Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 900 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 60  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: pát 29.06.2018 21:09 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 1.5.2003
Příspěvky: 7424
Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (25)
Taky mám hotovou baterku. Ty černé nálepky jsou teploměry .
Zítra budou testy zatížitelnosti.:-)


Přílohy:
WP_20180629_21_48_36_Pro.jpg
WP_20180629_21_48_36_Pro.jpg
[ 52.02 KiB | Zobrazeno 1708 krát ]

WP_20180629_21_48_14_Pro.jpg
WP_20180629_21_48_14_Pro.jpg
[ 56.32 KiB | Zobrazeno 1708 krát ]

Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 
PříspěvekNapsal: sob 30.06.2018 9:18 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 1.5.2003
Příspěvky: 7424
Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (25)
S výkonem baterky jsem spokojený. Testovaná sestava motor sunnysky 2814/ 1100kv, vrtule 12/6 . Proud na max příkon 69A, příkon 1042W. Tah pohonu lehce pod 4kg. Bohužel tento motor nepújde použít, na 100% by shořel.
Líbil by se mi Axi řady 41, ale potřeboval bych kv okolo 900 až 1000.


Přílohy:
WP_20180630_09_52_00_Pro.jpg
WP_20180630_09_52_00_Pro.jpg
[ 51.92 KiB | Zobrazeno 1659 krát ]

WP_20180630_09_52_02_Pro.jpg
WP_20180630_09_52_02_Pro.jpg
[ 51.66 KiB | Zobrazeno 1659 krát ]

Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
PříspěvekNapsal: sob 30.06.2018 9:46 
Mazák
Mazák

Registrován: 7.5.2015
Příspěvky: 7414
Bydliště: ČR
Obrázky: 8
@graup15 Podle zelené barvy bych hádal VTCx, x = 4, 5, 6 ?
16.47 V to je 4.12 V/článek, o čem je údaj 69.13 Ap? Wh pro 7P ?


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
PříspěvekNapsal: sob 30.06.2018 10:25 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 1.5.2003
Příspěvky: 7424
Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (25)
guchar píše:
@graup15 Podle zelené barvy bych hádal VTCx, x = 4, 5, 6 ?
16.47 V to je 4.12 V/článek, o čem je údaj 69.13 Ap? Wh pro 7P ?


Ono to je na tom štítku baterky :-)
Je to Sony VTC6-3000mAh v řazení 4S7P.
16.47V je napětí v klidu bez odběru proudu (po nějakém čase vybíjení motorem).
69.13Ap..je prostě 69.13 Amper :-)
Celková kapacita baterie (ale nevyužitelná pro let..,jedině při vybíjení tak 1A možná) je 21000mAh.
Moje odhadovaná využitelná kapacita je něco okolo 19Ah .


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
PříspěvekNapsal: sob 30.06.2018 14:27 
Mazák
Mazák

Registrován: 7.5.2015
Příspěvky: 7414
Bydliště: ČR
Obrázky: 8
Na štítek jsem koukal, ale údaje (VTC6, 3 Ah, 7P, ...) mi v hlavě nezůstaly.
69.13 Ap proud v ampérech,16.47V při 0A
jak souvisí s hodnotou 1042,7 Wp ? Není možné, že Ap a Wp je označení pro "peak" veličiny?
Pak by při proudu 69.13 A muselo napětí slézt na 15.08 V = (1042.7 / 69.13)
při Ri = 0.020 ohm, přepočtený ekvivalent jako při stanovení stejnosměrnou metodu ?


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
PříspěvekNapsal: pon 09.07.2018 21:55 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 16.11.2003
Příspěvky: 624
kolik A ? se da tahat z VTC 6 ? Max

_________________
zbek

aircombat


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 09.07.2018 22:45 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 26.5.2014
Příspěvky: 451
datasheet snad není problém vygooglit


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 10.07.2018 10:35 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 4.12.2016
Příspěvky: 312
Obrázky: 0
Samozřejmě jsou praktické aplikace,u kterých normálně fungují,ovšem tady se to nenosí.
viewtopic.php?f=23&t=38880&start=1185


Přílohy:
graup15.png
graup15.png
[ 480.16 KiB | Zobrazeno 2330 krát ]

Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
PříspěvekNapsal: úte 10.07.2018 16:18 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 16.11.2003
Příspěvky: 624
Nevite zda jeti použiva VTC5 nebo VTC5A ? V Power ion 2600 baterkach ?

_________________
zbek

aircombat


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 11.07.2018 7:24 
Moderátor serveru
Moderátor serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 21.6.2008
Příspěvky: 6022
Bydliště: Praha ČR
Taky si je dobře uvědomit, jak moc je odlišná vybíjecí křivka - u LiIon v podstatě za jistých okolností může napětí klesat lineárně až někam k 3V/čl a nedá se říct, že by to pro baterku bylo škodlivé. Proti LiPOL, kde se napětí drží a pak spadne (a snaha o další ždímání je pro ně víc než riziková) veliký rozdíl.
Z hlediska odolnosti je chování LiION výhoda, ale je nutno počítat s velmi slušným rozdílem výkonu na začátku a na konci cyklu...

Jinak já sám létám 4s Konion 2600mAh v copteru 250, který je určen na focení s Xiaomi, tedy plynulé létání po delší dobu. Pro tento účel je tato LiION sada naprosto geniální, dát ji ale do na pohled stejně velkého copteru, ale určeného pro divoký racestyl, by byla katastrofa a výsledek zcela nepoužitelný. Chce to opravdu vybírat správné určení...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 11.07.2018 17:37 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 16.11.2003
Příspěvky: 624
litam VTC4 4S a 3S2P do napěti 2,8 až 3V na članek v kombatech a neni to nejhorší .

_________________
zbek

aircombat


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 12.07.2018 5:28 
Zkušený debatér
Zkušený debatér

Registrován: 5.9.2014
Příspěvky: 416
graup15 píše:
Zaokrouhlil jsem datum na konec měsíce..líp se to pak počítá:-):-)
Baterka stála 7 litrů. Kupoval jsem články v CZ v Jinu.
Příště je vezmu někde venku, vyjde to levněji.

Nevím jestli znáte prodejce baterek z EU https://eu.nkon.nl/rechargeable/18650-s ... t-top.html
Ceny jsou myslím dobré na to , že už nic navíc neplatíte, jsou tam i množstevní slevy.
Já Li-Ion ještě nepoužívám, ale hodně známých je kupuje na elektrokola.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 12.07.2018 7:36 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 25.11.2008
Příspěvky: 1465
Bydliště: Dobruška
Kupoval jsem tam letos. Rychlost dodání jak v čechách. Parádní obchod i ceny.

_________________
Snažím se stavět letadla tak, aby i po havárii jsem se nemusel stydět za to, jak vypadají vevnitř.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 12.07.2018 15:36 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 30.4.2008
Příspěvky: 12765
Bydliště: praha 5
zbek píše:
litam VTC4 4S a 3S2P do napěti 2,8 až 3V na članek v kombatech a neni to nejhorší .


lionky používám pouze na elektrokolobrndě, moje zkušenost je oproti lipolkám taková, že i vyhnilý lipolky, který už neudrží setrvale delší dobu dávat víc ampér a padá na nich při delším setrvalém odběru pak napětí--méně otáček na vrtuli, se ale ve fázi kdy vystoupám, s větroněm už jen plachtím zase zmátoří--opět vyskočí ale napětí na další nastoupání pod motorem.

lionkám to napětí padá plynule---a to myslím nové neopotřebované články--plně nabité dají co umí---což není opravdu moc---10A tahat setrvale ze sony VTC4 je si myslím tak maximum--když jsou nové, nic méně mátoření se u lionek uplně moc nekoná---3 volty dkyž je už téměř vybitý, né jako už skoro vybitá lipol, která když si odpočine, zase vyskočí na alespon 3,5v.

je to krásně vidět na tacháku na kolobrndě----z 5P sady beru na rovince když přeženu--4A

plně nabitá lion cyklo baterie dá 24km, jak ji vybijim, padne to na 20kmh a ani na chvilku si neprdne víc.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 04.08.2018 10:16 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 22.2.2015
Příspěvky: 1421
Bydliště: Šternberk, ČR
Jaký 18650 článek vybrat pro sestavení baterie na ekolo?
Doporučte někdo něco kdo má zkušenost.

Baterie 12S ješte nevým kolik článku paralelně.
Prioritou je rozumná cena cca 3000,- a dobře poměr výkonu a kapacity.

Co doporučíte?

_________________
NazaM F550-Rozebraná, RCT800-Padená rozbitá
Vektor XXL, EasyGlider,Taranis
HB-D8T Brushless


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 900 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 60  Další

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz