Normalni to urcite neni. Mam tedy zkusenosti jen s helinami od Trexe 450 nahoru, ale zadna se takhle jak popisujes nikdy nechovala. Netusim ale zda je to u danneho modelu vlastnost nebo zavada. Nejspis bch typoval na spatne nastavene ci spatne funkcni gyro.
_________________ Bell 206, Mi-8, nejaka letadla, Jeti DS-16
Naposledy upravil pkotatko dne pon 27.03.2017 18:41, celkově upraveno 1
Registrován: 24.3.2011 Příspěvky: 2522 Bydliště: Brušperk
Blog:Zobrazit blog (7)
tipnul bych si že problém bude ve slově Walkera, tenhle stroj opravdu nebude nikdy fungovat jak má, bez urážky je to krám a bude to spíše jeho vlastnost.... Pokud je jednotka správně nastavena a vrtuník v pořádku mechanicky musí vrtulka - ocas při správných otáčkách držet v každé situaci. Moje rada, zbavit se Walkery a koupit něco provozuschopného třeba Rexe 450, Miniptors, Gaui X3 atd. Investice stojí za to, když helina pak bude odvádět práci jakou má.
Podivej se na videa z litani nekterych dobrych pilotu. Uvidis sam ze jim vrtulka drzi. Kam to posle, tam to leti. Driv, kdyz jeste nebyla gyra tak dokonala, tak se treba zkouselo jak drzi vrtulka v padu po ocase. Pokud drzela dobre, tak to bylo znamkou kvalitniho gyra. Dneska uz jsou vsechna znackova gyra kvalitativne o mnoho dal. Pokud je vrtulka dostatecne ucinna, servo dostatecne silne a rychle, tak gyro to zvladne levou zadni. Couvani samo o sobe neni tezsi. Je jen tezsi dostat do mozku to, ze v ten okamzik ridis jakoby obracene. Pro me bylo napriklad tezsi se naucit couvani v normalu nez na zadech. Kazdemu to do hlavy leze jinak. Kolik si pripravit penez ? To se tu resilo tisickrat. Neco mezi 15-20 tisici Kc. Zalezi na tom, jestli budes setrit za kazdou cenu, nebo nakoupis cast vybaveni ( treba radio ) uz v nejake lepsi kategorii s tim, ze ti bude postacovat na nekolik roku dopredu. Pak muze byt uvedena castka klidne daleko vyssi.
_________________ Bell 206, Mi-8, nejaka letadla, Jeti DS-16
Registrován: 24.3.2011 Příspěvky: 2522 Bydliště: Brušperk
Blog:Zobrazit blog (7)
happyroman píše:
Ještě mě napadlo, že to může být tím, že lítám docela agresivně, takže na ten ocas opravdu působí velký síly, zatímco ti co mají drahý heliny lítaj moc opatrně, protože se bojí každýho pádu. Nemůže toto být taky důvod proč jim ten ocas neuhýbá?
Jestli je moderní nebo ne na to vliv nemá .Důležité je zvolit pohon a elektroniku na takové ůrovni,kterou požaduješ pro svůj styl letu.Potom se dá říct že vrtulník nemá žádné limity.To,že vrtulka během žádné fáze letu nikam neuhýbá a nemusíš nic dohánět rukama je základ.Pak není žádný prvek jednodušší na jednu stranu ale je to už jen o pilotáži.
Registrován: 4.5.2003 Příspěvky: 11191 Bydliště: Břeclav, ČR
happyroman píše:
A to, že zatáčka na jednu stranu je těžší, než na druhou, to u moderních helin taky už neplatí?
On ten tvůj dotaz jaksi ani nedává smysl. Helina se chová trochu jinak vzhledem ke stranám a pravotočivá to má naopak vůči levotočivé. Ale nejde říct, že některá strana je těžší. Jsou trochu jiné, ale ne těžší.
Jinak řečeno, pokud máš pocit, že některá strana je těžší, znamená to, že tvoje helina je nějak nemocná. Buď je to šmejd, nebo je špatně seřízená, nebo obojí.
Registrován: 29.8.2005 Příspěvky: 2351 Bydliště: Dvůr Králové n.L.
Je to jen o bodu kdy to vrtulka ještě dá a kdy už ne a tenhle bod je ovlivněn rychlostí letu, úhlem natočení od osy a také a hlavně tím co vrtulka ještě utlačí a na to má vliv konstrukce heliny a také otáčky vrtulky. Takže když letíš couvanou zatáčku ocas máš uhnutý jsi na rychlosti utáhneš jí tak ti můžou klesnou otáčky a zároveň stoupne reakční moment a tím ta vrtulka uhne.
tipnul bych si že problém bude ve slově Walkera, tenhle stroj opravdu nebude nikdy fungovat jak má, bez urážky je to krám a bude to spíše jeho vlastnost.... Pokud je jednotka správně nastavena a vrtuník v pořádku mechanicky musí vrtulka - ocas při správných otáčkách držet v každé situaci. Moje rada, zbavit se Walkery a koupit něco provozuschopného třeba Rexe 450, Miniptors, Gaui X3 atd. Investice stojí za to, když helina pak bude odvádět práci jakou má.
V120D02S je funkcna masinka, je najviac vydarena Walkeracka helina. V tej kategorii (trieda 120) konstruovat a vyrobit nieco podobne, no ziadna firma za to by hambit nemusela ! ......... 450-ku pomiesat a porovnavat so 120 je smiesne! A smutne.
Příloha:
V120D02S V2.jpg [ 33.64 KiB | Zobrazeno 4282 krát ]
Ten malicky exot tu na obrazke funguje, ako ma, drzi ocas, ako ma.
Registrován: 21.7.2010 Příspěvky: 5680 Bydliště: Kamenice - Praha východ Obrázky:1 Blog:Zobrazit blog (2)
Mad_Box píše:
Je to jen o bodu kdy to vrtulka ještě dá a kdy už ne a tenhle bod je ovlivněn rychlostí letu, úhlem natočení od osy a také a hlavně tím co vrtulka ještě utlačí a na to má vliv konstrukce heliny a také otáčky vrtulky. Takže když letíš couvanou zatáčku ocas máš uhnutý jsi na rychlosti utáhneš jí tak ti můžou klesnou otáčky a zároveň stoupne reakční moment a tím ta vrtulka uhne.
Ano zde se Ti dostalo poměrně důležité vysvětlení. Každý vrtulník má své limity a pro akrobatický let kolikrát je potřeba z normálního poletování přenastavení. Obvykle se točí víc na hlavě - z toho ti vycházejí i větší otáčky vrtulky - ano pokud s wallkerou točíš méně, pak se může stát, že to ta vrtulka skutečně neufouká a když tomu naložíš tak uhne. U toho vrtulníčku kde máš motorek na vrtulce je situace úplně diametrálně odlišná. Tam zadní vrtulka není na pevno spřažená s hlavním rotorem, tudíž regulátor točí s vrtulkou tak moc, aby neuhla. Prostě do ní pustí víc a ona to ustojí.
Můj typ tedy je, že na té wallkeře prozatím můžeš mít vše naprosto v pořádku, jen máš malé otáčky na hlavním rotoru. A jelikož máš napevno spřažený hl. rotor s vrtulkou budou i její otáčky malé - bude mít malou účinnnost. Zvedni otáčky a a uvidíš že vrtulka se zlepší.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 28 návštevníků
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru