Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 900 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 60  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: pon 08.05.2017 17:14 
Mazák
Mazák

Registrován: 7.5.2015
Příspěvky: 7461
Bydliště: ČR
Obrázky: 8
@pepin"měřák musí udržet v paměti odběr vysosaných ma a ukázat v paměti maximální odeběr W"
Umí to i wattmetr co máš(Wattmetr SKY RC WM-010). Na patřičný konektor musíš dát externí accu.
Stačí malý 2S1P s 7.2 V . (Jednoduše W-mter nenapájet z měřeného pohonného accu.)
Mám vzhledově stejný z dob kdy jej měl RCKing. K napájení používám "9 V" 6F22 LiIon - Conrad
Používám to když měřím jednotlivé články, kde 3.7 (3.6) V k napájení W-mteru nestačí.
==edit02 Koukám jak blázen, že rozumné wattmetry pro RC(za přijatelnou cenu)z nabídek zmizely


Naposledy upravil guchar dne pon 08.05.2017 17:24, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 
PříspěvekNapsal: pon 08.05.2017 17:18 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 29.4.2011
Příspěvky: 6500
Bydliště: ČR
Obrázky: 0
Tak to si nějak nedovedu představit, jak to bude měřit (W) :? .

_________________
Člověk je tak složitá bytost, že o tom lidstvo nemá ponětí.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 08.05.2017 17:18 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 1.5.2008
Příspěvky: 12832
Bydliště: praha 5
guchar píše:
Na patřičný konektor musíš dát externí accu.
Stačí malý 2S1P s 7.2 V . (Jednoduše W-mter nenapájet z měřeného pohonného accu.)



opět vubec nerozumím.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 08.05.2017 17:39 
Mazák
Mazák

Registrován: 7.5.2015
Příspěvky: 7461
Bydliště: ČR
Obrázky: 8
@pepin
Obrázek
Vpravo LOAD = zátěž, a TEMP = konektor pro teplotní čidlo. Vlevo SOURCE + - , a AUX
AUX servo-konektor pro připojení napájení, v případě kdy nechci (nelze) napájet z měřeného accu
Mělo by to být v popisu wattmetru. Dávám tam (přes přechodku) tohle (ale jinak cokoli 2S1P)
Akumulátor Conrad energy 9 V, Li-Ion, 500 mAh


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
PříspěvekNapsal: pon 08.05.2017 17:43 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 1.5.2008
Příspěvky: 12832
Bydliště: praha 5
jinak trochu odbočka od tématu--prý je nějaká studie, která předpokládá zhruba do deseti let , že klasická kola vyjma opravdu sportovního soutěžního využití prý totálně vytlačí elektrokola---moc tomu nevěřím, věřím teda tomu, že přijde a přichází bum, kdy kdo nemá a nebude mít elektro, nebude in, ale obávám se, že velice brzy přijde prozření, že elektrokolo bez funkčních baterií je k ničemu a obávám se, že především občasní cyklisti nebudou logicky ochotní pravidelně investovat znovu a znovu do nových sad v cenách, za které většina z nich nemá doposud v ceně sady baterek ani to kolo.

uvidíme, ale myslím, že to tak horký s tím elektropohonomem ani v budoucnu nebude, --technické problémy s elektroinstalací nevyjímaje.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 08.05.2017 17:48 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 1.5.2008
Příspěvky: 12832
Bydliště: praha 5
guchar píše:
@pepin
Obrázek
Vpravo LOAD = zátěž, a TEMP = konektor pro teplotní čidlo. Vlevo SOURCE + - , a AUX
AUX servo-konektor pro připojení napájení, v případě kdy nechci (nelze) napájet z měřeného accu
Mělo by to být v popisu wattmetru. Dávám tam (přes přechodku) tohle (ale jinak cokoli 2S1P)
Akumulátor Conrad energy 9 V, Li-Ion, 500 mAh


guchare, někdy mám fakt pocit , jestli ta má komunikace neprobíhá s R2 D2

https://cs.wikipedia.org/wiki/R2-D2



doufám a věřím že ne, ale někdy si opravdu jistý nejsem.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 08.05.2017 17:54 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 1.5.2008
Příspěvky: 12832
Bydliště: praha 5
guchar píše:
AUX
AUX servo-konektor pro připojení napájení, v případě kdy nechci (nelze) napájet z měřeného accu


při měření článku pod cca 4 volty musíš použít externí článek pro napájení měřáku, bo jinak není na displey nic vidět, asi měří, ale nevidíš co naměřil.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 08.05.2017 20:19 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 1.12.2008
Příspěvky: 1729
Bydliště: Lysice,Brno.
Obrázky: 12
Tesla používá pouzdro 20700.Takže aku z Tesly by měly být asi tyto. https://www.fasttech.com/product/699210 ... 7v-4250mah


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
PříspěvekNapsal: pon 08.05.2017 20:49 
Mecenáš serveru
Mecenáš serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 2.5.2003
Příspěvky: 1696
Bydliště: Jaroměř, ČR
Obrázky: 0
blembondo píše:
Tesla používá pouzdro 20700.Takže aku z Tesly by měly být asi tyto. https://www.fasttech.com/product/699210 ... 7v-4250mah


Nějaký zdroj? To mě zajímá, protože z různých zdrojů je jasné, že používají akumulátory Panasonic NCR18650B (označení průmyslového ekvivalentu) a v materiálech Tesly se píše o akumulátorech 12Wh, takže je jasné, že jde o 3400mAh, které jsou upravené a nemají se seriovým originálem mnoho společného. NCR18650A je označení pro průmyslovou verzi 3100mAh vzpomínaných už dříve.
Baterie s kapacitou 4050mAh (4250mAh) nepasuje nikam (Wh) a výrobce Sanyo už vůbec ne.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 08.05.2017 20:55 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 1.12.2008
Příspěvky: 1729
Bydliště: Lysice,Brno.
Obrázky: 12
http://www.diypowerwalls.com/t-New-20700-4000mAh-cells
http://www.candlepowerforums.com/vb/sho ... -Elon-Musk
Předpokládám že v sadách které by někdo kuchnul to zatím nebude.V autech už možná ano.


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
PříspěvekNapsal: pon 08.05.2017 21:16 
Mecenáš serveru
Mecenáš serveru

Registrován: 19.8.2005
Příspěvky: 4949
Bydliště: Šternberk, ČR
Obrázky: 0
Sleduji to jen okrajově, ale pokud je mi známo, tak 20700 se budou používat až pro Model 3.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 08.05.2017 21:20 
Mecenáš serveru
Mecenáš serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 2.5.2003
Příspěvky: 1696
Bydliště: Jaroměř, ČR
Obrázky: 0
blembondo píše:
http://www.diypowerwalls.com/t-New-20700-4000mAh-cells
http://www.candlepowerforums.com/vb/sho ... -Elon-Musk
Předpokládám že v sadách které by někdo kuchnul to zatím nebude.V autech už možná ano.


Díky za odkazy, prolítnul jsem to v rychlosti....
Nezaznamenal sem, že by se tyto akumulátory používaly už nyní a tím taky nechci tvrdit, že tomu tak není. Ale byla by to asi dost blbost s ohledem na to, že u modelu S a X je možnost vyměnit baterky za pár minut. Byla to snad nějaká podmínka v USA. "Tankovat" elektromobil stejně rychle, jako klasické auto.
Ale v těch odkaz čtu, že by to měla být baterka pro připravovaný model 3.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 08.05.2017 21:33 
Mecenáš serveru
Mecenáš serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 2.5.2003
Příspěvky: 1696
Bydliště: Jaroměř, ČR
Obrázky: 0
jyrry píše:
Tohle někam vyvěsit :-)


Tohle už říkám dlouho. Moc lidí na to neslyší a tak mám méně práce. Když někdo přijde, že chce udělat nějakou "volovinu", protože Franta v hospodě říkal..... tak už mám odpověď : neumím.
A mám jednodušší život :D


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 08.05.2017 21:52 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 26.5.2014
Příspěvky: 451
jio píše:
Sleduji to jen okrajově, ale pokud je mi známo, tak 20700 se budou používat až pro Model 3.

Tesla bude používat 21700 ne 20700


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 08.05.2017 21:55 
Mecenáš serveru
Mecenáš serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 2.5.2003
Příspěvky: 1696
Bydliště: Jaroměř, ČR
Obrázky: 0
skybreaker píše:
Tesla bude používat 21700 ne 20700


Nějaký odkaz?


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 900 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 60  Další

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz