Autor |
Zpráva |
Golfista
|
Napsal: sob 07.01.2017 19:24 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 25.11.2008 Příspěvky: 1465 Bydliště: Dobruška
|
Konečně vývěvu používám. Zatím čekala v dílně. Tady je způsob připojení, bez nutnosti utěsňovat. Drží to dokonale podtlakem. Mám stejné koncovky na obou koncích, protože deska je velká 1300 x 265 mm. Příloha:
vyveva.jpg [ 64.84 KiB | Zobrazeno 2796 krát ]
_________________ Snažím se stavět letadla tak, aby i po havárii jsem se nemusel stydět za to, jak vypadají vevnitř.
|
|
Nahoru |
|
|
|
|
|
Golfista
|
Napsal: sob 07.01.2017 20:24 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 25.11.2008 Příspěvky: 1465 Bydliště: Dobruška
|
Ještě doplňím, spíná po 6 minutách na cca 10 sekund. Nádobu mám z malého hasičáku, asi 2l.
_________________ Snažím se stavět letadla tak, aby i po havárii jsem se nemusel stydět za to, jak vypadají vevnitř.
|
|
Nahoru |
|
|
Papir
|
Napsal: sob 07.01.2017 21:54 |
|
Mecenáš serveru
|
|
|
Registrován: 25.7.2006 Příspěvky: 1054 Bydliště: Česká Lípa
|
Tak to tam někudy táhne. Sice jde o prd, ale já mám podobnou plochu, taky hasičák, taky tak na 10s, ale po spíná půl hodině. Papíra
_________________ DJANGO - výrobce, ION, ASW 28, LF 109, ..., T14SG www.vpmodel.cz
|
|
Nahoru |
|
|
Golfista
|
Napsal: sob 07.01.2017 22:29 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 25.11.2008 Příspěvky: 1465 Bydliště: Dobruška
|
Je tam spousta tlakových spojek a redukcí. Ne podtlakových. Mohlo by to být i tím. Ale popravdě, nezáleží mi na tom. Kompresor je studený, nejeví známky zapnutí. Před tím jsem vakuoval nepřetržitě, 8 hodin. To se na něm dali smažit řízky.
_________________ Snažím se stavět letadla tak, aby i po havárii jsem se nemusel stydět za to, jak vypadají vevnitř.
|
|
Nahoru |
|
|
mirek100
|
Napsal: ned 08.01.2017 13:57 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 24.1.2011 Příspěvky: 498 Bydliště: Žamberk
|
Přísavku jsem taky zkoušel, ale utíkalo mi to. Skončil jsem u hadičky ve švu z akrylového tmelu. Hasičák používám taky, tuším 9 litrů a spíná zhruba každých 5 minut na pár sekund.
|
|
Nahoru |
|
|
JosefSvejk
|
Napsal: pon 03.04.2017 10:30 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 28.4.2011 Příspěvky: 6500 Bydliště: ČR Obrázky: 0
|
No nevím, v textu je rozsah -1 až 0, ale v tabulce a prospektu 0 až 1 bar. Teoreticky by měl vyhovovat spíš ten P1030. Ale praktickou zkušenost samozřejmě nemám.
_________________ Člověk je tak složitá bytost, že o tom lidstvo nemá ponětí.
|
|
Nahoru |
|
|
StanleyP
|
Napsal: pon 03.04.2017 11:21 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 9.3.2010 Příspěvky: 431 Bydliště: Mýtna LC
|
Neviem či sa nemýlim ale rozsah by mal vyhovovať od 0 do 1atm (0,1MPa) . Trošku blbá otázka. dá sa spraviť aj väčšie vacuum ako -1atm (0,1MPa) ? Je tam aj schéma kde v sústave sa montuje typ low presure a high pressure. Low presure je znázornený nad saním kompresora tak asi je tam podtlak. Napíšem číňanovi ale neviem ten rozsah ktorý je treba na vákuovanie. Zatiaľ som vákuoval len "pocitovo", resp so sa snažil nastaviť kompresor tak aby dosiahol čo najväčšie možné vacuum a pritom ešte fungovalo vypínanie regulátorom z favorita.
|
|
Nahoru |
|
|
JosefSvejk
|
Napsal: pon 03.04.2017 11:40 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 28.4.2011 Příspěvky: 6500 Bydliště: ČR Obrázky: 0
|
StanleyP píše: Neviem či sa nemýlim ale rozsah by mal vyhovovať od 0 do 1atm (0,1MPa) . Trošku blbá otázka. dá sa spraviť aj väčšie vacuum ako -1atm (0,1MPa) ? Proč je - 1 atm = (plus) 0,1 MPa? Jako nulu musíš použít tlak okolního prostředí.
_________________ Člověk je tak složitá bytost, že o tom lidstvo nemá ponětí.
|
|
Nahoru |
|
|
jova
|
Napsal: pon 03.04.2017 12:41 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 15.2.2009 Příspěvky: 1124 Bydliště: Chýnov - to je kousek od Tábora
|
StanleyP píše: ... Trošku blbá otázka. dá sa spraviť aj väčšie vacuum ako -1atm (0,1MPa) ? ... Samozřejmě že dá. Buď se budeš muset odstěhovat někam k moři a počkat na hodně velkou tlakovou výši, nebo si s tím zalézt někam do dolů pod hladinu moře. Dalším řešením je tlakový autokláv.
_________________ EPP samokřídla fotky: https://mapy.cz/fotografie?fotomapy&x=15&y=49&z=8&aid=861
|
|
Nahoru |
|
|
StanleyP
|
Napsal: pon 03.04.2017 13:50 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 9.3.2010 Příspěvky: 431 Bydliště: Mýtna LC
|
Ozaj to som si neuvedomil. Dobre kašlime na to . Niekde som čítal že taký obyč. chladničkový kompresor vie spraviť podtlak 0,8 atm. Skúsim sa spýtať za tú 1030-tku . Ide mi o to aby kompresor spoľahlivo vypínal pri čo možno najväčšom podtlaku dajme tomu tých 0,8 atm . Nejako experimentovať s nižšími hodnotami neplánujem.
|
|
Nahoru |
|
|
JosefSvejk
|
Napsal: pon 03.04.2017 13:54 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 28.4.2011 Příspěvky: 6500 Bydliště: ČR Obrázky: 0
|
Ta 1030 má psaný rozsah od - 50 kPa (- 0,5 atm), takže bude vypínat dřív a nevyužiješ max. podtlak. Teoreticky.
_________________ Člověk je tak složitá bytost, že o tom lidstvo nemá ponětí.
|
|
Nahoru |
|
|
Papir
|
Napsal: pon 03.04.2017 14:08 |
|
Mecenáš serveru
|
|
|
Registrován: 25.7.2006 Příspěvky: 1054 Bydliště: Česká Lípa
|
_________________ DJANGO - výrobce, ION, ASW 28, LF 109, ..., T14SG www.vpmodel.cz
|
|
Nahoru |
|
|
zbek
|
Napsal: pon 03.04.2017 21:34 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 16.11.2003 Příspěvky: 624
|
_________________ zbek
aircombat
|
|
Nahoru |
|
|
StanleyP
|
Napsal: stř 05.04.2017 9:27 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 9.3.2010 Příspěvky: 431 Bydliště: Mýtna LC
|
Papir dik za odkaz. Pozrel som to. k tomu by bolo treba ešte aj nejaký manometer aby človek vedel čo má nastavené. k tomu čínskemu asi nie. tam zhruba vidno čo je nastavené na tej stupnici. Ináč popozeral som to lepšie a podtlakový spínač je tam len ten čo je priamo v odkaze (P0010) tam je rozsah 0 až -0,1bar . aj v tabulke je jedine pri tomto záporná hodnota tlaku (slabo to vidieť). Takže ak sa rozhodnem pre tento tak tam nie je čo vyberať.
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 35 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|