Autor |
Zpráva |
HONZIK 22
|
Napsal: pát 18.09.2015 10:07 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 8.7.2015 Příspěvky: 1795 Bydliště: Orlova v noci , Karviná ve dne
|
Hola hola , oživme tedy krapet téma ,,Super výkonné,, Možná že je povídání o této zajímavé konstrukci někde zastrčeno, nenašel jsem , Jakožto staromilce mě zaujala tato konstrukce . Tak trochu kompozit ,vypěněná náběžná torzní skříň a pak už jen klasika ,moc pěkné skloubení dvou technologíí. Parádní trup a celkově nádherné polétadlo . Létal , či viděl ho někdo ? http://www.hobbyarena.cz/Models/K3600/index.php
|
|
Nahoru |
|
|
|
|
|
Standa Stuchlý
|
Napsal: sob 19.09.2015 14:12 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 23.5.2010 Příspěvky: 1891
|
hola hola, HONZIK 22, jistě sis vybral super výkonný model do termiky, ale toto vlákno se původně zaměřilo na super výkonné ELEKTROVĚTRONĚ. K Tebou vybranému modelu není potřeba nijak moc výkonný elektropohon, proto si myslím, že v tomto vlákně je Tvůj příspěvek tak trochu mimo mísu.
Možná by si mohl založit nové vlákno, třeba "super výkonné termické elektrovětroně". Tam by Tvůj příspěvek seděl lépe.
Třeba se pletu, ale já to vidím takto. Jinak se může stát, že se z původního vlákna stane něco úplně jiného, než jeho zakladatel zamýšlel.
|
|
Nahoru |
|
|
HONZIK 22
|
Napsal: sob 19.09.2015 14:54 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 8.7.2015 Příspěvky: 1795 Bydliště: Orlova v noci , Karviná ve dne
|
No jo no . Poslední stránka byla o izolepě ale první stránky opravdu byly o kilovatových motorech na ,,větroních,,https://www.youtube.com/watch?v=Y6vWavvB9nI .Modelech , které vlasně ani vítr nepotřebují. Tak to se omlouvám měl jsem to číst od začátku. Ale nápad je to dobrý , termické supervýkonné modely si vlákno zaslouží.
|
|
Nahoru |
|
|
Standa Stuchlý
|
Napsal: sob 19.09.2015 15:02 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 23.5.2010 Příspěvky: 1891
|
založ to vlákno a uvidíš, jak rychle se bude plnit. Ale bacha, jsi stále v sekci "elektrovětroně".
|
|
Nahoru |
|
|
jyrry
|
Napsal: sob 19.09.2015 15:07 |
|
Moderátor serveru
|
|
|
Registrován: 28.2.2005 Příspěvky: 20846 Bydliště: Rakovník, CZ Obrázky: 0
|
založeno...
_________________ jyrry.webnode.cz
|
|
Nahoru |
|
|
HONZIK 22
|
Napsal: ned 20.09.2015 14:40 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 8.7.2015 Příspěvky: 1795 Bydliště: Orlova v noci , Karviná ve dne
|
Příloha:
Elektrovětroň.jpg [ 35.29 KiB | Zobrazeno 5936 krát ]
Standa Stuchlý píše: založ to vlákno a uvidíš, jak rychle se bude plnit. Ale bacha, jsi stále v sekci "elektrovětroně". Ach jo , jsem z toho,, jelena,,. Stando ,, elektrovětroně,, je snad správně ,já tam fakt tu vrtuli vidím a spalovák to není. Moc díky za založení vlákna. Na jaře chci koketovat - vyzkoužet si i kategorii F5J a tato kombinace- konstrukční+ uhlík se mi moc zamlová.
|
|
Nahoru |
|
|
HONZIK 22
|
Napsal: úte 22.09.2015 11:35 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 8.7.2015 Příspěvky: 1795 Bydliště: Orlova v noci , Karviná ve dne
|
Hola hola , tak koukám , že K3600 je skoro tajná záležitost . Na K3000 zde kolega točil i video . https://www.youtube.com/watch?v=RS1wC9yIbHkTo křídlo ale bylo ještě takové ,,křehčí,, ? O ,,K 3600,, se mi nepodařilo vyguglit jedinou zmínku ani šot . Pouze jsme si telefonovali s výrobcem a ...dobrý . Cena? Krapet větší než např. Mandarin II ,ale pořád půlka kompozitu. Jen by to chtělo alespoň malou informaci předem a k té se nemohu dostat. Např . pronikavost proti větru.
|
|
Nahoru |
|
|
mab
|
Napsal: úte 22.09.2015 12:40 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 6.5.2012 Příspěvky: 715 Bydliště: Vyškov, ČR
|
Lehouš, termika, pěkné a pohodové éro. Jakou mechanizaci vlastně chceš pořídit? p. Svoboda dělá moc pěkné trupy, vhodné i pro vlastní stavbu. K3600 je vlastně docela novinka, nejdřív začal dělat novou delší verzi trupu a pak přišlo i větší rozpětí. Nejvíc info získáš telefonicky u výrobce a není se čeho bát. Každopádně pokud nechceš jít rovnou do olétaného kompozitu, teď je ideální doba, prodávají se po sezoně kvůli přezbrojování, pak s K3600 neprohloupíš. Kdybys chctěl stavět sám, tak jsem si vzpomněl na http://charlesriverrc.org/articles/bubb ... cer-3m.htm
_________________ x9d, x-lite pro a pár poletuch
|
|
Nahoru |
|
|
HONZIK 22
|
Napsal: úte 22.09.2015 14:28 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 8.7.2015 Příspěvky: 1795 Bydliště: Orlova v noci , Karviná ve dne
|
Diky , díky.Ten tanečník v bublinách ,to je přesně ono. U mě by to měla být varianta: F5J - ovládaná výškovka/směrovka/křidélka/vztlakové klapky tedy plná mechanizace . S tou možnou pohodovostí souhlasím to byl předpoklad výběru .Ta mechanizace křídla by ho mohla i krapet rozpohybovat. S p. Svobodou jsem už mluvil je to ,,správnej chlap od fochu,,. Začnu s dlouhým trupem , za prváka to přinese stabilnější projev letu a za druháka se údajně v budoucnu chystá ještě 4metrové rozpětí křídel, což bude pro mě zřejmě konečné rozpětí, dál jít ani nechci. A k těm trupům :,, parádní dílko,, Tak bych si představoval jeho letový projev : ,, odpočinek , relax , chlazená minerálka v parném dni. https://www.youtube.com/watch?v=syGQ6i_lXDE
|
|
Nahoru |
|
|
tomashr
|
Napsal: stř 23.09.2015 16:48 |
|
Moderátor serveru
|
|
|
Registrován: 22.6.2008 Příspěvky: 6038 Bydliště: Praha ČR
|
Pokud to chceš pro rekreaci, tak asi proti K3000 ani K3600 není výhrad - výkonné modely za slušné peníze (tedy co se týče dost tutlaných českých cen, to, co za to chtějí přes Hyperflight bych za to nedal ani náhodou). V případě soutěžních ambicí bych asi váhal trochu více, nicméně ani tak by to nemuselo být beznadějné.
|
|
Nahoru |
|
|
HONZIK 22
|
Napsal: stř 23.09.2015 21:31 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 8.7.2015 Příspěvky: 1795 Bydliště: Orlova v noci , Karviná ve dne
|
Hola hola . Tož na těch stránkách z ,,Anglickova,, je to celkem nářez a přes to si v diskusi kolega z USA cenu pochvaluje. Samozřejmě , že ceny jsou o několik desítek procent vytuningované směrem nahoru oproti těm českým. I tak je celkem zajímavé vidět K 3600 ve společnosti Vladimirs model . Pakliže se rozdíl v ceně pohybuje v řádech desítek procent -níže mezi česko-moravskou kotlinou a anglickým ostrovem jsem rád , že jsem doma. Nemluvě o tom, že dostupnost všeho rozbitého je skoro okamžitá a modifikace křídla dle mých požadavků lze domluvit česky. Objednávám trup abych si jej vybastlil motorem a servy už za pár dní. Příští týden dorazí TILIA 25 ,tak až to mám na jedno míchání epoxidu. Tady jsem našel pulsara ,http://www.hyperflight.co.uk/products.asp?code=PULSAR-PR0-4000&name=pulsar-pro-4e stejné konstrukce za více než dvounásobek ceny K3600. Pilot se točí na okraji fotbalového hřiště nad zahřátou oranicí či strništěm : https://www.youtube.com/watch?v=vDfqEbMtUPgNo není to nádhera?
|
|
Nahoru |
|
|
tomashr
|
Napsal: pát 25.09.2015 8:59 |
|
Moderátor serveru
|
|
|
Registrován: 22.6.2008 Příspěvky: 6038 Bydliště: Praha ČR
|
Ony se především modely jako AVA, Pulsar či právě K3600 leckomu jednoduše líbí - přeci jen to velké křídlo potažené transparentní fólií prozářené sluncem vypadá trochu jinak než kompozity. Proto si to leckdo koupí i při podobné ceně jako kompozit, je-li to levnější, tak tím lépe. Tento důvod ke koupi plně respektuji...
Jinak K3600 je konstrukčně proti AVA/Pulsar přeci jen malinko zjednodušená, zejména nemá kompletně páskovaná žebra, ale v praxi to asi vadit nebude.
Mě z mého "soutěžního pohledu" spíš trochu udivuje, že se zatím neobjevila vyloženě elektro ultralehká verze. AVA je totiž vyloženě betonová, dělaná primárně jako větroň, který musí vydržet naviják, Pulsar je jen mírně lehčí. U K3600 je už elektro prioritou, ale využili to spíš pro zjednodušení a zlevnění. Opravdu by mne zajímalo, jak by hmotnostně vyšla "AVA" postavená jen na F5J - jsem přesvědčen, že by proti klasické stačila půlka žeber atd...
|
|
Nahoru |
|
|
HONZIK 22
|
Napsal: pát 25.09.2015 13:52 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 8.7.2015 Příspěvky: 1795 Bydliště: Orlova v noci , Karviná ve dne
|
Příloha:
Nosnik1_2.jpg [ 25.62 KiB | Zobrazeno 4994 krát ]
.....Opravdu by mne zajímalo, jak by hmotnostně vyšla "AVA" postavená jen na F5J - jsem přesvědčen, že by proti klasické stačila půlka žeber atd... Jistě , že by možná stačila . Naviják turbulencí křídlo protáhne se všemi dúsledky. Tah vrtule je více axiální a modelu je navíc umožněno ustoupit poryvům . Namáhání křídla viz obrázek. Na navijáku by ta křivka rozhodně nebyla na konci nosníku ,,2,, nulová a docházelo by k flapperu na úrovni zavěšení klapek, přes to že by torzní skříň byla stabilní. Musela by se tedy průběžně i více zmenšovat hloubka křídla směrem k uším , měnilo by se plošné zatížení .... Sakryš raději tam ty žebra nechat.
|
|
Nahoru |
|
|
Vážka
|
Napsal: sob 24.12.2016 21:17 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 17.1.2015 Příspěvky: 966 Bydliště: Brno - Venkov (severo-západ)
|
Tak jsem se stal šťastným majitelem K3600. Dneska jsem ho našel pod stromečkem Je to krásné éro a musím složit poklonu výrobci za dobře a precisně odvedenou práci. Všechno perfektně sedí, nic překroucené ani křivé a ten trup je nádherný oštěp. Mám ten zeleno-žlutý design s karbonovým D-boxem a vypadá to super technicky ten průhled na žebrování. Mám takové stavby rád. Chtěl bych udělat unboxing video, protože jsem ho zatím nikde neviděl, tak si myslím, že to mohlo někoho zajímat.
_________________ ASW-17, Sea Beaver, Piper PA-18 Super Cub JETI DS-16
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 34 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|