Joker
|
Napsal: ned 31.03.2019 18:10 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 10.5.2005 Příspěvky: 887 Bydliště: Žatec
Blog: Zobrazit blog (1)
|
Zdravím, Perry jsme nastavovali hlavní jehlou plný chod a potom drážkovaným kolečkem se seřizoval volnoběh přivíráním drážky na trysce. Jos
|
|
Nahoru |
|
|
Jaapi
|
Napsal: ned 31.03.2019 18:25 |
|
Nováček serveru
|
|
|
Registrován: 22.3.2009 Příspěvky: 9
|
Děkuji. Nebyla by ještě rada, na kolika otáčkách jehly max. otáček začít? Zkoušel jsem to jako u Brna(2 otáčky) a nic. K životu se to probudilo kolem 5 otáček...…. Vzhledem k ručnímu startování bych se rád vyhnul metodě pokus-omyl Ota
|
|
Nahoru |
|
|
DAF
|
Napsal: ned 31.03.2019 20:11 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 9.1.2007 Příspěvky: 9109 Bydliště: Praha 8, ČR Obrázky: 9
|
Neměl bys nějaký odkaz na ten motor? Nějak se mi ho nedaří najít. Dík.
_________________ Hitec Aurora 9X
|
|
Nahoru |
|
|
MPml
|
Napsal: pon 01.04.2019 4:39 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 16.1.2013 Příspěvky: 1166
|
Jaapi píše: Prosím o radu, jak nastavit karburátor u 4takt FSP 225 z produkce Jihostroj Velešín - obsah 36,63 ccm. Mám od motoru návod, ale o nastavení karburátoru ani zmínka - pouze odkaz na karburátor "klasické konstrukce PERRY" - předpokládám, že to není originál PERRY, ale socialistická kopie. Pokud přidáte i praktické zkušenosti, budu rád. Motor toho asi nemá moc "naběháno". Děkuji za rady. Ota Docela by mě zajímala fotka toho motoru a toho karburátoru.
|
|
Nahoru |
|
|
fokker1
|
Napsal: pon 01.04.2019 7:38 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 23.4.2009 Příspěvky: 754
|
Karburátor na Velešínu pokud vím nebyl Perry, ale obyčejný dvoujehlový karburátor. Ale už nevím, nikdy jsem ho nepoužíval, měl jsem tam karbec z MVVS10. Provozoval jsem ho v modelu několik let anebylo to nic moc. Nechodí bez přižhavování, při startování dost kope, měl jsem na to kus trubky s navlečenou gumovou hadicí. Startovat je nejlepší obráceně, nasát, přetočit přes kompresi a klepnout do vrtule proti směru. Kopne a chytne (někdy ). Dneska už bych se na to vykašlal, buď nechat do sbírky nebo předělat na benzín. Tak ho mám já a chodí slušně. Samozřejmě s mnohem nižším výkonem. Ještě doplním můj Velešín má pod hlavou 0,8mm podložku. Nevím, jestli to tak bylo z výroby, nebo dodatečná úprava, ale vzhledem k tomu, že je kompresní poměr na benzin tak akorát, muselo to být na metyl málo. Proto asi taky to přižhavování. V každém případě startovat ho bez té podložky, to by byl vražedný stroj. A vibrace za chodu taky. I takhle se to klepe jak ratlík. I na ten benzin.
_________________ https://fokker1.rajce.idnes.cz/
|
|
Nahoru |
|
|
MPml
|
Napsal: pon 01.04.2019 17:27 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 16.1.2013 Příspěvky: 1166
|
Jaapi píše: Odkaz na motor není, byla to záležitost éry socialistické. Děkuji za návod. Děkuji za rady z provozu. Kope docela statně, plechové podložky vyžaduje výrobce v návodu pro nitrované palivo(od 0,1 do 0,3 mm). Běžel chvili, výrazné vibrace jsem neregistroval. Ke zkoušení přechodů a spolehlivosti chodu jsem se ještě nedostal. Rychlé foto v příloze. bezva - jako bych se vrátil o víc jak 30 let zpátky. Ještě bych měl malou prosbu - zajímal by mě ten návod - jestli by se dal oscannovat (nebo alespoň ofotit).
|
|
Nahoru |
|
|
Jaapi
|
Napsal: pon 01.04.2019 18:19 |
|
Nováček serveru
|
|
|
Registrován: 22.3.2009 Příspěvky: 9
|
JJ, scan udělám, ale až zítra.
|
|
Nahoru |
|
|
Pišta
|
Napsal: pon 01.04.2019 19:40 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 2.1.2010 Příspěvky: 455 Bydliště: kósek od Brna
|
Tento motor jako by z oka vypadnul motoru, také o obsahu 36 ccm, na něhož byl uveřejněn plán tuším v FMT na home made výrobu. Rozdíl v tom, že tenhle má rozvody vepředu a ten německý zezadu, Jinak válec, hlava, ventily nemlich to samý. Kdopak se asi kde inspiroval? Někde dokonce mám na toho němce ještě okopírované výkresy.
_________________ Futaba včíl 9Z opět 35 Mhz PCM
|
|
Nahoru |
|
|
MPml
|
Napsal: úte 02.04.2019 5:47 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 16.1.2013 Příspěvky: 1166
|
Jaapi píše: JJ, scan udělám, ale až zítra. V pohodě - díky. ten návod - to je ten původní fabrický a nebo ten od DOSSu?
|
|
Nahoru |
|
|
JardaRůžička
|
Napsal: úte 02.04.2019 6:35 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 2.3.2012 Příspěvky: 2715 Bydliště: Ústí nad Labem
|
Jaapi píše: Rychlé foto v příloze. Jestli dobře vidím, tedy ten karburátor NENÍ Perry.
|
|
Nahoru |
|
|
Joker
|
Napsal: úte 02.04.2019 8:24 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 10.5.2005 Příspěvky: 887 Bydliště: Žatec
Blog: Zobrazit blog (1)
|
Zdravím, tak tak, není to Perry, je to klasický dvoujehlový karbec, jaké dávali např. v Brně na motory. Jos
|
|
Nahoru |
|
|
Rosta2
|
Napsal: úte 02.04.2019 11:02 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 23.2.2011 Příspěvky: 742 Bydliště: Slavkov u Brna Obrázky: 0
|
Pišta píše: Tento motor jako by z oka vypadnul motoru, také o obsahu 36 ccm, na něhož byl uveřejněn plán tuším v FMT na home made výrobu. Rozdíl v tom, že tenhle má rozvody vepředu a ten německý zezadu, Jinak válec, hlava, ventily nemlich to samý. Kdopak se asi kde inspiroval? Někde dokonce mám na toho němce ještě okopírované výkresy. Někde jsem četl, že na tom Velešíně, bylo třeba špatné, i to, že ten karburátor, byl přímo na na hlavě válce, že čtyřtakty mají mít dlouhé sání od karburátoru k sacímu ventilu. A jak to měl udělaný ten němec?
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|