Nepřežil; jeden se vyškubnul ze spoje v místě lomení, druhý jsem navázal šikmým řezem a přelepením lištou. Zavázal jsem se že (pokud to zase nerozbiju při startu) nebudu i nadále létat přemety
Takový špumprnákle s tím nedělám, šla tam (tupováním) lesklá syntetika 2013 v khaki odstínu (jediná plechovka co se v tom odstínu dala rozumně koupit), na to matný přestřik a po cca měsíci (?) na něj ta Tamyia (až když jsem na ni narazil). Ale ono to má úplně stejný odstín vedle na bílým kartonu který jsem měl podložený, tak si myslím že by ty špumprnákle stejně nepomohly.
Má to pořád stejně jiný odstín i na světlé 0,4mm překližce (rámování kabiny) i na čiré folii (stříkané rámování čelního skla):
Příloha:
20180303_193420.jpg [ 48.53 KiB | Zobrazeno 2044 krát ]
Nedělám si z toho vůbec hlavu, ani z nějakých šrámů, otlačenin, zvlnění potahu, barevných nesouladů, štěrbin, .... ; kdo si řádně prohlížel fotky WWII (i skutečná éra na airshow), ten ví že to nejsou žádné mýdlové krasotinky a jejich nablýskanost je koukatelná hlavně z dálky
20180303_201153.jpg [ 41.84 KiB | Zobrazeno 2022 krát ]
Proužek uprostřed je origo Oracover olive drab. Na gondole je Industrol S2013 khaki 5450 zmatněný matným lakem Duplicolor. Na zbytku původní kabiny je vpravo původní barva od výrobce (BH), nalevo přes ní stříknutá Tamyia olive drab.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 21 návštevníků
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru