Pokud bude tlachání ve Smetišti zcela mimo téma modelářství, případně ohrožující pověst modelářství, bude příspěvek/téma odstraněno. Životnost vláken bude 31dní. Pokud se neobjeví nový příspěvek tak bude vlákno likvidováno.
Registrován: 26.3.2009 Příspěvky: 476 Bydliště: Praha Obrázky:2
Andula reaguje na řízení trochu se zpožděním - asi jako dopravák. Navíc tam jsou při vyšší rychlosti slušné síly v řízení, tak to možná neutáhl tak rychle, jak bylo potřeba.
Tak úplně neteoretizuju - kdysi dávno, když jsem létal, kamarád mi půjčil řízení Anduly, dokonce na levé sedačce (už je to promlčené ). Po výsadku parašutistů někam na fotbalák jsem si za to sedl a letěl asi čtvrt hodiny zpátky na letiště, kde si to vzal kamarád na přistání. Dost často bylo potřeba hrát si s ovládáním vyvážení, síly byly na můj vkus opravdu velké.
Takže jsem zkušený pilot An-2, který může dělat rozbory nehod
Měl jsem pocit, že výchylka výškovky není dostatečná. Tím myslím, že buď měl technickou závadu, a nebo to prostě jen v té rychlosti "neutáhl". Po klesání už to bylo na rychlosti...
Registrován: 22.3.2007 Příspěvky: 4778 Bydliště: SK Bratislava
To je znama havaria. Vychylka nebola dostatocna pretoze sa mu to cumakom dole rozbehlo a stuhlo riadenie. Rozbehlo sa mu to preto, ze robil somariny na ktore nie je AN2 stavana. Cely problem vznikol tym ze vylet z obratu bol zlym smerom, proste obrat nezvladol a sa stratil v priestore a namieril to nad divakov kam nesmel, snazil sa to vybrat na rychlosti kde to celkom dobre neslo a navyse potreboval zatocit mimo divakov a to sa proste technicky uz nedalo. Riesenie v dany moment bolo pustit to nad divakov a prist o papiere ze ohrozil divakov, ale prezil by (z videa sa zdalo ze by to slo), v dany moment to ale uz nestihol domysliet. Druha moznost bola keby tam bol skuseny kopilot ktory by mu s tym pomohol.
Soudě podle loga na směrovce a nápisu na trupu, jedná se o letadlo určené k hašení lesních požárů. Tipnul bych si, že pilot měl zkušenosti s poněkud "divočejším" manévrováním právě při hašení požárů. Bohužel tentokrát byla země blíže než očekával...
_________________ Myšlenka,kterou nelze vyjádřit stručně, nezasluhuje, aby byla vůbec vyslovena.
Andula se vždy létá ve dvou. Pilot a palubák nebo dva piloti. Tady byli dva piloti. Je otázka kdo řídil ale složení posádky bylo vražedné. Veterán a zajíc s velkým sebevědomím.
Podle loga na SOP a nápisu "Avialesochrana" ano, i když červená kombinace doplňků je na jejich letadlech celkem běžná, hned po modré... I červené konce křídel tomu napovídají. Ale žádné zařízení jsem neviděl... Možná spíš vozil hasiče a techniku, tam manévry tolik nehrozí. Ono tam bylo víc "benevolencí" ruského typu, jinde tedy spíše průserů. Na přelétaném typu bych se bál létat i při létání, na jaké je určen, ne tak když s tím létá jak Kvočur. Ale není důvod to dál pitvat
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 návštevníků
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru