Ja bych radil jít rovnou do karburátoru pro ASP S120.
Dle mých zkušeností, jsou jejich karburátory (jakožto kolmé klony starších, ale přesto velmi dobrých OS) vlastnostmi mnohem lepší než byly karburátory od MVVS.
Vůbec, v MVVS snad několik desetiletí trvalo, než začali vyrábět jakž-takž použitelné RC-karburátory.
Když si vzpomenu na to, co dodávali k motorům v 70.-80. letech, tak to mělo opravdu hodně daleko od toho, co bývalo zvykem u západních značek jako HB, HP, Webra nebo OS. Částečně to myslím bylo i tím, že ve vývoji MVVS působili především ti, co měli zkušenosti zejména s F2A, F3D, tedy kategoriemi, kde se otáčky neřídily, ale kde šlo spíš o to jak vymáčknout z motoru stabilní a co nejvyšší výkon na jedno nastavení obstřikového karburátoru, nebo taky F2B, kde byly požadavky taktéž specifické, ale zase jen s konstantním nastavením. Takže jsem nabyl dojmu, že vývoj v MVVS tehdy vůbec neměl motivaci se zlepšováním vlastností RC-karburátorů příliš zabývat. K jistému zlomu došlo teprve na přelomu tisíciletí - to už začali k většině motorů dodávat slušné dvoujehlové karburátory (k některým už i Walbroo), jenže v té době už začal žhavíkům pomalu hrát umíráček.
Ale kdo si pamatuje na tu dobu, když se do našich obchodů začaly postupně dostávat motory ASP, jaká byla k nim zpočátku nedůvěra, ale jak defacto všichni, kteří je vyzkoušeli, hned svorně zkonstatovali, že mají sice výkon trochu slabší než MVVS, ale že se podstatně lépe a snadněji startují a seřizují. A postupně už i to první přestalo platit, protože pro MVVS se po roce 2010 stala výroba žhavíků už neperspektivní a začalo to být bohužel poznat i na jejich kvalitě.
Ani se nedivím že je přestali vyrábět, protože těm čínským cenám konkurovat bylo opravdu obtížné.
A při zachování tradičně vysoké kvality MVVS-ek skoro nemožné.