pkotatko
|
Napsal: sob 01.10.2016 23:49 |
|
Mecenáš serveru
|
|
|
Registrován: 13.1.2007 Příspěvky: 6689 Bydliště: Berounsko
|
Parametrove obe naprosto dostacujici. Atlas neznam. Proto bych volil bych asi Hitec.
_________________ Bell 206, Mi-8, nejaka letadla, Jeti DS-16
|
|
Nahoru |
|
|
obadal.rada
|
Napsal: ned 02.10.2016 6:48 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 18.3.2013 Příspěvky: 1343 Bydliště: Zlínský kraj
|
|
Nahoru |
|
|
obadal.rada
|
Napsal: úte 11.10.2016 8:18 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 18.3.2013 Příspěvky: 1343 Bydliště: Zlínský kraj
|
tak dnes zálet a motor se jeví velmi dobře jen teplota na křivku 0-100 se pohybuje okolo 68stupínků což je super ale je ještě v záběhu bohatý, ale ten origo výfuk je hrozný pískloun
|
|
Nahoru |
|
|
obadal.rada
|
Napsal: úte 11.10.2016 17:08 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 18.3.2013 Příspěvky: 1343 Bydliště: Zlínský kraj
|
kolik točíte na rotoru pro akrobačku? jaký je letový čas?
|
|
Nahoru |
|
|
Maxipes
|
Napsal: úte 11.10.2016 19:25 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 15.7.2007 Příspěvky: 1130 Bydliště: Praha 6, ČR Obrázky: 12
|
Stopky mam nastaveny na 5:30 a zapinaji se az po prepnuti na IDLE1 a po odpipani odlitam jeste tak minutu, tipuji letovej cas 6:30 - 7:00. Otacky na motoru mivam ve spicce 21000, prumerne tak 19500-20000. A jestli me pamet nesali tak prevod je 8.5, takze kolem 2300 na rotoru
_________________ T-Rex 600N Spirit, Tx Aurora.
|
|
Nahoru |
|
|
obadal.rada
|
Napsal: stř 12.10.2016 12:33 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 18.3.2013 Příspěvky: 1343 Bydliště: Zlínský kraj
|
jj dík za radu a křivku na první normal režim budu dělat menší než 0-100 na plyn asi 0-15-35-45-60
|
|
Nahoru |
|
|
obadal.rada
|
Napsal: sob 26.11.2016 23:01 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 18.3.2013 Příspěvky: 1343 Bydliště: Zlínský kraj
|
kolik míváte teplotu při akro režimu na nejvyšší otáčky rotoru?
|
|
Nahoru |
|
|
IgorGSM
|
Napsal: ned 27.11.2016 10:00 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 6.2.2011 Příspěvky: 1040 Bydliště: Šurany Obrázky: 7
|
Medzi 90-95st
_________________ T-Rex600E@Spirit T-Rex600N@Spirit T-Rex450@Spirit RaptorG4E720@Spirit Chase360@Spirit
|
|
Nahoru |
|
|
obadal.rada
|
Napsal: ned 27.11.2016 22:09 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 18.3.2013 Příspěvky: 1343 Bydliště: Zlínský kraj
|
po přistání nebo za letu? kolik nejvíce točíte otáček na rotoru?
|
|
Nahoru |
|
|
jindrab
|
Napsal: úte 13.06.2017 9:34 |
|
Mecenáš serveru
|
|
Registrován: 2.2.2012 Příspěvky: 82 Bydliště: Brno
|
|
Nahoru |
|
|
SlezY83
|
Napsal: pát 21.07.2017 13:30 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 16.8.2013 Příspěvky: 321 Bydliště: Hlinsko v Č.
|
Ahoj, Mám obě tyto baterky a létal jsem je v 600 a 700 benzinech. Jsou v pohodě. Mám je připojené napřímo bez nějakého regulátoru. V těch 600 a 700 stovkách létám ty 2000ky. Jeden cca 13 minutový let se spotřebuje cca 500mAh. Takže já s tím dávám asi tak 3 starty. Tu 1450ku mám v GAUI NX4, ale kolikrát suplovala i v 600/700 kách. Teda jedna Turnig LiFe mi odešla - jeden článek ztrácet kapacitu - jeden měl 1000mAh a druhý 2100mAh. Ale jinak zbývající (asi 3 co mám) jsou OK.
Roman
_________________ T-Rex 470LP; Logo 600SX; T-Rex 700 Gasser + Hanson 300
|
|
Nahoru |
|
|
davos007
|
Napsal: sob 08.12.2018 17:56 |
|
Celkem nový uživatel
|
|
Registrován: 10.11.2014 Příspěvky: 62
|
Ahoj, Prosím o radu s ocasní vrtulkou. Jedná se o T-Rex 600N (pádla). Po roční pauze jsem ho probudil k životu a všiml jsem si že se rozkmitává ze strany na starnu ocasní vrtulka, chvíli je v klidu a z ničeho nic zakmitá, jak kdyby byla vysoká citlivost na gyru. Před rokem vrtulník létal naprosto bez problémů. Žádnou změnu v nastavení vrtulníku ani v nastavení vysílače jsem neprováděl. Prostě jsem po roku oprášil vrtulník, vše promazal, natankoval palivo, zvednul do vzduchu a ejhle problém s vrtulkou. Motor startuje na křivý pohled a má naprosto bez problémový chod. Mechanika vrtulky chodí hladce, servo nevykazuje známky poruchy při zatížení rukou. Zkoušel jsem snížit zisk gyra, ale nezpozoroval jsem žádný posun k lepšímu. Ve vrtulníku je GY 520 + servo Futaba S9254. Setkal se někdo s tímto problémem? Můžou mít na kmitání ocasu vliv ztvrdlé tlumící gumy v hlavní rotor. hlavě, případně zrezlé ložiska motoru? Nic jiného už mě nenapadá. Předem moc díky za rady.
|
|
Nahoru |
|
|
OPR
|
Napsal: pon 10.12.2018 8:19 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 21.7.2010 Příspěvky: 5680 Bydliště: Kamenice - Praha východ Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (2)
|
Zkusil bych znovu nastavit limity a projet celé nastavení gyra. Mrknout na táhlo od vrtulky a jeho vedení. Smykátko vyčistit, hřídelku vyčistit. za ten rok tam mohlo něco zaschnout nebo hřídelka mohla přireznout. Zkontroluj kloubky.
|
|
Nahoru |
|
|
HALÍŘ
|
Napsal: pon 10.12.2018 11:43 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 2.5.2008 Příspěvky: 406 Bydliště: Masečín Praha západ
|
Prubni jine servo. Toto jsem měl na logu 700. Kmitaní ze strany na stranu. Vše chodilo hladce . Zisk nepomáhal pak přišla rána. A zjistil sem , že odcházelo servo. Moje zkušenost. Ale prubni i jiné servo. Nic není nesmrtelné
_________________ Chybama se člověk učí . Chase 360, logo 700xxtreme , logo 600sx. Vbar Control
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Google Adsense [Bot] a 22 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|