Autor |
Zpráva |
Telemaster
|
Napsal: ned 03.07.2016 14:31 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
Registrován: 16.10.2011 Příspěvky: 104
|
arkudo píše: Byl trochu problem pricpat sani prstem kdyz byl motor pod kapotou. Nechapal jsem proc tam neni klapka jako u zhaviku ASP... Jinak jsem mixoval 1:20 BelRay1... U mého karburátoru pokud se nedalo šáhnout do sání , se z boku šroubovala taková tyčka s červíkem (origo příslušenství), která po zašroubování fungovala jako sytič. Jak je to udělané nevím, ale fungovalo to spolehlivě, takže sice nepraktické ale funkční.
|
|
Nahoru |
|
|
|
|
|
aviatik666
|
Napsal: ned 03.07.2016 16:21 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 29.5.2008 Příspěvky: 1427 Bydliště: Hradec Králové Obrázky: 0
|
Telemaster píše: U mého karburátoru pokud se nedalo šáhnout do sání , se z boku šroubovala taková tyčka s červíkem (origo příslušenství), která po zašroubování fungovala jako sytič. Jak je to udělané nevím, ale fungovalo to spolehlivě, takže sice nepraktické ale funkční.
Jednoduché a laciné řešení je toto http://www.topmodel.fr/en/product-detail-11031-choke-valve-assembly-fa-45-91, bohužel není součástí při koupi motoru...
|
|
Nahoru |
|
|
wato
|
Napsal: ned 03.07.2016 20:30 |
|
Nováček serveru
|
|
|
Registrován: 16.3.2008 Příspěvky: 9
|
Telemaster píše: Jak probíhal záběh ? , Šel motor dobře seřídit ? Slyšel jsem že byl s tím problém , ale možná jen drby Záběh mého motoru bez problému. Nastavení karburátoru podle návodu po nasátí benzínu chytl na prvni protočení. Benzín naturál 95 olej Motul 800 1:15.Volnoběh 1200 ot. max 6800 ot. Vrtule Fiala 22X10. Už se 3x proletěl jede spolehlivě ale je potřeba znovu poladit, v letadle jede jinak než na stole ale to je normální.,
|
|
Nahoru |
|
|
Waldas
|
Napsal: ned 03.07.2016 20:38 |
|
Celkem nový uživatel
|
|
Registrován: 9.2.2012 Příspěvky: 58
|
Tak pridam svoju skusenost. Mam na nom vylietanych tak 8l benzinu. Volnobeh 1300 a max 5500 s vrtulou 22x10 (sirokym listom). Ziadny prst na sani pri starte... na vysielacke mam nastavenie ako na zhaviku throttle cut (mixnuty so zapalovanim), takze karburator je uplne uzatvoreny, 3x pretocim a na brnk chyti, pomalicky sa rozbehne, nikto mi nemusi drzat lietadlo, ruku mi to neodtrhne... treba ho nechat dobre zohriat na zemi, aby sa benzin lepsie odparoval v karburatore. Motor este ani raz svojvolne neskapal. Zatial som spokojny.
|
|
Nahoru |
|
|
jindra m
|
Napsal: ned 03.07.2016 21:02 |
|
Nováček serveru
|
|
|
Registrován: 16.9.2009 Příspěvky: 35 Bydliště: Brno
|
aviatik666 píše: Celkem by mne ten "důvěryhodný" zdroj zajímal... a hlavně příčiny stavu, který popisuješ.
Ve Wiesau a okolí mají modeláři warbirdáři 6ks a 2 už praskly. Vždycky válec 2 nebo 3. Na německých forech je možné dobrat se i ostatních včetně fotek. O příčině se spekuluje buď vynechání válce a hydrolock nebo rozdíl v teplotách válců. https://www.youtube.com/watch?v=ljXoNQvOFvA Jinak na rc forums je dlouhý drát k 60tce. První problém je na 4. nebo 5. straně... FG 84 má tento problémek taky. Každopádně to vypadá na distribuci paliva. Ray English dělá na 84 modifikaci sání která teploty řeší, taky dává pouzdro do hlavní ojnice, kde zdá se není žádné ložisko, proto tak vysoký obsah oleje.. https://www.youtube.com/watch?v=ffUehgpp8Ug84 taky sem tam frnkne makovice ale v menší míře než 60.
|
|
Nahoru |
|
|
HonzaS
|
Napsal: úte 12.07.2016 13:52 |
|
Moderátor serveru
|
|
|
Registrován: 29.1.2004 Příspěvky: 5848 Bydliště: Týn nad Vltavou Obrázky: 5
Blog: Zobrazit blog (1)
|
jindra m píše: Ve Wiesau a okolí mají modeláři warbirdáři 6ks a 2 už praskly. Vždycky válec 2 nebo 3. Na německých forech je možné dobrat se i ostatních včetně fotek. O příčině se spekuluje buď vynechání válce a hydrolock nebo rozdíl v teplotách válců. https://www.youtube.com/watch?v=ljXoNQvOFvA Jinak na rc forums je dlouhý drát k 60tce. První problém je na 4. nebo 5. straně... FG 84 má tento problémek taky. Každopádně to vypadá na distribuci paliva. Ray English dělá na 84 modifikaci sání která teploty řeší, taky dává pouzdro do hlavní ojnice, kde zdá se není žádné ložisko, proto tak vysoký obsah oleje.. https://www.youtube.com/watch?v=ffUehgpp8Ug84 taky sem tam frnkne makovice ale v menší míře než 60. Jasně, ale otázka pořád zní: Může být elektroletec jako ty považován za důvěryhodný zdroj?
_________________ Vertigo 2m, Extra 330SC, Supertrino F3P (54g)+Lantsov 15", RCFactory Extra 330LT, JETI DS16
|
|
Nahoru |
|
|
pkotatko
|
Napsal: čtv 28.12.2017 15:45 |
|
Mecenáš serveru
|
|
|
Registrován: 13.1.2007 Příspěvky: 6689 Bydliště: Berounsko
|
Chystam se na tento motor. Pujde do La7 od ESM. Hodne jsem prolezal net a lovil veskere info o problemech techto motoru. Pripada mi, ze se zminovane problemy tykaly motoru nekdy okolo roku 2010. Posledni verze uz maji pouzdro na hlavni ojnici z vyroby a predelane sani s lepsi distribuci smesi. Vlastne cela uprava co delal Ray English. Ani on na svych strankach uz nenabizi tuto upravu pro FG60R3. Tak chci verit ze uz se problemy nevyskytnou a budu spokojen.
_________________ Bell 206, Mi-8, nejaka letadla, Jeti DS-16
|
|
Nahoru |
|
|
Michael Gulyj
|
Napsal: ned 20.05.2018 8:22 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 29.7.2015 Příspěvky: 802
|
Zdravím kolegové. Rád bych oživil tohle téma dotazem, jestli má někdo nějaké nové poznatky. FG-60R3 bych rád do svého nového projektu, osumdesátka je do něj už moc velká. Tý bych se nebál vůbec, když vidím, jak si krásně vede Doubravka.
_________________ Westland Wessex Bell 47G Sioux Futaba T-10CG
|
|
Nahoru |
|
|
Fida
|
Napsal: stř 30.05.2018 9:25 |
|
Celkem nový uživatel
|
|
|
Registrován: 20.5.2003 Příspěvky: 72
|
Ahoj, já jsem ho koupil na jaře a v současné době ho montuji do corsaira, mám ho po záběhu tak až bude něco odchozeno napíšu zkušenosti. Zatím ale po tom co jsem ho zkoušel chodí pěkně, chytá na protočení, takže zatím spokojenost.
|
|
Nahoru |
|
|
Michael Gulyj
|
Napsal: stř 30.05.2018 15:51 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 29.7.2015 Příspěvky: 802
|
Díky, to moc rád slyším. Už jsem si psal se dvěma majiteli a oba si ho nemůžou vynachválit. Samozřejmě,že motor chce svoje. Rád bych tedy věřil, že to praskání válců už hoši z Japonska zažehnali. Budu rád za každou informaci. Corsairu bude móóóc slušet- jaký má rozpětí?
_________________ Westland Wessex Bell 47G Sioux Futaba T-10CG
|
|
Nahoru |
|
|
Fida
|
Napsal: stř 30.05.2018 18:49 |
|
Celkem nový uživatel
|
|
|
Registrován: 20.5.2003 Příspěvky: 72
|
Já se s nikým kdo ho má zatím nebavil, protože nikoho neznám . Nicméně na diskuzích a tady jsem usoudil, že to bude dobrá volba tak uvidíme.
|
|
Nahoru |
|
|
wato
|
Napsal: pon 16.09.2019 9:34 |
|
Nováček serveru
|
|
|
Registrován: 16.3.2008 Příspěvky: 9
|
Ahoj, rád se s Vámi podělím o moje zkušenosti z této sezóny se svoji tříválcovou šedesátkou. Hrůza ,hrůza a zase hrůza. Nevím co se s ním stalo ale po záběhu chodil i se startoval docela dobře. Teď velké problémy s nastartováním a celkovým chodem motoru. Nestabilní volnoběh,špatné přechody,vynechává třetí válec a z výfuku třetího válce čudí. Když se mi povede motor nastavit druhý den je všechno jinak.Při startování má snahu chytnout na druhou stranu, Když se zadaří tak v letadle na zemi jede ale za letu nejde na plno a v zatáčkách vynechává. Motor jsem kupoval nový má vyjeto asi 8 l benzínu. Na začátku jsem si říkal po záběhu se zlepší, pak že je potřeba poladit v letadle, dokonce jsem ho poslal do servisu tam ho nastavili a dali novou svíčku v záruce. Ale je to stále stejné trápení.Tak to jsou moje zkušenosti.
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: flyabit, Google Adsense [Bot], uherlu a 25 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|