Autor |
Zpráva |
Amper
|
Napsal: úte 20.12.2016 12:38 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 30.8.2011 Příspěvky: 5331 Bydliště: Plzeň, CZ Obrázky: 0
|
zamky vypusteny, bude to fixni hexa
_________________ coptery@FrSky X9E, 3.4m Go-3,EPP Spartan,SkySurfX8,SE.5,MPX Extra 300s@Jeti DC-16
|
|
Nahoru |
|
|
|
|
|
Amper
|
Napsal: stř 04.01.2017 11:14 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 30.8.2011 Příspěvky: 5331 Bydliště: Plzeň, CZ Obrázky: 0
|
takze aktualizace : - planovana hmotnost "sucheho" ramu bez podvozku ale s drzakem GPSky a spodkem omnimountu pro pixhawk vychazi planovane nekde kolem 300g coz by bylo o 180g mene nez stejne velka F550 od DJI. Jo a jako bonus bude rovnou integrovan drzak 3 axis gimbalu (3D tisk) do spodku trupu. Dneska poustim do tisku prvni spodek (pres 10 hodin tisk) tak uvidime - zkousim novy slicer tak se mozna neco vysere Příloha:
Capture.PNG [ 445.42 KiB | Zobrazeno 4933 krát ]
_________________ coptery@FrSky X9E, 3.4m Go-3,EPP Spartan,SkySurfX8,SE.5,MPX Extra 300s@Jeti DC-16
|
|
Nahoru |
|
|
Woita
|
Napsal: stř 04.01.2017 19:47 |
|
Mecenáš serveru
|
|
|
Registrován: 9.7.2011 Příspěvky: 6974 Bydliště: Písek, ČR
|
Fandím ti, nízká hmotnost je podle mě u kopter důležitější než u čehokoliv jiného. Já u koptery řešil každý jeden gram, i jsem zkracoval kabely a dával nejtenčí možné atd... Odvděčilo se mi to mimořádným chováním. Budu sledovat...
_________________ FrSky Horus, letadla, heli+koptéry. http://rc.ludl.cz
|
|
Nahoru |
|
|
Amper
|
Napsal: stř 04.01.2017 21:56 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 30.8.2011 Příspěvky: 5331 Bydliště: Plzeň, CZ Obrázky: 0
|
jo, ja jednou pocital pomoci xcopterCalcu a vysledek byl takovy ze me to donutilo se zamyslet. Nemam to uplne identicky nastavene ale velmi blizko takze cas ktery to predpovida odpovida soucasnemu realnemu. Y6 - 2500g = 9.1m hexa - 2500g = 11m hexa - 2000g = 15.4m hexa - 1800g = 18m hexa - 1500g = 23.6m Minimalne 600g vemou motory/esc/vrtule (nejsem si ted jisty kolik hmoti vrtule) , 540g maj aku (4S / 5800) takze pokud bude ram 300g tak bude vysledek letovky nekde kolem 2000g vcetne podvozku, kamery a gimbalu. 1800g by bylo hooodne fajne ale 1500 je jasne nerealne. Resp. asi by to bylo realne ale bez kamery. Nemam uplne optimalni motory (1000kv, kvuli agilite) ale kdybych se dostal na 2000g letovku tak bude mise splnena
_________________ coptery@FrSky X9E, 3.4m Go-3,EPP Spartan,SkySurfX8,SE.5,MPX Extra 300s@Jeti DC-16
|
|
Nahoru |
|
|
Amper
|
Napsal: čtv 05.01.2017 10:14 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 30.8.2011 Příspěvky: 5331 Bydliště: Plzeň, CZ Obrázky: 0
|
takze tisk byl nakonec neco pres 12 hodin a vysledek je super. Stred ma 90g a v ruce s nim nehnu. Takze prostor pro odlehceni do budoucna asi jeste je ale ted zacnu tim ze horni plato neudelam 3mm tluste ale jen milimetr (stejne jako je spodni).
_________________ coptery@FrSky X9E, 3.4m Go-3,EPP Spartan,SkySurfX8,SE.5,MPX Extra 300s@Jeti DC-16
|
|
Nahoru |
|
|
Amper
|
Napsal: pát 06.01.2017 21:09 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 30.8.2011 Příspěvky: 5331 Bydliště: Plzeň, CZ Obrázky: 0
|
aktualizace : vypada ze stred, drzak pixhawku, gpsky, motoru a ramena bude kolem 280g. Coz je o 200g mene nez DJI F550tka. aktualni vypocet dava letovku 2082g s 5800 4S aku tj. letovka kolem 15ti minut (pri vycucnuti aku na 85% tj. s rezervou na pristani). A je to a se skladacim podvozkem a 3axis gimbalem. Pro zalet asi udelam fixni podvozek a uvidim jak moc poleze do obrazu Uvazuju o tom zda nezkusit podvozek ala Mavic - dve nozicky na stredu coptery a dve kratke na zadnich/prednich. Mozna to zkusim.
_________________ coptery@FrSky X9E, 3.4m Go-3,EPP Spartan,SkySurfX8,SE.5,MPX Extra 300s@Jeti DC-16
|
|
Nahoru |
|
|
Kenny
|
Napsal: čtv 12.01.2017 0:47 |
|
Celkem nový uživatel
|
|
|
Registrován: 31.1.2013 Příspěvky: 63 Bydliště: Kolín Obrázky: 9
|
Ahoj, tu hmotnost středu myslíš i se šroubama a dalším spojovacím materiálem? Já jsem při rozebrání poslední tištěný koptéry zvážil všechny šrouby a bylo jich 40g !!!!!!! To je na 250ku docela dost. Mám v hlavě lehkou úpravu pro omezení počtu šroubů.
na ten střed co je na obrázku přijde už jenom deska? Doporučuju ji přišroubovat co nejkratšíma šroubama.
|
|
Nahoru |
|
|
ananas
|
Napsal: čtv 12.01.2017 8:29 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 12.11.2012 Příspěvky: 969 Bydliště: Vizovice Obrázky: 70
|
Nebo použít vruty, popř. udelat díry menší, vyříznout závit na délce těch dír by to mělo udržet a použít nylonové šrouby.. jen nápad..
|
|
Nahoru |
|
|
Amper
|
Napsal: čtv 12.01.2017 11:37 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 30.8.2011 Příspěvky: 5331 Bydliště: Plzeň, CZ Obrázky: 0
|
ano, spojovaci material spousta lidi neresi a pri tom to udela docela dost. Ja se z tohodle duvodu snazim spojmat eliminovat.
Stredovy dil je vytisteny spolu se spodnim platem a prijde na nej jen horni plato. Pocitam s pouzitim jen vrutu atd....
Hmotnost stredu je bez vrutu a zrovna se rozhoduju zda udelat lehci stroj ale bez moznosti pouzit 10" vrtuli a nebo s nima. Ono se to nezda ale pri 6ti uhlikovych trubkach je kazdy centimetr znat na hmotnosti
_________________ coptery@FrSky X9E, 3.4m Go-3,EPP Spartan,SkySurfX8,SE.5,MPX Extra 300s@Jeti DC-16
|
|
Nahoru |
|
|
tomashr
|
Napsal: pát 13.01.2017 10:58 |
|
Moderátor serveru
|
|
|
Registrován: 22.6.2008 Příspěvky: 6038 Bydliště: Praha ČR
|
Woita píše: Fandím ti, nízká hmotnost je podle mě u kopter důležitější než u čehokoliv jiného. Já u koptery řešil každý jeden gram, i jsem zkracoval kabely a dával nejtenčí možné atd... Odvděčilo se mi to mimořádným chováním. Budu sledovat... Dokázal bys to "mimořádné chování" nějak specifikovat? Mě se to totiž velmi silně nezdá - odlehčení je zásadní u racecopteru, kde se létá rychle a točí se extrémně ostře, tam je setrvačnost vždy cítit. Naproti tomu ale u fotografických "GPS dr0nů", o kterých je tento thread, je upřímně řečeno vliv na letové vlastnosti z mé zkušenosti blízký nule. Mám samozřejmě na mysli rozumné rozdíly ve stylu 100-200g na copteru 1500-2000g, ne nějaký skok na dvojnásobek. Odlehčení přinese výhodu v prodloužení letového času, to jistě, ale to se pozná až při větším rozdílu, tys to ale formuloval tak, jako že se zlepší vlastnosti jako takové, což už se mi tak docela nezdá.
|
|
Nahoru |
|
|
Amper
|
Napsal: pát 13.01.2017 11:39 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 30.8.2011 Příspěvky: 5331 Bydliště: Plzeň, CZ Obrázky: 0
|
tech 300g neni spatna hmotnost - kdyz clovek veme ze F450tka ma psano 282g hmotnost ramu. jinak co se tyka hmotnosti tak u hexy je to jeste o neco drsnejsi nez u quadry protoze se vsechno nasobi 6ti misto 4ma. Takze pak clovek zjisti ze usetrenych 6g na hmotnosti ramene/drzaku motoru udela 36g coz je hmotnost RunCam 2 HD (bez baterky, stejne bude na kabelu). A tak je to se vsim - APC vrtule ma 20g. Uhlikova Quantum od HK ma 8g. Kdyz budu mit lehci kameru tak muzu udelat lehci gimbal (ale kupovat nove motory se me uz nechce, zase to nebudu prehanet). Obecne - gimbal vytisteny na 3D tiskarne ma stejnou hmotnost v 3 axis verzi jako casto pouzivany hlinikac od cinana ve 2 axis. btw : delal jsem si nejake odhady a vychazi me letovka cca 15 minut (plus rezerva), kdyz nalozim druhou baterku tak se dostanu na hmotnost stale jeste mensi nez aktualni ale s casem se dostavam a 24 minut letu a stale vychazi vykon motoru takovy ze copter ustoji vypadek jednoho ze sesti. Dneska se chystam na trhaci test drzaku motoru na trubku. Motory maj tah cca 1.5kg max takze doufam ze se neurve pri 3kg Nandam ho na rouru a zkusim zvednout par veci. aktualni vypocty stale ukazuji 1480g komplet ale bez aku. Ale snazim se delat vypocty spis pesimisticke tak snad se to vejde.
_________________ coptery@FrSky X9E, 3.4m Go-3,EPP Spartan,SkySurfX8,SE.5,MPX Extra 300s@Jeti DC-16
|
|
Nahoru |
|
|
graup15
|
Napsal: pát 13.01.2017 11:59 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 2.5.2003 Příspěvky: 7429 Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (25)
|
Já na novou mašinu budu dávat SunnySky..900kv s vrtulema 11/3,7 mám s tím max spokojenou zkušennost. http://www.banggood.com/Sunnysky-X3108S ... 07943.htmlTeď mám Tmotors 700kv, lítá a stoupá to ještě na konci vybíjení 4S4P-3000mAh LiIon, ale je cítit,že už to není zrovna ideální. Na ty LiIonky potřebuju motory s vyšším kv,neb baterka má průběh vybíjení jiný než lipol. Při hmotnosti (teď na Tmotors a 4S4P) 2200g to lítá lehce přez 40 minut. Jenže tam není gimbal...proto nový rám. Na ty 900kv když se za to v manuálním režimu vezme tam je tah skoro 6kg Ale hlavně ještě na 10V je tam víc než dobrá rezerva . (Na 10V se dá až s LiIon jít v nouzi..a mašinku vždy dimenzuju i na nouzový režim). Přeci jen lítáme trošičku dál Takže teď tu různě převažuji uhlíkové desky,trubky..atd. A sháním duralové profily, (né ten hnus co mají v hornbachu) a to není zrovna jednoduché.
|
|
Nahoru |
|
|
Amper
|
Napsal: pát 13.01.2017 12:40 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 30.8.2011 Příspěvky: 5331 Bydliště: Plzeň, CZ Obrázky: 0
|
stara coptera me letela 8 minut takze kdyz bude nova litat 15 tak budu vic nez spokojen 40 minut ? To uz bych se asi nudil
_________________ coptery@FrSky X9E, 3.4m Go-3,EPP Spartan,SkySurfX8,SE.5,MPX Extra 300s@Jeti DC-16
|
|
Nahoru |
|
|
Amper
|
Napsal: pát 13.01.2017 12:41 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 30.8.2011 Příspěvky: 5331 Bydliště: Plzeň, CZ Obrázky: 0
|
ty 2200g je komplet letovka vcetne te aku ?
_________________ coptery@FrSky X9E, 3.4m Go-3,EPP Spartan,SkySurfX8,SE.5,MPX Extra 300s@Jeti DC-16
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|