Autor |
Zpráva |
mulda
|
Napsal: pon 26.03.2018 15:49 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
Registrován: 31.8.2016 Příspěvky: 151
|
Renda píše: Co serva KST .. tam je uvedeno 8,4 V cena podobná .. jenom nevím jestli využiju to napětí protože kombinace .. plná 2SLipo do serv a regulovat přijímač mi připadá těžkopádné .. nebo by jste si takovou palubu uměli představit ?? Čau,se servama KST mam dobrou zkušenost.Ve 450 je mam už dlouho a fungujou bez problémů.Zdají se mi i lepší než savox.Nedávno sem si je koupil i do 600(KST BLS 815 HV na cykliku a KST 805x HV na vrtulku).Mají max. napětí do 8.4v,celokovovou krabičku a kovový převody absolutně bez vůle.Oproti alignům co sem měl předtim je to paráda.Ty měli zemědělskou vůli a musim říct,že to je poznat i v letu.Papírově jsou sice trochu slabší,než ty JX na který si odkazoval,ale šestistovku zvládají bez problémů i ze 700 listama.Zatim sem s nima spokojenej,ale mam je jenom chvíli.Napájim je přímo z 2s lipo,ale používam přijímač Spektum,kterej je až do 9.6v. https://www.hoelleinshop.com/Sender-Ser ... =187&p=187https://www.hoelleinshop.com/Sender-Ser ... =187&p=187
|
|
Nahoru |
|
|
|
|
|
Renda
|
Napsal: pon 26.03.2018 19:11 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
|
Registrován: 16.2.2011 Příspěvky: 138 Bydliště: opava
|
Zdravím a moc děkuju za podněty a návrhy .. mám jasno .. jestli do toho půjdu pak na 2SLiFe abych mohl palubní elektroniku zjednodušit to je jediná cesta při zaschovaní systému Futaba Fasst u přijímače .. ten mi s vysílačem / dědečkem / Futaba T7C maximálně vyhovuje .. byla to tenkrát dobrá volba .. a právě ta bezproblémová 12 letá funkčnost mně nutí stále přemýšlet nad servy Futaba .. co mi vadí je riziko nálepky made in china .. jako na jiných "značkových výrobcích
Dík R
_________________ RP
Trex600 benzín-Airwolf, 450 Airwolf, 450 Hughes, Trex 600 Hughes vel.700 nitro, T-Rex600-benzín
|
|
Nahoru |
|
|
Renda
|
Napsal: ned 29.04.2018 12:19 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
|
Registrován: 16.2.2011 Příspěvky: 138 Bydliště: opava
|
Zdravím, důvěra v české e-shopy zdržuje moji stavbu a donutila mně nakupovat v zahraničí .. jak mám být patriot když to u nás nejde .. no pojďme ke stavbě .. dnes jsem dostal listy z "lakovny" a mám zase problém .. práce je to prvotřídní vyvážení zůstalo přesným odměřováním beze změn ovšem pomozte s vrtulkou ... Tak KTEROU ??? říkanky z dětství nepomáhají .. pomozte mi prosím .. děkuji
R
Přílohy: |
IMG_20180429_121550_815.jpg [ 71.76 KiB | Zobrazeno 9495 krát ]
|
|
_________________ RP
Trex600 benzín-Airwolf, 450 Airwolf, 450 Hughes, Trex 600 Hughes vel.700 nitro, T-Rex600-benzín
|
|
Nahoru |
|
|
mulda
|
Napsal: ned 29.04.2018 20:04 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
Registrován: 31.8.2016 Příspěvky: 151
|
Já bych tam dal tu s dvouma proužkama.Ta se mi líbí víc .Shodou okolností sem si tu svojí včera "vyladil" úplně stejně.Já sem jí ale nestříkal,ale polepoval samolepící fólií na značky.Je s tim míň práce a neni to ani poznat.
Přílohy: |
20180429_195416.jpg [ 159.02 KiB | Zobrazeno 9453 krát ]
|
|
|
|
Nahoru |
|
|
Roman_rc.pilot
|
Napsal: ned 29.04.2018 22:43 |
|
Mecenáš serveru
|
|
|
Registrován: 25.2.2018 Příspěvky: 346 Bydliště: Opava ČR Obrázky: 5
|
Je to pravda. Narychlo je to super reseni, ale toto paskou neudelas (viz foto)
Přílohy: |
20180428_091148.jpg [ 38.27 KiB | Zobrazeno 9435 krát ]
|
|
_________________ John Deere 9620RX Väderstad Spirit ST600s Krampe Halfpipe HP20 Amazone UX5200 FrSky Tandem X20PRO
|
|
Nahoru |
|
|
Renda
|
Napsal: ned 10.06.2018 23:01 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
|
Registrován: 16.2.2011 Příspěvky: 138 Bydliště: opava
|
Tak !! Dneska už letěl.. dvě nádrže seřizování a pak krásné ladné osmičky .. paráda .. je fantasticky vidět .. bez vibrací .. motor šlape .. v dnešním dusném počasí měl 78 st. .. jsem spokojený .. jen to slunečné počasí nedalo vyniknout osvětlení .. to mně trošku mrzí .. co to dalo práce .. a divák nevidí vlastně nic .. nechtěl jsem aby oslňovalo a .. no vlastně je to ok .. co nevidíš tě neoslní R
_________________ RP
Trex600 benzín-Airwolf, 450 Airwolf, 450 Hughes, Trex 600 Hughes vel.700 nitro, T-Rex600-benzín
|
|
Nahoru |
|
|
Renda
|
Napsal: úte 18.09.2018 21:47 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
|
Registrován: 16.2.2011 Příspěvky: 138 Bydliště: opava
|
zdravím, jen krátká informace... přišel mi včera nový kámen hlavy .. výsledkem bude snížení rotoru o cca 25 mm což bude jednak více odpovídat realitě a hlavně pohledovost bude příjemnější . vzhledem k tomu že nechci DFC hlavu / myslím si že stávající sice nevypadá tak uhlazená .. ale určitě je měkčí a tím pádem i let je uhlazenější / musím vyřešit unašeč cykliky ... přemýšlím vyvrtat do stávajícího dva červíky a zajistit zeleným lepidlem .. bude to stačit ?? dík za reakce
PS: motor zatím šlape jako hodinky mám už 20 litrů / můj rekord/ a teplota při 16% nitra .. do 90 st. i v těch letos tak vysokých teplotách .
R
_________________ RP
Trex600 benzín-Airwolf, 450 Airwolf, 450 Hughes, Trex 600 Hughes vel.700 nitro, T-Rex600-benzín
|
|
Nahoru |
|
|
Renda
|
Napsal: úte 18.09.2018 21:48 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
|
Registrován: 16.2.2011 Příspěvky: 138 Bydliště: opava
|
přidám ještě obrázek
Přílohy: |
DSC_5779.JPG [ 24.3 KiB | Zobrazeno 8878 krát ]
|
|
_________________ RP
Trex600 benzín-Airwolf, 450 Airwolf, 450 Hughes, Trex 600 Hughes vel.700 nitro, T-Rex600-benzín
|
|
Nahoru |
|
|
pavel123
|
Napsal: čtv 20.09.2018 8:38 |
|
Mecenáš serveru
|
|
Registrován: 18.1.2012 Příspěvky: 1212 Bydliště: Praha
|
Zdravím, vypadá to moc pěkně, gratulace P.
_________________ Benzín.heli vl. konstrukce, mot. G290RC, Spirit; heli 120 vl.konstr.; hk250(MD500); Sniper, Spirit
|
|
Nahoru |
|
|
Renda
|
Napsal: pon 13.05.2019 15:55 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
|
Registrován: 16.2.2011 Příspěvky: 138 Bydliště: opava
|
Zdravím, po údržbě mechaniky se chystám k opětovné vestavbě do trupu. Vzhledem k tomu, že mi odešlo osvětlení - pořídil jsem nové programovatelné a tak se ptám. Skutečné stroje nemají sjednoceno / alespoň jsem nedohledal žádná pravidla / osvětlení červených majáků / zelená a červená pozička svítí stále to je jasné / ale ty majáky nahoře a dole pod ocasem - jak je nastavit ?? Nebo jinak v jakém režimu je máte na svých maketách Vy ??
Dík R
_________________ RP
Trex600 benzín-Airwolf, 450 Airwolf, 450 Hughes, Trex 600 Hughes vel.700 nitro, T-Rex600-benzín
|
|
Nahoru |
|
|
pkotatko
|
Napsal: pon 13.05.2019 19:57 |
|
Mecenáš serveru
|
|
|
Registrován: 13.1.2007 Příspěvky: 6689 Bydliště: Berounsko
|
_________________ Bell 206, Mi-8, nejaka letadla, Jeti DS-16
|
|
Nahoru |
|
|
Renda
|
Napsal: pon 13.05.2019 20:35 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
|
Registrován: 16.2.2011 Příspěvky: 138 Bydliště: opava
|
Petře díky, odpověď vyčerpala téma . Asi zvolím dvojblik - líbí se mi a předpisům neodporuje děkuji ještě jednou R
_________________ RP
Trex600 benzín-Airwolf, 450 Airwolf, 450 Hughes, Trex 600 Hughes vel.700 nitro, T-Rex600-benzín
|
|
Nahoru |
|
|
djgas
|
Napsal: čtv 16.05.2019 2:43 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
|
Registrován: 7.5.2004 Příspěvky: 162 Bydliště: Hradec Králové
|
Pokud vím v předpisu jsou samozřejmě dané barvy pozicek a stran,musí trvale svítit . Co se tyče záblesku tak ty mají daný časový interval mezi záblesky . A červený beacon protisrazkovy má jednoblik vždy ,pokud jich ne na heli víc napr.u nás na S92 máme dva ,tak žádná synchronizace není -dokonce se zapínaji nezávisle na sobě .
|
|
Nahoru |
|
|
pkotatko
|
Napsal: čtv 16.05.2019 5:21 |
|
Mecenáš serveru
|
|
|
Registrován: 13.1.2007 Příspěvky: 6689 Bydliště: Berounsko
|
Resil jsem to kdyz jsem delal osvetleni na Rangerovi. Bylo mi receno, ze musi byt leve a prave pozicni svetlo (cervena, zelena) a koncove svetlo (bila). Ty sviti porad. Antikolizni (cervena), ze jsou uz na majiteli, pocet a umisteni. Je pravda, ze zrovna 206 to ma skoro co kus to original. Nasel jsem fotky kde meli tri, dva i jenom jedno. Nepovedlo se mi nikde najit nejake presne a zavazne predpisy tykajici se vrtulniku a cervenych majaku. Tim nerikam ze nic takoveho neexistuje. Taky by me to zajimalo.
_________________ Bell 206, Mi-8, nejaka letadla, Jeti DS-16
|
|
Nahoru |
|
|
djgas
|
Napsal: čtv 16.05.2019 6:51 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
|
Registrován: 7.5.2004 Příspěvky: 162 Bydliště: Hradec Králové
|
Tak jsem našel v obecném EASA předpisu ze antikolisni světlo musí být červené barvy,viditelné z úhlu 75st. Nahoru,dolu od pomyslné podélné osy -od toho by mělo souviset i počet světel . Frekvence záblesku /otočení světla musí být v rozmezí ne méně než 40x a více než 100x za minutu . Co se tyče intenzity je tady docela složitý vzorce výpočtu na základě viditelnosti z úhlu se požaduje intenzita v candles. Zableskove majáku musí být bílé barvy ,zde není jasně specifikována frekvence záblesku ,jen je zde graf,ze záblesk by měl být synchronizovány s antikoloznim červeným majakem-ten má prioritu a měl by být v půlce časového intervalu mezi červenými záblesky /otočení majáku ,aby se neprekryvali,muže být i dvojitý záblesk-vždy a pouze bílý . Poziční světla jsou samozřejmě dané barvy,strany a musí trvale svítit . Dalo by se toho najít víc,ale tohle snad bude stačit ,pak je zde spousta předpisu kdy se smí a nesmí používat zableskove strobe lights-bílé. Červené musí být zaple již před nahazovanim motoru a pokud nefunguje je neletuschopne narozdíl od bílých ....
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|