Autor |
Zpráva |
palci72
|
Napsal: úte 24.10.2017 18:38 |
|
Zkušený debatér
|
|
Registrován: 14.10.2014 Příspěvky: 205 Bydliště: Podkriváň SR Obrázky: 4
|
Ja by som sa pozrel na hadičku ktorá ide z nádrže do karburátora......po naštartovaní motora sa treba pozerať na hadičku /predpokladám že je priesvitná/ či sa neobjavujú v nej bublinky......ešte by som sa opýtal....máš v nádrži bimbátko alebo plstené sitko????.....benzín na začiatku pri naštartovaní môže byť kľudný-ustálený....ale ako vrčí motor čím ďalej viac tak sa benzín začína peniť a potom môže vysielať do karburátora viac a viac vzduchu v podobe malých bubliniek.....treba prezrieť všetky spoje hadičky /hlavne prívod od nádrže do karburátora/ aj vo vnútri nádrže k filtu .....pozaisťovať ich plastovými alebo inými páskami......
|
|
Nahoru |
|
|
|
|
|
aja
|
Napsal: úte 24.10.2017 22:21 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 8.3.2007 Příspěvky: 248 Bydliště: Blansko
|
Dneska jsem ještě motor zkoušel, start perfekt, plný plyn - super přechod, hned naplno, 30 sekund drží a pak šly otáčky fofrem dolů. Držel jsem tetokrát plyn drsně na maximu, a motor se úplně zastavil (jakoby se zadřel, ale nezadřel se). Předtím jsem rozebral celou palivovou soustavu, vše OK, odvzdušnění nádrže, kovové bimbátko...
Pak jsem motor kompletně rozebral. Nenašel jsem nic závažného. Možná papírová těsnění karburátoru a pod hlavou už vypadají docela unaveně. Válec je hladký, píst jde ve válci při jemném otáčení klikou lehce trhaně, ale řekl bych v pohodě. Ještě mne napadlo, nemohly by to dělat baterie zápalka? Už je mám starší (6 let) a dobíjel jsem docela dost (1400 mAh do 2000mAh).
|
|
Nahoru |
|
|
Lark
|
Napsal: úte 24.10.2017 22:39 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 13.11.2008 Příspěvky: 9866 Bydliště: Benátecká Vrutice, ČR
|
Baterkama to určitě nebude. To by motor nereagoval na to otvírání hlavní jehly.
|
|
Nahoru |
|
|
saro.j
|
Napsal: stř 25.10.2017 5:50 |
|
Celkem nový uživatel
|
|
|
Registrován: 3.11.2015 Příspěvky: 58 Bydliště: Brezová pod Bradlom SK
|
Už si prešiel skoro všetko, len sviečku obchádzaš. Aj keď dáva iskru, ale zo zvyšujúcou sa teplotou môže prerážať. Skús ju vymeniť.
|
|
Nahoru |
|
|
Celeron
|
Napsal: čtv 26.10.2017 15:14 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 22.4.2010 Příspěvky: 10498 Bydliště: Nový Bydžov ČR Obrázky: 14
|
Tohle na mě dělá dojem že se ti ve válci příliš roztahuje píst při zahřátí. Když koukneš výfukem na píst, jakou barvu má těsně pod kroužkem? Pokud matně šedou barvu hlíníku, tak je to jasný. Pokud černou od karbonu, nebo u novýho lesklej hliník, tak je to něco jinýho. Ale pozor, nemusí to být kolem celýho obvodu pístu a tudíž nemusí to být výfukovým oknem vidět. Stejnej problém jsem měl u metylovýho 15ccm OS-Maxe. Člověk co ví, co dělá, dokáže ty šedivý místa uvolnit zašábrováním. Mě to pomohlo jen na asi 2-3 další lety a udělalo se to znova. Tak jsem pořídil jinej motor. Ale u těhle OS-maxů byla jedna série problémová a padla zrovna na mě. Jirka
|
|
Nahoru |
|
|
saro.j
|
Napsal: čtv 26.10.2017 15:29 |
|
Celkem nový uživatel
|
|
|
Registrován: 3.11.2015 Příspěvky: 58 Bydliště: Brezová pod Bradlom SK
|
Celeron píše: Tohle na mě dělá dojem že se ti ve válci příliš roztahuje píst při zahřátí. Když koukneš výfukem na píst, jakou barvu má těsně pod kroužkem? Pokud matně šedou barvu hlíníku, tak je to jasný. Pokud černou od karbonu, nebo u novýho lesklej hliník, tak je to něco jinýho. Ale pozor, nemusí to být kolem celýho obvodu pístu a tudíž nemusí to být výfukovým oknem vidět. Stejnej problém jsem měl u metylovýho 15ccm OS-Maxe. Člověk co ví, co dělá, dokáže ty šedivý místa uvolnit zašábrováním. Mě to pomohlo jen na asi 2-3 další lety a udělalo se to znova. Tak jsem pořídil jinej motor. Ale u těhle OS-maxů byla jedna série problémová a padla zrovna na mě. Jirka No to snad ne. Tohle je Desert Aircraft. Aj tak som zvedavý ako to nakoniec autor vlákna -aja porieši. Dúfam že OK. Lebo, sám prevádzkujem tento motor.
|
|
Nahoru |
|
|
Celeron
|
Napsal: čtv 26.10.2017 18:58 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 22.4.2010 Příspěvky: 10498 Bydliště: Nový Bydžov ČR Obrázky: 14
|
Jo, ten můj byl japonskej OS-Max. V podstatě vyšší třída, podobně jako DA a stejně byl problém. Víš co tam je nyní? Blbá čínska ASP91A a s ní to jede naprosto bezproblémově. Ono totiž stačí jednou motor přehřát a pod tím kroužkem se píst nafoukne a pak to zlobí furt. Nebo jak bylo řečeno ve filmu Armagedon: Japonský, Amerikanský šmejd, všechno se dělá na Tajvanu. Jirka
|
|
Nahoru |
|
|
aja
|
Napsal: stř 01.11.2017 20:12 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 8.3.2007 Příspěvky: 248 Bydliště: Blansko
|
Ještě mě napadlo, nemá motor na klikovce gufero, kdyby třeba špatně těsnilo?
|
|
Nahoru |
|
|
aja
|
Napsal: pon 06.11.2017 20:03 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 8.3.2007 Příspěvky: 248 Bydliště: Blansko
|
Tak svíčkou to není, odzkoušeno. Na 99% karburátor, přeotevřel jsem obě jehly a motor se udrží na plných otáčkách. Při přeotevření nestojí za nic přechody a volnoběh. I když jsem 2 krát karbec čistil a vše vypadá v pořádku. Poslední možnost pořídit nový karbec.
|
|
Nahoru |
|
|
Celeron
|
Napsal: pon 06.11.2017 23:43 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 22.4.2010 Příspěvky: 10498 Bydliště: Nový Bydžov ČR Obrázky: 14
|
Když to dělá na 99% karbec, tak máš ho správně složenej? Koukni sem, http://www.lmkbabice.cz/?p=216 Máš tu dvojzvratnou páku, co přenáší polohu membrány na jehlu ventilu zasunutou na obou stranách do drážky čepu membrány a jehly? Pak mě napadá, jsou průchozí trysky volnoběhu? V některým Walbru jsou dvě, v některým tři. Blbě se čistí. Máš jak klapku sytiče, tak plynu v uzavřený poloze hlavou šroubku ven, tedy nemáš některou přetočenou o 180 stupňů? Co to kruhový velejemný sejtko v přívodu benzínu, není něčím zalepený? A znova se ptám, máš správně poskládaný podložky mezi motorem a karburátorem a je v těch podložkách průchozí a těsný kanálek, co přenáší tlak z karteru do pumpy? Nafoť karbec ze strany klapky plynu a ze strany klapky sytiče a dej to sem. Jirka
|
|
Nahoru |
|
|
Lark
|
Napsal: ned 12.11.2017 17:26 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 13.11.2008 Příspěvky: 9866 Bydliště: Benátecká Vrutice, ČR
|
Ty šrouby co drží válec na karteru jsou opravdu tak šikmo, nebo je to jen zkreslení fotky?
|
|
Nahoru |
|
|
aja
|
Napsal: ned 12.11.2017 17:40 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 8.3.2007 Příspěvky: 248 Bydliště: Blansko
|
Je to fotkou, šrouby jsou rovně.
|
|
Nahoru |
|
|
aja
|
Napsal: ned 12.11.2017 20:21 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 8.3.2007 Příspěvky: 248 Bydliště: Blansko
|
Vše vypadá v pohodě, ale člověk neví. Budu postupovat cestou pokus-omyl a měnit věci na karbecu. Mám doma ještě nějakou zásobu dílů, uvidím. Ještě zkusím vyčistit karbec ultrazvukem, připadá mně že tam musí být něco ucpané.
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|