Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1052 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64 ... 71  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: sob 11.11.2017 13:51 
Zkušený debatér
Zkušený debatér

Registrován: 1.1.2012
Příspěvky: 349
prosím smazat


Naposledy upravil c3cilka dne pát 24.11.2017 9:50, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 
PříspěvekNapsal: pát 24.11.2017 9:49 
Zkušený debatér
Zkušený debatér

Registrován: 1.1.2012
Příspěvky: 349
Spíš nějaký ouředník chytl slinu a rád by si to doma taky postavil. Proto chce ty soupisy položek, materiálů, plánky a fotodokumentaci. :mrgreen:


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 24.11.2017 10:26 
Moderátor serveru
Moderátor serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 3.5.2003
Příspěvky: 11187
Bydliště: Břeclav, ČR
Je ti sice jen vnitrostátní, ale cosi to o ČP taky vypovídá. Dnes mi přišel email od dodavatele:

Zdržení objednávky - Česká pošta

Dobrý den,

moc si vážíme vaší objednávky v našem eshopu, kterou jsme vám v pondělí
20.11.2017 odeslali na vaši adresu.
Bohužel v tuto chvíli jsme zjistili, že zatím všechny pondělní zásilky nebyly poštou doručeny.
Po několika telefonátech jsme se dozvěděli pouze, že SPU Praha (Sběrný přepravní uzel) nestíhá, že se mu to tam hromadí a že to možná bude někde "v koutě" nebo "za strojem" a že mají nedostatek asi 30% zaměstnanců.
Operátoři ani pošťačka na podatelně bohužel nemají jakoukoliv možnost zasáhnout a zásilky dohledat, bylo nám doporučeno v pondělí (až, protože je nutná nějaká lhůta prý...) podat reklamaci na tyto zásilky, jelikož reklamační proces již vyžaduje kompletní dohledávání reálné cesty atd.

Je mi velmi líto, že vám zásilka ještě nedorazila (pravda, ještě je dneska šance, držím palce) a že to zřejmě způsobí nemálé zklamání na eventech či oslavách, bohužel pro vyřešení situace v tuto chvíli nedokáži nic udělat, další krok na mne čeká případně až v pondělí.

Vaše objednávka byla podána s podacím číslem: RRxxxxxxxxM Sami se můžete podívat, v jakém je stavu na webu České pošty.

Přeji pěkný pátek a celý víkend

S pozdravem
....


Na webu pošty je jediná informace: Zásilka převzata do přepravy. 20. 11. 2017


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 24.11.2017 12:37 
Mecenáš serveru
Mecenáš serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 22.3.2005
Příspěvky: 1151
Bydliště: Hlučín, CZ
zdzd píše:
Bohužel v tuto chvíli jsme zjistili, že zatím všechny pondělní zásilky nebyly poštou doručeny.

Tak to vypadá na nějaký systémový problém, protože mě taky nepřišlo nic z pondělí, například balík DR (do ruky) odeslaný v pondělí ze Znojma do Ostravy, hned v pondělí jsem nastavil změnu na uložení na ukládací poště, momentálně tracking říká, že v úterý opustil SPU a je na cestě k dodací poště. Máme pátek. A je to balík DR, takže "garantované" dodání druhý den. Nicméně pošťačka mi umožnila podat reklamaci už včera, ale se zcela vážnou tváří dodala, že doručení to nejspíš neurychlí.
To by mě zajímalo, jestli mám třeba nárok na vrácení poštovného.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 24.11.2017 18:41 
Mecenáš serveru
Mecenáš serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 25.7.2006
Příspěvky: 1054
Bydliště: Česká Lípa
Já dnes poslal do Alzy toto:

By mně zajímalo kdo z vás (Vy nebo Geis) lže. Nebo by jste se mohli aspoň dohodnout, kdo z vás bude lhát dnes, a kdo zítra.
Vy tvrdíte, že je zásilka opožděna a oni tvrdí že mi ji 4x !!!! nedoručili. Byť jsem nezaznamenal ani jeden pokus i když jsem stále doma. Výsledek je, že já ani třetí den od objednání zboží nemám a slib doručení do 24 hodin asi nic není.
Takže jak?

Geis
Datum Čas Stát Depo Status Poznámka
23. 11. 2017 0:28 Česká republika Překl. Modletice Průchod překladištěm
23. 11. 2017 7:47 Česká republika Liberec Závlek
23. 11. 2017 7:47 Česká republika Liberec Příjem na depo
23. 11. 2017 8:22 Česká republika Liberec Naložení na rozvoz
23. 11. 2017 9:56 Česká republika Liberec Nedoručení Doručit později
23. 11. 2017 9:56 Česká republika Liberec Nedoručení Doručit později
24. 11. 2017 5:28 Česká republika Liberec Příjem na depo
24. 11. 2017 10:05 Česká republika Liberec Nedoručení Doručit později
24. 11. 2017 10:22 Česká republika Zákaznická reference xxxxx
24. 11. 2017 10:22 Česká republika Externí číslo xxxx
24. 11. 2017 10:49 Česká republika Liberec Nedoručení Doručit později

_________________
DJANGO - výrobce, ION, ASW 28, LF 109, ..., T14SG
www.vpmodel.cz


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 24.11.2017 18:44 
Mazák
Mazák

Registrován: 3.11.2011
Příspěvky: 592
Bydliště: Česká republika
Co to má společného s "Odbavováním zásilek jdoucích do ČR přes Českou poštu"? :roll:


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 24.11.2017 18:48 
Mecenáš serveru
Mecenáš serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 25.7.2006
Příspěvky: 1054
Bydliště: Česká Lípa
Kreyson píše:
Co to má společného s "Odbavováním zásilek jdoucích do ČR přes Českou poštu"? :roll:

Nic? :mrgreen:
Nesmíš to brát tak vážně

_________________
DJANGO - výrobce, ION, ASW 28, LF 109, ..., T14SG
www.vpmodel.cz


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 28.11.2017 14:14 
Moderátor serveru
Moderátor serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 3.5.2003
Příspěvky: 11187
Bydliště: Břeclav, ČR
zdzd píše:
Je ti sice jen vnitrostátní, ale cosi to o ČP taky vypovídá. Dnes mi přišel email od dodavatele:

Zdržení objednávky - Česká pošta

Dobrý den,

moc si vážíme vaší objednávky v našem eshopu, kterou jsme vám v pondělí
20.11.2017 odeslali na vaši adresu.
Bohužel v tuto chvíli jsme zjistili, že zatím všechny pondělní zásilky nebyly poštou doručeny.
Po několika telefonátech jsme se dozvěděli pouze, že SPU Praha (Sběrný přepravní uzel) nestíhá, že se mu to tam hromadí a že to možná bude někde "v koutě" nebo "za strojem" a že mají nedostatek asi 30% zaměstnanců.
Operátoři ani pošťačka na podatelně bohužel nemají jakoukoliv možnost zasáhnout a zásilky dohledat, bylo nám doporučeno v pondělí (až, protože je nutná nějaká lhůta prý...) podat reklamaci na tyto zásilky, jelikož reklamační proces již vyžaduje kompletní dohledávání reálné cesty atd.

Je mi velmi líto, že vám zásilka ještě nedorazila (pravda, ještě je dneska šance, držím palce) a že to zřejmě způsobí nemálé zklamání na eventech či oslavách, bohužel pro vyřešení situace v tuto chvíli nedokáži nic udělat, další krok na mne čeká případně až v pondělí.

Vaše objednávka byla podána s podacím číslem: RRxxxxxxxxM Sami se můžete podívat, v jakém je stavu na webu České pošty.

Přeji pěkný pátek a celý víkend

S pozdravem
....


Na webu pošty je jediná informace: Zásilka převzata do přepravy. 20. 11. 2017


Pokračování:

Dobrý den,

v tuto chvíli je na poště podána reklamace na dodání zásilky. Lhůta pro vyřízení je 30 dní.

Z naší pošty to odešlo na Sběrný přepravní uzel Praha (SPU Praha Malešice), tam cesta dle systému pošty končí.

Dle ověřených informací od našeho přítele, který jezdí pro Poštu SPU Praha Malešice jsme zjistili, že pošta má na tomto uzlu z pondělní dávky
(20.11.) 8 plných kontejnerů zásilek, které jsou zapečetěné a postupně se je snaží třídit, ale s tím, jak zásilky přibývají se jim to nedaří moc rychle.

Moc nás mrzí, že tento osud potkal zrovna vaši zásilku, každopádně pokud máte nějaké konexe na poště, zkuste se také s níže napsaným číslem popídit, já jsem zaslal email již na několik desítek adres, ale bohužel se obávám, že to "nikdo nebude řešit"...

Jakmile budeme mít další informace, napíši vám

S pozdravem
xxx


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 28.11.2017 16:28 
Mecenáš serveru
Mecenáš serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 22.3.2005
Příspěvky: 1151
Bydliště: Hlučín, CZ
Já mám taky pokračování, ale je o několik stupňů chladnější: ;-)

Vámi hledaná zásilka nebyla bohužel nalezena.
Jelikož nejste odesílatel zásilky, nemůžete podat reklamaci.
Proto se prosím obraťte na odesílatele zásilky, že zásilka Vám nebyla doručena.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 28.11.2017 17:43 
Mecenáš serveru
Mecenáš serveru

Registrován: 18.8.2005
Příspěvky: 4941
Bydliště: Šternberk, ČR
Obrázky: 0
V sobotu po 22 hodině u zeleného skřeta objednáno, v pondělí v 10 dopoledne doručeno. Jen to nebylo poštou, ale DPD. Doručení přes víkend u objednávky jsem odmítl.
I vzhledem k délce vlákna obdivuji všechny, kteří se nechávají u nás něco doručit přes ČP.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 28.11.2017 18:26 
Mazák
Mazák

Registrován: 3.11.2011
Příspěvky: 592
Bydliště: Česká republika
V neděli večer jsem se s pánem z druhého konce republiky domluvil, v pondělí ráno zaplatil na účet, v poledne pán odeslal desetikilový balík a dnes v 9.00 ČP doručila balík do ruky. Nebyl jsem doma, řidič zavolal, balík nechal u souseda. Nevím, jestli by se odesílateli podařilo, jako soukromé osobě, to poslat DPD či PPL :? .


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 28.11.2017 22:51 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 3.7.2009
Příspěvky: 1007
Bydliště: EU
Také přidám něco k pobavení ..... cesta pytlíčku šroubků ..... už je to 5 dní v ČR, má to ČP, ale nikdo neví kde to je :-(

Shipment with local shipping company
2017-11-23 07:39:00

Departed country of origin
2017-11-14 10:17:00

Shipment accepted by airline
2017-11-07 16:49:00

Shipment left country of origin warehouse
2017-11-05 19:28:40 [GMT+8]


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 29.11.2017 9:38 
Mecenáš serveru
Mecenáš serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 22.3.2005
Příspěvky: 1151
Bydliště: Hlučín, CZ
jio píše:
I vzhledem k délce vlákna obdivuji všechny, kteří se nechávají u nás něco doručit přes ČP.

Já se tomu vyhýbám jako čert kříži, ale někdy to prostě nejde, třeba když ten eshop nabízí jenom ČP nebo osobní odběr a nikde jinde stejnou věc nemůžu najít nebo můžu, ale o 60% dražší.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 01.12.2017 8:17 
Moderátor serveru
Moderátor serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 3.5.2003
Příspěvky: 11187
Bydliště: Břeclav, ČR
zdzd píše:

Pokračování:

Dobrý den,

v tuto chvíli je na poště podána reklamace na dodání zásilky. Lhůta pro vyřízení je 30 dní.

Z naší pošty to odešlo na Sběrný přepravní uzel Praha (SPU Praha Malešice), tam cesta dle systému pošty končí.

Dle ověřených informací od našeho přítele, který jezdí pro Poštu SPU Praha Malešice jsme zjistili, že pošta má na tomto uzlu z pondělní dávky
(20.11.) 8 plných kontejnerů zásilek, které jsou zapečetěné a postupně se je snaží třídit, ale s tím, jak zásilky přibývají se jim to nedaří moc rychle.

Moc nás mrzí, že tento osud potkal zrovna vaši zásilku, každopádně pokud máte nějaké konexe na poště, zkuste se také s níže napsaným číslem popídit, já jsem zaslal email již na několik desítek adres, ale bohužel se obávám, že to "nikdo nebude řešit"...

Jakmile budeme mít další informace, napíši vám

S pozdravem
xxx


Hurá, neuvěřitelné se stalo skutkem, balíček dneska dorazil.

Na moji drzou poznámku o doručování mi pošťák sdělil: "Buďte rád, že to vůbec došlo..."


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 01.12.2017 17:47 
Moderátor serveru
Moderátor serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 28.2.2005
Příspěvky: 20813
Bydliště: Rakovník, CZ
Obrázky: 0
zdzd píše:
... Na moji drzou poznámku o doručování mi pošťák sdělil: "Buďte rád, že to vůbec došlo..."

no, to je jako bys spdrnul pokladní v obchoďáku za něco se zbožím... on ten pěšák je chudák na konci řetězce a mám za to že obvykle co dostane, to roznese... :?

_________________
jyrry.webnode.cz


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1052 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64 ... 71  Další

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz