Switch to full style
Jednou je možná elektrika nahradí, do té doby ale ještě budeme s nimi mít plno problémů. Tady nám třeba někdo poradí.
Odeslat odpověď

Mvvs 2.0 GFS

sob 08.06.2019 22:12

Zdravím Vás všechny tady. Pánové měl bych dotaz. Dostal se mi k rukám motor Mvvs 2.0G ačkoliv s zlomenou jehlou a bez kompletní trysky. Psal jsem na mvvs a bylo mi řečeno ze něco z toho mají skladem ale další komunikace již z jejich strany neproběhla. Tak by mě zajímalo , zda se někomu neválí tento motor doma. Případně mě napadlo zkusit na motor jiný karburator , něco třeba z dnešních motoru. Akorát mě nenapadá který by na to mohl sedět. Popřípadě vymyslet nějakou redukci a přes ni strčit něco jiného. Pokud bude mít někdo nějaký napad jsem pro všechno. Předem vám všem děkuji za odpovědi.

Re: Mvvs 2.0 GFS

sob 08.06.2019 22:34

Ahoj karbec na brněnskou dvojku seženeš určitě na Modelbazaru apod.Měl by bejt stejnej jako na Mvvs 2,5.Ale já to udělal jak píšeš.Nechal jsem si vytočit redukci a dal jsem tam karbec z motoru Asp 2ccm.Je to lepší dvojjehlovej karbec než ten originál Motor chodí jak z praku a přechody má jak víno.

Re: Mvvs 2.0 GFS

sob 08.06.2019 22:35

http://www.mvvs.cz/cenik/KC/zhav%202-15%20czk.pdf

Re: Mvvs 2.0 GFS

ned 09.06.2019 8:40

Internetové bazary - určitě. Když seženeš něco vykvedlaného, může to mít v cajku karbec. Jinak, pokud není poškozen závit v tělese karburátoru, tak sestava jehly byla shodná pro motory MVVS .12/.15 a Modela Junior 2.0 D/G, mám vyzkoušeno. Takže pokud bys sehnal přes bazar tenhle, dá se to z něj použít.
Karbec na MVVS má průměr té příruby 11 mm (10.99), karbec na ASP .15 (s modrou hlavou) má průměr 10 mm (9,98). Ty starší ASPéčka měla myslím průměr 9. Dělat nějakou redukci nebude při předpokládané tloušťce 0,5 mm žádná sranda, protože to musí i těsnit, aby to netáhlo falešnej luft, motoru se pak nechce fachat. Ještě by to chtělo změřit přírubu z karbecu na ASP .21, ale ten nemám. Z větších motorů už bych to nedával, jsou otryskované na svou kubaturu, která je dva i víckrát větší, nemuselo by to jít seřídit.

Re: Mvvs 2.0 GFS

ned 09.06.2019 10:01

DAF píše:Internetové bazary - určitě. Když seženeš něco vykvedlaného, může to mít v cajku karbec. Jinak, pokud není poškozen závit v tělese karburátoru, tak sestava jehly byla shodná pro motory MVVS .12/.15 a Modela Junior 2.0 D/G, mám vyzkoušeno. Takže pokud bys sehnal přes bazar tenhle, dá se to z něj použít.
Karbec na MVVS má průměr té příruby 11 mm (10.99), karbec na ASP .15 (s modrou hlavou) má průměr 10 mm (9,98). Ty starší ASPéčka měla myslím průměr 9. Dělat nějakou redukci nebude při předpokládané tloušťce 0,5 mm žádná sranda, protože to musí i těsnit, aby to netáhlo falešnej luft, motoru se pak nechce fachat. Ještě by to chtělo změřit přírubu z karbecu na ASP .21, ale ten nemám. Z větších motorů už bych to nedával, jsou otryskované na svou kubaturu, která je dva i víckrát větší, nemuselo by to jít seřídit.


Už jsem psal sz kolegovi nahoře. Kdo mu tu redukci udělal. Jelikož by bylo mnohem jednodušší sehnat ten karbec z toho asp.

Re: Mvvs 2.0 GFS

ned 09.06.2019 11:22

Ona by stačila trubička o příslušném vnějším a vnitřním průměru, která bude o něco kratší, než příruba, a rozřizl bych ji potom ještě spirálově, čímž vznikne vůle pro stažení. Jen MVVSkový karbec se přitahuje dvěma červíky, tak aby ten spirálový řez nebyl pod nimi.

Re: Mvvs 2.0 GFS

ned 09.06.2019 12:47

DAF píše:Ona by stačila trubička o příslušném vnějším a vnitřním průměru, která bude o něco kratší, než příruba, a rozřizl bych ji potom ještě spirálově, čímž vznikne vůle pro stažení. Jen MVVSkový karbec se přitahuje dvěma červíky, tak aby ten spirálový řez nebyl pod nimi.

Ono by možná stačilo v tom místě kde jsou šrouby si to poznacit a vrtnout to. Červik by prošel trubickou a zároveň se opřel o karbec a držel by to takhle cele pohromadě. Btw Pelikán už nedodava žádný karbec. Pro .12 nebo .15 asp... jediný možný který maj tak je na .25 a to se obavám aby nebylo už moc velké. Byť i ten karbec používá jehlu , páku a držák jehly z .12 asp. Možná by to šlo. Co myslíš ?

Re: Mvvs 2.0 GFS

ned 09.06.2019 13:51

Ono by stačilo dát pozor při nasazování a řez dát buď dopředu, nebo dozadu, tedy o 90 st. mimo osy šroubů. Zkus se podívat po nějaké trubce. Bohužel se ale domnívám, že průměr 11 bude nesehnatelný. Tady https://www.houska-modelar.cz/shop/prod ... arhop2qn52 je 12x1. Řešením je to na trnu líznout zvenku a pak udělat ten šikmý řez. Zbytek ti zůstane na věčné časy (a nikdy jinak :lol: ).

Re: Mvvs 2.0 GFS

ned 09.06.2019 13:56

DAF píše:Ono by stačilo dát pozor při nasazování a řez dát buď dopředu, nebo dozadu, tedy o 90 st. mimo osy šroubů. Zkus se podívat po nějaké trubce. Bohužel se ale domnívám, že průměr 11 bude nesehnatelný. Tady https://www.houska-modelar.cz/shop/prod ... arhop2qn52 je 12x1. Řešením je to na trnu líznout zvenku a pak udělat ten šikmý řez. Zbytek ti zůstane na věčné časy (a nikdy jinak :lol: ).

Hele a co myslíš, ten karbec na tu .25 ? Jak jsem psal, má to díly z .12 .. to by mohlo jít ne ?

Re: Mvvs 2.0 GFS

ned 09.06.2019 19:24

Too EdieW:Tu redukci mi kdysi vytočil z duralu známej.A je to jak psal Daf.Ten karbec Asp co jsem tam dával já měl vnější průměr 9mm a ta Mvvs- ka má vnitřní průměr tuším 11 nebo 12 mm.Takže tloušťka stěny tý reduce byla tuším okolo 1 mm.Každej lepší soustružník to v pohodě dá Bohužel já nemůžu sloužit sorry.Těsněný to bylo origo ó- kroužkem Mvvs.Ten Asp karbec jsem do tý redukce zalepill epoxidem plněným kovem( ,,tekutým kovem").Jelikož ta redukce byla taky malinko větší,tak jsem jí večer u televize ovrtěl šmirglem pod vodu dokud tam na fest nepasovala.Od té doby žádnej problém a motor drží mnohem lépe volnoběh než s originálem.

Re: Mvvs 2.0 GFS

ned 09.06.2019 20:47

Mosquito píše:Too EdieW:Tu redukci mi kdysi vytočil z duralu známej.A je to jak psal Daf.Ten karbec Asp co jsem tam dával já měl vnější průměr 9mm a ta Mvvs- ka má vnitřní průměr tuším 11 nebo 12 mm.Takže tloušťka stěny tý reduce byla tuším okolo 1 mm.Každej lepší soustružník to v pohodě dá Bohužel já nemůžu sloužit sorry.Těsněný to bylo origo ó- kroužkem Mvvs.Ten Asp karbec jsem do tý redukce zalepill epoxidem plněným kovem( ,,tekutým kovem").Jelikož ta redukce byla taky malinko větší,tak jsem jí večer u televize ovrtěl šmirglem pod vodu dokud tam na fest nepasovala.Od té doby žádnej problém a motor drží mnohem lépe volnoběh než s originálem.


Tak uvidim jak se zítra ozve mvvs. Popřípadě tam barvu ten z toho asp .25

Re: Mvvs 2.0 GFS

ned 09.06.2019 21:00

Dvě věci, zaprvé jsem se přepsal v čísle toho ASPéčka, není to .21, ale .25. Teď k té zásadnější, dodatečně jsem si uvědomil, že ty Al trubky, které prodává Wasserfták, jsou z bláta, ne slitiny. Je to obyčejný měkký hliník (jestli to má nějaké přísady, netuším). Pokud do toho opřeš šroub, za chvíli se vymačká a je to na pytel. Takže buď to chce lepší materiál, nebo jiný materiál. Třeba se koukni na tuhle https://www.houska-modelar.cz/shop/prod ... svjg41imm4 trubku. Má přesně tvé rozměry, takže nebudeš ubírat nic ani zvenku, ani zevnitř. Jen to doladíš, aby to sedlo H fest (tedy těsně) a když tomu pomůžeš tím epoxidem, co navrhuje Mosquito, mohlo by to fungovat.
Ale samozřejmě originál je originál, pokud ho v MVVS mají, jdi po něm, byť ten ASPéčkový je modernější.

Re: Mvvs 2.0 GFS

ned 09.06.2019 21:36

DAF píše:Dvě věci, zaprvé jsem se přepsal v čísle toho ASPéčka, není to .21, ale .25. Teď k té zásadnější, dodatečně jsem si uvědomil, že ty Al trubky, které prodává Wasserfták, jsou z bláta, ne slitiny. Je to obyčejný měkký hliník (jestli to má nějaké přísady, netuším). Pokud do toho opřeš šroub, za chvíli se vymačká a je to na pytel. Takže buď to chce lepší materiál, nebo jiný materiál. Třeba se koukni na tuhle https://www.houska-modelar.cz/shop/prod ... svjg41imm4 trubku. Má přesně tvé rozměry, takže nebudeš ubírat nic ani zvenku, ani zevnitř. Jen to doladíš, aby to sedlo H fest (tedy těsně) a když tomu pomůžeš tím epoxidem, co navrhuje Mosquito, mohlo by to fungovat.
Ale samozřejmě originál je originál, pokud ho v MVVS mají, jdi po něm, byť ten ASPéčkový je modernější.



Zítra budu volat do mvvs. Uvidim jak jsou na tom, samozřejmě ze bych raději originál se vším všudy. Ale pokud nebude jiná cesta a nebudou to mít. Volám pelikanovi ať mi premeri tu přírubu u té .25 a když to bude podobné tak to beru.
Odeslat odpověď