvý príspevok: Vynechaj 1. vyj*b (to s teba modelára ani chlapa neurobí ) a napíš Mne sa to čírou náhodou ani neviem prečo podarilo takto....

_________________
Nie som zlý.... iba rýpem
www.elektromodely.sk


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: Spalovák Evolution
PříspěvekNapsal: úte 06.06.2017 6:53 
Mazák
Mazák

Registrován: 2.3.2012
Příspěvky: 2715
Bydliště: Ústí nad Labem
Lark píše:
Problém byl i se sháněním drátku na nové vlákno.
Tou dobou jsem dělal ve vývoji platinových odporových :oops: :oops: čidel...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Spalovák Evolution
PříspěvekNapsal: úte 06.06.2017 9:03 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 13.11.2008
Příspěvky: 9866
Bydliště: Benátecká Vrutice, ČR
JardaRůžička píše:
Tou dobou jsem dělal ve vývoji platinových odporových :oops: :oops: čidel...

:lol: :lol: :lol: :lol:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Spalovák Evolution
PříspěvekNapsal: pát 09.06.2017 9:47 
Mazák
Mazák

Registrován: 21.9.2015
Příspěvky: 991
LV píše:
Milý Sky. Choroba nielen tohoto fóra je, že anonymita dodáva komukoľvek odvahu. Aj tým čo sa včera pýtali a dnes radia. O motoroch toho moc nevieš. Ten starý návod je stále platný pre akýkoľvek dvojihlový karburátor (ihly H,L) a je jedno či je to benzínový, alebo žhavík. Základný princíp 2T motorov je rovnaký. Aj toho spred sto rokov aj toho dnešného. To že sa ti to podarilo rozbehať "vlastnou cestou" nevylučuje fakt, že vždy sa motor nastavuje tak, že sa naštartuje v základnom nastavení (máš to v návode) po zohriatí sa na vysokých otáčkach doladí chod H ihlou na maximum a tá sa potom vráti späť o cca 15° aby bol motor hore bohatší a nezhasínal. Potom sa ladia prechody L ihlou. Tá musí byť nastavená tak, aby pri behu na voľnobeh 30 sekúnd a viac motor plynule akceleroval do vysokých otáčok. Ak po prudkom pridaní zhasne je dolu chudobný, ak akceleruje pomaly, tak je dolu bohatý. Ale to určite v tom starom návode u Libora je. Nečítal som ho... a nikdy som neštartova a neladil ani ten čínsky zázrak Evolution. Posledný žhavík som mal pred štvrťstoročím, aj keď občas ladím kamarátom.
Takže nabudúce napíš takto svoj prvý príspevok: Vynechaj 1. vyj*b (to s teba modelára ani chlapa neurobí ) a napíš Mne sa to čírou náhodou ani neviem prečo podarilo takto....


dlho som tu nebol, ale kedze sa znova opakuje nazor ktory je celkom rozsireny tu na fore, tak reagujem:

nie, nie je pravda, ze niekto kto sa kratko s niecim zaobera nemoze tomu rozumiet... patent na rozum nemaju iba ti, co sa trapia s niecim cely zivot.. a mnohim ani to
nestaci a nepomoze


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Spalovák Evolution
PříspěvekNapsal: pát 09.06.2017 10:11 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 5.1.2007
Příspěvky: 9185
Bydliště: Trenčianska Turná
Obrázky: 0
Motory som mal 4 roky ako jeden z dvoch hlavnych predmetov na strednej...

_________________
Nie som zlý.... iba rýpem
www.elektromodely.sk


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: Spalovák Evolution
PříspěvekNapsal: pát 09.06.2017 12:59 
Mazák
Mazák

Registrován: 21.9.2015
Příspěvky: 991
LV píše:
Motory som mal 4 roky ako jeden z dvoch hlavnych predmetov na strednej...


presne o tom som pisal 10 riadkov vyssie


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Spalovák Evolution
PříspěvekNapsal: ned 03.03.2019 19:07 
Celkem nový uživatel
Celkem nový uživatel

Registrován: 30.1.2012
Příspěvky: 76
https://rckane.cz/rc-letadla/43556-evol ... 95440.html
Dobrý večer. Má někdo zkušenosti s tímto motorem?
Děkuji


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Spalovák Evolution
PříspěvekNapsal: ned 03.03.2019 22:06 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 22.4.2010
Příspěvky: 10493
Bydliště: Nový Bydžov ČR
Obrázky: 14
JardaRůžička píše:
Tou dobou jsem dělal ve vývoji platinových odporových :oops: :oops: čidel...


Není originál Pt vlákno svíčky šmrncnutý iridiem nebo nějakou jinou vzácností? V minulosti, když ještě brněnský svíčky měly mosaznej šroubovací mezikroužek na proříznutej šroubovák jsme laborovali s použitím vlákna z rozmáčklý žárovky. Moc to nechodilo na volnoběh vůbec. Problémy jak s vláknem, tak se zatěsnením středovýho kolíčku. :oops:


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 35 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz