HOKEJ píše:
Motor koupený na jaře, má o hodně menší kompresi než motor tři roky starý.Když si ty éra dáš vedle sebe a startuješ jedno a pak druhé, tak je to hodně velký rozdíl.
...a to jsem si myslel, že práve stojedenáctka je vcelku dobrá volba a vykazuje slušnou kvalitu a je i časem prvěřená .
protože nová DLE 120 se moc nepovedla.
Možná jen smůla na špatný kus a nebo se "nepovedl" záběh, ale neznám člověka co jí
zabíhal, tak nechci nic tvrdit...
(mluvím o té 111 ne 30)
Kde byla ta 30cc koupena?
Je divný, že by to dělaly oba karburátory.
I když....
Řešil jsem několi měsíců problém také okolo karburátoru a po výměně za jinný (nový) problém přetrvával a bylo to i horší.
Po výměne za jinný typ, byl problém vyřešen.
Dnes výrobce motoru už nově osazuje "schodou okolností" tím stejným karburátorem co mám ted já...
Prostě na začátku výrobcem špatně zvolený typ karbecu k motoru.
Pak na to asi přišel také...