ned 28.06.2020 19:00
zdzd píše:Důvod je. A nejméně dva.
První je kompresní tlak v hlavě, který vložku sice málo, ale přece jen roztáhne a tím drobet uvolní píst.
Druhý, hlavní, je ten, že kompresní tlak vytláčí píst zpět. Tím zmenší namáhání ojnice na tah. Ta na to není konstruovaná a "vyrvání" skřípnutého pístu z vložky natahuje ojniční oka.
Další věc je, že takto rvaný píst může u ABC motorů strhnout pochromovaní.
ned 28.06.2020 21:17
ned 28.06.2020 21:26
igorb píše:Niekde tu bude v historii navod.
ned 28.06.2020 21:30
ned 28.06.2020 21:31
pon 29.06.2020 4:57
igorb píše:AK JE TO ABC ... co asi bude, alebo este horsie AAC, NIKDY nepretacat kym nie je zabehnuty. Bez sviecky ani nahodou. .
pon 29.06.2020 5:30
blembondo píše:Původní 3.5 s černým výbrusem na záběh spotřebovala jednu ojnici.Natáhlo se spodní oko.Modernizovaná ABC už na tom byla lépe ale protáčení rukou není dobré.V provozu se počítá s tím že při startu a běhu se mírně nafukuje horní část válce tlakem plynů a na to je dělaná vůle/kuželovitost/.Tedy za studena je ta vůle menší..Takže v klidu nastartovat a zabíhat.
stř 01.07.2020 19:23
pát 10.07.2020 21:29
sob 11.07.2020 5:27
KamilK píše:...... Koupil jsem tedy čerstvých 40 litrů metylu a 10 litrů ricinu....
sob 11.07.2020 6:42
KamilK píše:Chlapi záhada objasněna:)), v palivu (20 litrů) koupeném z druhé ruky jaksi nebyl olej ani po promichaní.
sob 11.07.2020 22:40
pon 13.07.2020 13:34
KamilK píše:Chlapi záhada objasněna:)), v palivu ... jaksi nebyl olej ani po promichaní...