|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 12 ] |
|
JosefSvejk
|
Napsal: sob 21.01.2017 13:39 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 29.4.2011 Příspěvky: 6500 Bydliště: ČR Obrázky: 0
|
Vybíjí se ta baterka jen přes silové kabely nebo je něco zapojeného v servisním konektoru? Ty hodnoty, pokud jsou správné, signalizují, že je baterie nejspíš po smrti.
_________________ Člověk je tak složitá bytost, že o tom lidstvo nemá ponětí.
|
|
Nahoru |
|
|
Vlad48
|
Napsal: sob 21.01.2017 17:56 |
|
Celkem nový uživatel
|
|
Registrován: 28.5.2015 Příspěvky: 51
Blog: Zobrazit blog (3)
|
Je prekvapujúce, že sa baterka s tak nízkym napätím na prvom článku dá vôbec nabiť. Bežná nabíjačka by určite signalizovala low voltage. Ešte by bolo zaujímavé vedieť ako dlho letí copterka s takou baterkou. VLAD
|
|
Nahoru |
|
|
guchar
|
Napsal: sob 21.01.2017 18:04 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 7.5.2015 Příspěvky: 7456 Bydliště: ČR Obrázky: 8
|
Slušný ESC by měl zastavit další provoz při poklesu i jen jednoho z článků pod 3.0 V (při zátěži). Napětí toho článku (všech pokud mají shodný stav) by po krátké době mělo vystoupat k 3.6 V bez zátěže. Accupack s články 1(1,45) 2(2,32) 3(4,00) V by snad nabíječka ani neměla začít nabíjet. (odmítnout=vadný)
doplnění_01_MANUÁL = Nabíječ iMax B3 35W Compact ... Dioda pro LiPo, (LiFe), (NiMH) bliká červeně. Některý článek (nebo články) baterie jsou poškozené, jejich napětí je nízké nebo vysoké. Když zjistíte, že články jsou v pořádku, odpojte nabíječ od zdroje. Znovu zapojte a znovu odstartujte nabíjení. Zkuste nabít jinou baterii. (Pokud se chyba opakuje, chyba bude patrně v nabíječi)...
|
|
Nahoru |
|
|
janva9
|
Napsal: ned 22.01.2017 19:06 |
|
Mecenáš serveru
|
|
|
Registrován: 2.8.2009 Příspěvky: 1205 Bydliště: západočesko Obrázky: 38
|
guchar píše: Slušný ESC by měl zastavit další provoz při poklesu i jen jednoho z článků pod 3.0 V (při zátěži). ....... Jak to pozná??
_________________ Ground Penetration Tester
|
|
Nahoru |
|
|
JosefSvejk
|
Napsal: ned 22.01.2017 19:49 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 29.4.2011 Příspěvky: 6500 Bydliště: ČR Obrázky: 0
|
Přesně tak. Regulátor "zná" jen celkové napětí baterie. Takže např. u 3S 4,0V + 4,0V + 2,9V = 10,9V. Podle čeho by měl regulátor "zastavit další provoz"?
_________________ Člověk je tak složitá bytost, že o tom lidstvo nemá ponětí.
|
|
Nahoru |
|
|
ellet
|
Napsal: ned 22.01.2017 20:56 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 12.2.2016 Příspěvky: 1986 Bydliště: Vysočina, ČR
|
janva9 píše: Jak to pozná?? Umí to třeba TURNIGY Sentry. Já na to mám malý udělátko přes který jde impulz pro servo. Při poklesu napětí některého článku, ubere plyn na velikost poloviční výchylky. Už jsem se s tím asi taky chlubil.
|
|
Nahoru |
|
|
JosefSvejk
|
Napsal: ned 22.01.2017 21:11 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 29.4.2011 Příspěvky: 6500 Bydliště: ČR Obrázky: 0
|
A kolik je takových regulátorů, ke kterým se připojuje balanční konektor? Všechny ostatní jsou "neslušné"?
_________________ Člověk je tak složitá bytost, že o tom lidstvo nemá ponětí.
|
|
Nahoru |
|
|
ellet
|
Napsal: ned 22.01.2017 21:28 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 12.2.2016 Příspěvky: 1986 Bydliště: Vysočina, ČR
|
JosefSvejk píše: A kolik je takových regulátorů, ke kterým se připojuje balanční konektor? Všechny ostatní jsou "neslušné"? Chtěl jsem tím jen říct, že jsou i takové. Asi takový měl na mysli guchar.
|
|
Nahoru |
|
|
guchar
|
Napsal: ned 22.01.2017 21:37 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 7.5.2015 Příspěvky: 7456 Bydliště: ČR Obrázky: 8
|
"Jak to pozná??" Omluva všem. Rychleji jsem psal než přemýšlel. Leč i tak by to mohlo jít poznat. Např. při plném plynu (a zátěži na vrtuli) baterka s jedním vybitým-vadným článkem nedá proud jako dobrá. A protože je to o vnitřním odporu Ri, ta druhá (teoretická) možnost je nějaké online měření Ri a teploty. (Dopředu říkám, že takový ESC neznám.Kontrola na servis.konektoru a zápis výskytu do paměti je schůdnější.) - Při hledání způsobu určení (měření) zbytku kapacity jsem uvažoval o použití křivky Cz(Ri, Ti) přes telemetrii _ = určení zbytkové kapacity z vnitřního odporu Ri a teploty Ti LiPol (-ion) baterie, jako doplňku stopek. == Ty slušné umí alespoň to, že pokud jim při zátěži celkové napětí spadne, v další nastaví režim OMEZENÍ MAXIMÁLNÍ VELIKOSTI VÝCHYLKY PLYNU
Naposledy upravil guchar dne ned 22.01.2017 21:40, celkově upraveno 1
|
|
Nahoru |
|
|
janva9
|
Napsal: ned 22.01.2017 21:40 |
|
Mecenáš serveru
|
|
|
Registrován: 2.8.2009 Příspěvky: 1205 Bydliště: západočesko Obrázky: 38
|
ellet píše: Chtěl jsem tím jen říct, že jsou i takové. Asi takový měl na mysli guchar. Turnigy Sentry se už neprodává a v současnosti asi žádný takový není. S tím udělátkem se můžeš pochlubit znovu.
_________________ Ground Penetration Tester
|
|
Nahoru |
|
|
ellet
|
Napsal: ned 22.01.2017 21:53 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 12.2.2016 Příspěvky: 1986 Bydliště: Vysočina, ČR
|
janva9 píše: Turnigy Sentry se už neprodává a v současnosti asi žádný takový není. S tím udělátkem se můžeš pochlubit znovu. No, ono už není co dodat. Jen snad to, že když jsem to dělal tak jsem používal jen baterky 3S a teď už by to chtělo rozšířit. Mám verzi i s vlastním BEC, takže může napájet i přijímač a serva v případě výpadku ESC.
|
|
Nahoru |
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 12 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|