Autor |
Zpráva |
arda1
|
Napsal: stř 29.10.2008 19:06 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 31.7.2005 Příspěvky: 19102
|
Tak proč to nedorovná trimem křidélek?
_________________ ICQ 638556901
|
|
Nahoru |
|
|
|
|
|
Adamus
|
Napsal: stř 29.10.2008 19:10 |
|
Nováček serveru
|
|
|
Registrován: 28.10.2008 Příspěvky: 20 Bydliště: Praha
|
Taky nechapu manual kde je uvedeno, ze baterie ma bejt za motorem.
Pokud ji tam umistim, pak model nedostanu nahoru i na max. vyskovce.
Taky mam pak problem s vyvazenim.
Tedka mam baterii umistenu pod kridlem(namisto rx) a za motorem prijimac.
Tedka to jede nahoru no tezko se to ovlada - je to strasne citlivy.
|
|
Nahoru |
|
|
piper
|
Napsal: stř 29.10.2008 19:40 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
Registrován: 8.1.2007 Příspěvky: 126
|
Adamus píše: Taky nechapu manual kde je uvedeno, ze baterie ma bejt za motorem.
Pokud ji tam umistim, pak model nedostanu nahoru i na max. vyskovce. Taky mam pak problem s vyvazenim.
Tedka mam baterii umistenu pod kridlem(namisto rx) a za motorem prijimac.
Tedka to jede nahoru no tezko se to ovlada - je to strasne citlivy.
Človíčku ty hážeš baterkou po éru sem tam, to je k ničemu. Tady to asi nevyřešíme.
Ideální by bylo požádat někoho zkušenýho na letišti ať ti to zkoukne. Vezme to do ruky a bude mu hned jasno, která bije.
|
|
Nahoru |
|
|
arda1
|
Napsal: stř 29.10.2008 19:54 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 31.7.2005 Příspěvky: 19102
|
První co musí udělat vyvážit podélně éro tak aby při podepření pod těžištěm na křídle(hlavní nosník-1/3 hloubky křídla-zde cca mm od náběžky) byla osa trupu vodorovně.To je základ. Ještě mě napadá zda máš dobře vyosený motor. Tomu by odpovídalo to padání po levým křídle.Při pohledu od ocasu k čumáku musí být motor vyosen vlevo a při pohledu z boku na éro dolů. A to celkem znatelně.Pokud by byl rovně éro se vzpíná a má tendenci se přetáčet na levý křídlo(pokud mě paměť neklame)i když je těžiště ok-a to je je to špatně.Taky to může dělat velký náběh křídla(vzpínání)-ale u stavebnice by to mělo být ok.
_________________ ICQ 638556901
|
|
Nahoru |
|
|
kribo
|
Napsal: stř 29.10.2008 20:04 |
|
Celkem nový uživatel
|
|
|
Registrován: 12.3.2008 Příspěvky: 73 Bydliště: Ostrava
|
najdi někoho zkušeného v okolí, to bude rychlejší cesta a bezpečnější.
Ono to vypadá že úhel nastavení křídla nebude jak má, a ten má co do činění s těžištěm, zhruba řečeno čím větší úhel, tím může být těžiště vepředu a čím menší úhel tím muže být těžiště vzadu.
Teorie je popsána myslím u Hořejšího.
Sám jsem to řešil, pokud tohle není vpořádku tak letadlo dovede dělat psí kusy.
Pokud máš hlavní křídlo v nule a dáš dopředu těžiště tak to dobře nepoletí,musíš ten úhel náběhu zvětšit, a naopak.
...a nebijte mně za špatné termíny...
ono na dálku je to těžký určit, to chce vidět co to dělá
|
|
Nahoru |
|
|
arda1
|
Napsal: stř 29.10.2008 20:13 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 31.7.2005 Příspěvky: 19102
|
_________________ ICQ 638556901
|
|
Nahoru |
|
|
Jano
|
Napsal: stř 29.10.2008 20:52 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 24.4.2008 Příspěvky: 1287 Bydliště: Lučenec
|
Adamus no nejaké foto do kabiny by možno bodlo
_________________ http://galerie.rcserver.cz/index.php?sum=309
|
|
Nahoru |
|
|
Zero
|
Napsal: čtv 30.10.2008 10:24 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 9.5.2008 Příspěvky: 1659 Bydliště: Lanškroun
|
A bydliště taky
_________________ http://galerie.rcserver.cz/index.php?sum=307&amode=
|
|
Nahoru |
|
|
thsoft
|
Napsal: čtv 30.10.2008 12:09 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 12.5.2008 Příspěvky: 606 Bydliště: Letiště Lupenice a Dvořisko
|
U EGE se mi stava ze mam vymacklou diru stredovou trubku v jednom kridle hlubsi (zajede tam asi o 3 cm vic) nez ve druhem a pak to taky tahne na stranu.
Idealni je si udelat na trubce znacku kde je stred a tu si hlidat.
Tom
kribo píše: letadlo musí být vyvážené i podle podélné osy, někdy stačí vložit o pár milimetrů baterky ke straně a už musím trimovat směrovku (u E.Trener) a proto mám risku kam přesně příjdou. Podepři letadlo v podélné ose vepředu i vzadu a pak to dováž přeskupením baterek apod.
_________________ Extra EME60, PA18 EME60, Citabria DLE30, vše na FRSKY X20 TANDEM ( ͡° ͜ʖ ͡°)
|
|
Nahoru |
|
|
Billy Bob Bean
|
Napsal: pát 31.10.2008 9:07 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 29.6.2006 Příspěvky: 1185 Bydliště: Olomouc, přechodně Brno
|
Adamus: Někde jsem na začátku četl, že lítáš na sedmičlánek. Tak mě nepadá, že když tam strkáš baterky, tak když se na nění díváš z hora, tak musí mít tvar obdélníku. Když je otočíš na bok a mají tvar lichoběžníku nebo čehokoli nesymetrickýho, tak ti to taky bude padat po křídle.
Stát se to může , já takhle v začátkách sundal letadlo a divil se proč nechce lítat.
_________________ Extra VA330 Toro 900 Brtutale
|
|
Nahoru |
|
|
Adamus
|
Napsal: pát 31.10.2008 22:01 |
|
Nováček serveru
|
|
|
Registrován: 28.10.2008 Příspěvky: 20 Bydliště: Praha
|
Tedka to je jedno. Koupil jsem krystal a pak mi odesel regulator.
Kdyz zapojim baterku, tak se rozjede motor ikdyz to nemam zaple.
Pak nastane prehrivani a dym.
Takze musim koupit regulator a pak budu pokracovat dal.
Za nahradni dily proplatim i celej model
|
|
Nahoru |
|
|
Adamus
|
Napsal: pát 31.10.2008 22:31 |
|
Nováček serveru
|
|
|
Registrován: 28.10.2008 Příspěvky: 20 Bydliště: Praha
|
Prosim jake baterie pouzivate a cim nabijite ?
Doporucte prosim baterku a nabijecku.
Kde mate umistenu baterku a prijimac (link) ?
Dekuji vsem.
|
|
Nahoru |
|
|
kf
|
Napsal: sob 01.11.2008 18:54 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 30.3.2008 Příspěvky: 845 Bydliště: Praha
|
To naklánění vlivem příčné polohy baterek nebo mírným posunem nosné trubky se mi moc nezdá, je to éro,který váží kilo a rozpětí má 1,8 m ( když si vlezu do Blaníka a pošoupnu si zadkem o 10cm do strany, tak taky nezačne klonit ). Ale co s EG létám, je citlivý na vytrimování a nakroucení křídel ale hlavně ! velkýho bacha na celkový byť mírný ohnutí trupu - to se při lepení stane raz dva a pokud je celý éro jak bumerang, tak zatáčí a kloní, jakoby byla vychýlená směrovka. Chce to přeměřit a pozvat někoho zkušenýho, z těch akrobaticko-ampéropyrotechnických příhod usuzuji, že bude třeba nějaký zkušenosti posbírat.
|
|
Nahoru |
|
|
Flieger
|
Napsal: pon 01.10.2018 12:37 |
|
Celkem nový uživatel
|
|
|
Registrován: 18.5.2011 Příspěvky: 83 Bydliště: Praha Obrázky: 39
|
Zdravím, předělal jsem EG z verze Elektro na Pro tj. instalace střídavého motoru. Mám vyváženo tak, že je těžiště mírně před předepsaným těžištěm, ale stejně se model při startu strašně vzpíná. Je to zřejmě vlivem málo skloněné osy motoru. Snažil jsem se dodržet původní sklon, ale je to zřejmě málo (?). Snažil jsem se to dohnat mixem 3>2, tak že při plném plynu se mírně potlačí výškovka, jenže to je zase poměrně nebezpečné když dochází baterie. Nemáte někdo podobnou zkušenost, případně nějaké řešení? F.
_________________ Nejvíce poruch vykazuje element nad kniply : )
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 71 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|