Autor |
Zpráva |
Telemaster
|
Napsal: pát 01.07.2016 21:51 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
Registrován: 16.10.2011 Příspěvky: 104
|
Zdravím, uvažuji o koupi SAITO FG-60R3 - 60,32 ccm. Má někdo s tímto motorem zkušenosti. Slyšel jsem z druhé ruky že jde špatně seřídit, ale možná to jsou jen drby. Nikoho kdo ho provozuje neznám. Provozuji 84 R3 a ten běhá super. Za každý podnět díky.
|
|
Nahoru |
|
|
|
|
|
doubravka
|
Napsal: pát 01.07.2016 22:55 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 9.1.2012 Příspěvky: 1406 Bydliště: Rakovník Obrázky: 9
|
Z duveryhodneho zdroje mam ze se to hreje vic jak ta 84. A praskaji tomu valce. Osobne bych do nej nesel..do ceho to planujes?
_________________ lítat neumim,ale o to víc mě to baví. :-)
|
|
Nahoru |
|
|
aviatik666
|
Napsal: sob 02.07.2016 6:19 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 28.5.2008 Příspěvky: 1427 Bydliště: Hradec Králové Obrázky: 0
|
doubravka píše: Z duveryhodneho zdroje mam ze se to hreje vic jak ta 84. A praskaji tomu valce. Osobne bych do nej nesel..do ceho to planujes? Celkem by mne ten "důvěryhodný" zdroj zajímal... a hlavně příčiny stavu, který popisuješ.
Naposledy upravil aviatik666 dne sob 02.07.2016 7:24, celkově upraveno 1
|
|
Nahoru |
|
|
wato
|
Napsal: sob 02.07.2016 6:39 |
|
Nováček serveru
|
|
|
Registrován: 16.3.2008 Příspěvky: 9
|
Ahoj, mám ho doma ale zkušenosti zatím málo, jen záběh.
|
|
Nahoru |
|
|
Telemaster
|
Napsal: sob 02.07.2016 13:33 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
Registrován: 16.10.2011 Příspěvky: 104
|
wato píše: Ahoj, mám ho doma ale zkušenosti zatím málo, jen záběh. Jak probíhal záběh ? , Šel motor dobře seřídit ? Slyšel jsem že byl s tím problém , ale možná jen drby
|
|
Nahoru |
|
|
Telemaster
|
Napsal: sob 02.07.2016 13:38 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
Registrován: 16.10.2011 Příspěvky: 104
|
[quote="doubravka"]Z duveryhodneho zdroje mam ze se to hreje vic jak ta 84. A praskaji tomu valce. Osobne bych do nej nesel..do ceho to planujes? [/quot Jak byl motor zkoušen, byl v modelu a nebo na stolici ? Nebyl problém třeba jen se špatně vyřešeným chlazením ? Co mazání , nebyl problém s množstvím oleje v benzínu a s jeho kvalitou ? V 84R3 používám Bel Rey a všechno bez problémů, ale to máš asi stejně
|
|
Nahoru |
|
|
doubravka
|
Napsal: sob 02.07.2016 14:35 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 9.1.2012 Příspěvky: 1406 Bydliště: Rakovník Obrázky: 9
|
Telemaster píše: co vim,tak to bylo v modelu. poslal jsem kamosoi odkaz,tak snad to sem napise.. ja jsem udelal takove ucpavky cumaku a vzduch mi jde nucene jen kolem valcu,tak jak by to asi melo byt a urcite to je lepsi nez jsem to mel na zacatku. mazu dost a problemy zatim nemam. chyta na drc a jsem spokojenej.
_________________ lítat neumim,ale o to víc mě to baví. :-)
|
|
Nahoru |
|
|
TomasTR
|
Napsal: sob 02.07.2016 20:30 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 5.1.2009 Příspěvky: 907 Bydliště: Praha 9 Kyje Obrázky: 0
|
Saito nebude nikdy problém, vůbec bych se toho nebál.
_________________ Moje stroje http://galerie.rcserver.cz/index.php?sum=341 www.rctomas.webnode.cz
|
|
Nahoru |
|
|
arkudo
|
Napsal: sob 02.07.2016 22:15 |
|
Zkušený debatér
|
|
Registrován: 1.8.2013 Příspěvky: 420
|
TomasTR píše: Saito nebude nikdy problém, vůbec bych se toho nebál. Mel jsi nejakej benzin od nich? Ja mel FG20 a byla to hruza. Zadnej sytic takze startovani des bes. Serizeni bylo veci nahody protoze se to chovalo porad jinak. Nakonec mi prasknul valec a poslal jsem to do Japonska. Jak jsem zjistil, nebyl jsem uplne tak sam komu se to stalo.
|
|
Nahoru |
|
|
aviatik666
|
Napsal: ned 03.07.2016 8:21 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 28.5.2008 Příspěvky: 1427 Bydliště: Hradec Králové Obrázky: 0
|
arkudo píše: Mel jsi nejakej benzin od nich? Ja mel FG20 a byla to hruza. Zadnej sytic takze startovani des bes. Serizeni bylo veci nahody protoze se to chovalo porad jinak. Nakonec mi prasknul valec a poslal jsem to do Japonska. Jak jsem zjistil, nebyl jsem uplne tak sam komu se to stalo. To je věc názoru a zkušeností, např. zde http://www.akroforum.cz/viewtopic.php?f=18&t=1054&st=0&sk=t&sd=a&start=20 jsou názory na maloobjemová benzinová saita a myslím, že pozitivní. Hlavně se zde ale nejedná o FG20, ale o FG-60R3 60,32 ccm, což je trochu jiná kategorie a nemá cenu někoho odrazovat na základě svých špatných zkušeností s jiným motorem... Příčin tvých problémů s FG20 mohlo být mnoho, ať už nepovedený kus, nebo tvá případná nezkušenost.
|
|
Nahoru |
|
|
arkudo
|
Napsal: ned 03.07.2016 8:45 |
|
Zkušený debatér
|
|
Registrován: 1.8.2013 Příspěvky: 420
|
aviatik666 píše: To je věc názoru a zkušeností, např. zde http://www.akroforum.cz/viewtopic.php?f=18&t=1054&st=0&sk=t&sd=a&start=20 jsou názory na maloobjemová benzinová saita a myslím, že pozitivní. Hlavně se zde ale nejedná o FG20, ale o FG-60R3 60,32 ccm, což je trochu jiná kategorie a nemá cenu někoho odrazovat na základě svých špatných zkušeností s jiným motorem... Příčin tvých problémů s FG20 mohlo být mnoho, ať už nepovedený kus, nebo tvá případná nezkušenost. Jak rikas, je to vec nazoru. Podavam zkusenost s motorem co jsem mel. Jen pro uplnost, ty mas zkusenosti s jakym Saitem, ze zminujes moji nezkusenost? Ta 60tka je 3x ta 20tka. Jako zhavik jsou to paradni motory. Bohuzel pri prechodu na benzin se v konstrukci motoru nic nezmenilo a v miste kde vedou srouby je valec opravdu velmi tenky a taky to tam praska. Je to Nikasil takze zadna vlozka. Valec byl i lichobeznikove vychozenej. Ja Saito nezatracuju, libi se mi a stejne moc alternativ neni.
|
|
Nahoru |
|
|
aviatik666
|
Napsal: ned 03.07.2016 9:23 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 28.5.2008 Příspěvky: 1427 Bydliště: Hradec Králové Obrázky: 0
|
arkudo píše: Jak rikas, je to vec nazoru. Podavam zkusenost s motorem co jsem mel. Jen pro uplnost, ty mas zkusenosti s jakym Saitem, ze zminujes moji nezkusenost? Ta 60tka je 3x ta 20tka. Jako zhavik jsou to paradni motory. Bohuzel pri prechodu na benzin se v konstrukci motoru nic nezmenilo a v miste kde vedou srouby je valec opravdu velmi tenky a taky to tam praska. Je to Nikasil takze zadna vlozka. Valec byl i lichobeznikove vychozenej. Ja Saito nezatracuju, libi se mi a stejne moc alternativ neni.
Možná jsi přehlédl slovo "případná" nezkušenost, takže to ber s rezervou... Se Saitem mám zkušenost jen se žhavíkem 20ccma to jen tu nejlepší. Jinak jsem provozoval několik benzinových motorů, ZDZ, MVVS, Roto a 3W, ovšem s nejmenším objemem 35ccm. Do menšího bych asi nikdy nešel, takže asi tak...
|
|
Nahoru |
|
|
Telemaster
|
Napsal: ned 03.07.2016 10:34 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
Registrován: 16.10.2011 Příspěvky: 104
|
arkudo píše: Mel jsi nejakej benzin od nich? Ja mel FG20 a byla to hruza. Zadnej sytic takze startovani des bes. Serizeni bylo veci nahody protoze se to chovalo porad jinak. Nakonec mi prasknul valec a poslal jsem to do Japonska. Jak jsem zjistil, nebyl jsem uplne tak sam komu se to stalo. Se startováním nemám vůbec problém, u 84R3 přicpu prstem sání , stačí dvakrát protočit a pak chytá na první protočením . To je potřeba jen před prvním startem. Pak už v průběhu dne i bez přicpání. Je to můj asi nejlépe startující motor. Zajímalo by mne kdo 60R3 provozuje jak jde motor seřídit , co volnoběh, a pokud došlo k praskání válců jak motor provozoval. Když jsem motor 80R3 kupoval, byl jsem upozorněn na použití opravdu kvalitního oleje a dobrého chlazení. Tím se snažím řídit a zatím vše super. Připadá mi divné pokud Saito vyrobí motor že by typicky praskaly válce, a nechal by ho v prodeji. Rád bych 60R3 do Wilgy T35, namlsal jsem se zvukem a spolehlivostí u 84R3.
|
|
Nahoru |
|
|
arkudo
|
Napsal: ned 03.07.2016 12:33 |
|
Zkušený debatér
|
|
Registrován: 1.8.2013 Příspěvky: 420
|
Telemaster píše: Mel jsi nejakej benzin od nich? Ja mel FG20 a byla to hruza. Zadnej sytic takze startovani des bes. Serizeni bylo veci nahody protoze se to chovalo porad jinak. Nakonec mi prasknul valec a poslal jsem to do Japonska. Jak jsem zjistil, nebyl jsem uplne tak sam komu se to stalo.
Se startováním nemám vůbec problém, u 84R3 přicpu prstem sání , stačí dvakrát protočit a pak chytá na první protočením . To je potřeba jen před prvním startem. Pak už v průběhu dne i bez přicpání. Je to můj asi nejlépe startující motor. Zajímalo by mne kdo 60R3 provozuje jak jde motor seřídit , co volnoběh, a pokud došlo k praskání válců jak motor provozoval. Když jsem motor 80R3 kupoval, byl jsem upozorněn na použití opravdu kvalitního oleje a dobrého chlazení. Tím se snažím řídit a zatím vše super. Připadá mi divné pokud Saito vyrobí motor že by typicky praskaly válce, a nechal by ho v prodeji.
Rád bych 60R3 do Wilgy T35, namlsal jsem se zvukem a spolehlivostí u 84R3. Byl trochu problem pricpat sani prstem kdyz byl motor pod kapotou. Nechapal jsem proc tam neni klapka jako u zhaviku ASP... Jinak jsem mixoval 1:20 BelRay1...
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|