Autor |
Zpráva |
guchar
|
Napsal: pon 08.05.2017 17:14 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 7.5.2015 Příspěvky: 7461 Bydliště: ČR Obrázky: 8
|
@pepin"měřák musí udržet v paměti odběr vysosaných ma a ukázat v paměti maximální odeběr W" Umí to i wattmetr co máš(Wattmetr SKY RC WM-010). Na patřičný konektor musíš dát externí accu. Stačí malý 2S1P s 7.2 V . (Jednoduše W-mter nenapájet z měřeného pohonného accu.) Mám vzhledově stejný z dob kdy jej měl RCKing. K napájení používám "9 V" 6F22 LiIon - Conrad Používám to když měřím jednotlivé články, kde 3.7 (3.6) V k napájení W-mteru nestačí. ==edit02 Koukám jak blázen, že rozumné wattmetry pro RC(za přijatelnou cenu)z nabídek zmizely
Naposledy upravil guchar dne pon 08.05.2017 17:24, celkově upraveno 1
|
|
Nahoru |
|
|
|
|
|
JosefSvejk
|
Napsal: pon 08.05.2017 17:18 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 29.4.2011 Příspěvky: 6500 Bydliště: ČR Obrázky: 0
|
Tak to si nějak nedovedu představit, jak to bude měřit (W) .
_________________ Člověk je tak složitá bytost, že o tom lidstvo nemá ponětí.
|
|
Nahoru |
|
|
pepin
|
Napsal: pon 08.05.2017 17:18 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 1.5.2008 Příspěvky: 12832 Bydliště: praha 5
|
guchar píše: Na patřičný konektor musíš dát externí accu. Stačí malý 2S1P s 7.2 V . (Jednoduše W-mter nenapájet z měřeného pohonného accu.) opět vubec nerozumím.
|
|
Nahoru |
|
|
guchar
|
Napsal: pon 08.05.2017 17:39 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 7.5.2015 Příspěvky: 7461 Bydliště: ČR Obrázky: 8
|
@pepin Vpravo LOAD = zátěž, a TEMP = konektor pro teplotní čidlo. Vlevo SOURCE + - , a AUX AUX servo-konektor pro připojení napájení, v případě kdy nechci (nelze) napájet z měřeného accu Mělo by to být v popisu wattmetru. Dávám tam (přes přechodku) tohle (ale jinak cokoli 2S1P) Akumulátor Conrad energy 9 V, Li-Ion, 500 mAh
|
|
Nahoru |
|
|
pepin
|
Napsal: pon 08.05.2017 17:43 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 1.5.2008 Příspěvky: 12832 Bydliště: praha 5
|
jinak trochu odbočka od tématu--prý je nějaká studie, která předpokládá zhruba do deseti let , že klasická kola vyjma opravdu sportovního soutěžního využití prý totálně vytlačí elektrokola---moc tomu nevěřím, věřím teda tomu, že přijde a přichází bum, kdy kdo nemá a nebude mít elektro, nebude in, ale obávám se, že velice brzy přijde prozření, že elektrokolo bez funkčních baterií je k ničemu a obávám se, že především občasní cyklisti nebudou logicky ochotní pravidelně investovat znovu a znovu do nových sad v cenách, za které většina z nich nemá doposud v ceně sady baterek ani to kolo.
uvidíme, ale myslím, že to tak horký s tím elektropohonomem ani v budoucnu nebude, --technické problémy s elektroinstalací nevyjímaje.
|
|
Nahoru |
|
|
pepin
|
Napsal: pon 08.05.2017 17:48 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 1.5.2008 Příspěvky: 12832 Bydliště: praha 5
|
guchar píše: @pepin Vpravo LOAD = zátěž, a TEMP = konektor pro teplotní čidlo. Vlevo SOURCE + - , a AUX AUX servo-konektor pro připojení napájení, v případě kdy nechci (nelze) napájet z měřeného accu Mělo by to být v popisu wattmetru. Dávám tam (přes přechodku) tohle (ale jinak cokoli 2S1P) Akumulátor Conrad energy 9 V, Li-Ion, 500 mAhguchare, někdy mám fakt pocit , jestli ta má komunikace neprobíhá s R2 D2 https://cs.wikipedia.org/wiki/R2-D2doufám a věřím že ne, ale někdy si opravdu jistý nejsem.
|
|
Nahoru |
|
|
pepin
|
Napsal: pon 08.05.2017 17:54 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 1.5.2008 Příspěvky: 12832 Bydliště: praha 5
|
guchar píše: AUX AUX servo-konektor pro připojení napájení, v případě kdy nechci (nelze) napájet z měřeného accu
při měření článku pod cca 4 volty musíš použít externí článek pro napájení měřáku, bo jinak není na displey nic vidět, asi měří, ale nevidíš co naměřil.
|
|
Nahoru |
|
|
novfra
|
Napsal: pon 08.05.2017 20:49 |
|
Mecenáš serveru
|
|
|
Registrován: 2.5.2003 Příspěvky: 1696 Bydliště: Jaroměř, ČR Obrázky: 0
|
blembondo píše: Tesla používá pouzdro 20700.Takže aku z Tesly by měly být asi tyto. https://www.fasttech.com/product/699210 ... 7v-4250mahNějaký zdroj? To mě zajímá, protože z různých zdrojů je jasné, že používají akumulátory Panasonic NCR18650B (označení průmyslového ekvivalentu) a v materiálech Tesly se píše o akumulátorech 12Wh, takže je jasné, že jde o 3400mAh, které jsou upravené a nemají se seriovým originálem mnoho společného. NCR18650A je označení pro průmyslovou verzi 3100mAh vzpomínaných už dříve. Baterie s kapacitou 4050mAh (4250mAh) nepasuje nikam (Wh) a výrobce Sanyo už vůbec ne.
|
|
Nahoru |
|
|
jio
|
Napsal: pon 08.05.2017 21:16 |
|
Mecenáš serveru
|
|
Registrován: 19.8.2005 Příspěvky: 4949 Bydliště: Šternberk, ČR Obrázky: 0
|
Sleduji to jen okrajově, ale pokud je mi známo, tak 20700 se budou používat až pro Model 3.
|
|
Nahoru |
|
|
novfra
|
Napsal: pon 08.05.2017 21:20 |
|
Mecenáš serveru
|
|
|
Registrován: 2.5.2003 Příspěvky: 1696 Bydliště: Jaroměř, ČR Obrázky: 0
|
blembondo píše: http://www.diypowerwalls.com/t-New-20700-4000mAh-cells http://www.candlepowerforums.com/vb/sho ... -Elon-MuskPředpokládám že v sadách které by někdo kuchnul to zatím nebude.V autech už možná ano. Díky za odkazy, prolítnul jsem to v rychlosti.... Nezaznamenal sem, že by se tyto akumulátory používaly už nyní a tím taky nechci tvrdit, že tomu tak není. Ale byla by to asi dost blbost s ohledem na to, že u modelu S a X je možnost vyměnit baterky za pár minut. Byla to snad nějaká podmínka v USA. "Tankovat" elektromobil stejně rychle, jako klasické auto. Ale v těch odkaz čtu, že by to měla být baterka pro připravovaný model 3.
|
|
Nahoru |
|
|
novfra
|
Napsal: pon 08.05.2017 21:33 |
|
Mecenáš serveru
|
|
|
Registrován: 2.5.2003 Příspěvky: 1696 Bydliště: Jaroměř, ČR Obrázky: 0
|
jyrry píše: Tohle někam vyvěsit Tohle už říkám dlouho. Moc lidí na to neslyší a tak mám méně práce. Když někdo přijde, že chce udělat nějakou "volovinu", protože Franta v hospodě říkal..... tak už mám odpověď : neumím. A mám jednodušší život
|
|
Nahoru |
|
|
skybreaker
|
Napsal: pon 08.05.2017 21:52 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 26.5.2014 Příspěvky: 451
|
jio píše: Sleduji to jen okrajově, ale pokud je mi známo, tak 20700 se budou používat až pro Model 3. Tesla bude používat 21700 ne 20700
|
|
Nahoru |
|
|
novfra
|
Napsal: pon 08.05.2017 21:55 |
|
Mecenáš serveru
|
|
|
Registrován: 2.5.2003 Příspěvky: 1696 Bydliště: Jaroměř, ČR Obrázky: 0
|
skybreaker píše: Tesla bude používat 21700 ne 20700 Nějaký odkaz?
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|