Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 133 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: úte 11.09.2018 9:20 
Celkem nový uživatel
Celkem nový uživatel

Registrován: 11.9.2018
Příspěvky: 90
Ahoj

Pěkné letadlo, taky se mi objevilo jedno doma :D . V plánku jsem nikde nenašel udají o doporučovaném těžišti. Vyvazovali jste ledadlo na střed spojovací trubky křídel?


Nahoru
 Profil  
 
 
PříspěvekNapsal: úte 11.09.2018 17:10 
Protřelejší uživatel
Protřelejší uživatel

Registrován: 10.9.2015
Příspěvky: 104
Bydliště: Olešnice na Moravě
AlešM píše:
Ahoj

Pěkné letadlo, taky se mi objevilo jedno doma :D . V plánku jsem nikde nenašel udají o doporučovaném těžišti. Vyvazovali jste ledadlo na střed spojovací trubky křídel?


máš SZ


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 20.09.2018 9:09 
Celkem nový uživatel
Celkem nový uživatel

Registrován: 11.9.2018
Příspěvky: 90
Ahoj

Tak těžiště jsem nastavil na střed trubky. Dobře se to vyvažuje …
Letadlo včera zalétnuto … čtyři lety. Pro startu nebylo třeba ani sáhnout na trim .
Leta užasne, o hodně lépe než jsem doufal.
Trošku mě mrzí, že ho není třeba zalétávat, seřizovat a ladit, na což jsem se těšil. Prostě od začátku léta tak, jak bych si ho seřídí i já. Vertikály naprosto rovné, nožák neuvěřitelný – rovný a velmi snadný. V noži se to s větší výchylkou směrovky překlopí na druhou stranu jen tak mimochodem (jako EPP). Na zádech s ¼ plynu lehce klesá, stačí lehounce tlačit a srovná se ...prostě super. Utažený obraty – neuvěřitelný. Minimálku to snad ani nemá, let v harrieru velmi snadný. Plochou vývrtku na zádech do horizontu to vybere tak, že jenom pustíš směrovku a trošinku přidáš plyn. Pokud směrovku nepustíš a jen přidáš plyn s citem, tak to přestane klesat a drží výšku….
Létal jsem s předchozím letadlem 7-8 roků (GB YAK-55 1800) a byl jsem bezvýhradně spokojen, ale MX2 je naprosto jiná liga. GB YAK byl pouze znatelně ostřejší na křidélka, a MX se tak rychle netočí ani s daleko vetší výchylkou.
Vybavení AXI 5325/16, APC 22x10, reg.CC 100ice, Bec CC pro (přijímačové baterky nemám)
Váha bez baterek 4125 - 4140g (váha se nemohla rozhodnout ). Na letadle mam jiný kužel – lehčí (původní byl hrozný na pohled a neseděl mi s motorovým krytem), nemám papuče.
Používám baterky X6 5200 35C -letový čas 5,45 (zatím nevím kolik budu dobíjet…doufám, že málo) https://www.bighobby.cz/www-bighobby-cz ... 6S-35C-70C
Nevím, jak létají letadla ExtremFly (neřídil jsem), ale tohle si prostě musí každý vyzkoušet sám, jinak neuvěří!!!


Pro Macekol ...Letadlo jsem vyvažoval před záletem příčně a na pravé křídlo jsem musel přidat 10g. Zatím mam nalepené závaží používané na ALU disky kolik z venku na křídle. Dotaz - vyvažovali jste ho taky a kolik byl rozdíl? Ještě nevím, jestli to zavází oddělám, nebo ho zavrtám do křídla (ale takto nalepený to nenechám)...uvidím a pak se rozhodnu. Pokud jste ho nevyvažovali, tak bych ho oddělal a hotovo :-)

Dotaz na všechny - vyvažujete takovéto letadla před záletem i příčně, nebo to necháváte a dovažujete podle chování za letu?


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 20.09.2018 11:58 
Moderátor serveru
Moderátor serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 29.1.2004
Příspěvky: 5848
Bydliště: Týn nad Vltavou
Obrázky: 5
Blog: Zobrazit blog (1)
AlešM píše:
Ahoj

Tak těžiště jsem nastavil na střed trubky. Dobře se to vyvažuje …
Letadlo včera zalétnuto … čtyři lety. Pro startu nebylo třeba ani sáhnout na trim .
Leta užasne, o hodně lépe než jsem doufal.
Trošku mě mrzí, že ho není třeba zalétávat, seřizovat a ladit, na což jsem se těšil. Prostě od začátku léta tak, jak bych si ho seřídí i já. Vertikály naprosto rovné, nožák neuvěřitelný – rovný a velmi snadný. V noži se to s větší výchylkou směrovky překlopí na druhou stranu jen tak mimochodem (jako EPP). Na zádech s ¼ plynu lehce klesá, stačí lehounce tlačit a srovná se ...prostě super. Utažený obraty – neuvěřitelný. Minimálku to snad ani nemá, let v harrieru velmi snadný. Plochou vývrtku na zádech do horizontu to vybere tak, že jenom pustíš směrovku a trošinku přidáš plyn. Pokud směrovku nepustíš a jen přidáš plyn s citem, tak to přestane klesat a drží výšku….
Létal jsem s předchozím letadlem 7-8 roků (GB YAK-55 1800) a byl jsem bezvýhradně spokojen, ale MX2 je naprosto jiná liga. GB YAK byl pouze znatelně ostřejší na křidélka, a MX se tak rychle netočí ani s daleko vetší výchylkou.
Vybavení AXI 5325/16, APC 22x10, reg.CC 100ice, Bec CC pro (přijímačové baterky nemám)
Váha bez baterek 4125 - 4140g (váha se nemohla rozhodnout ). Na letadle mam jiný kužel – lehčí (původní byl hrozný na pohled a neseděl mi s motorovým krytem), nemám papuče.
Používám baterky X6 5200 35C -letový čas 5,45 (zatím nevím kolik budu dobíjet…doufám, že málo) https://www.bighobby.cz/www-bighobby-cz ... 6S-35C-70C
Nevím, jak létají letadla ExtremFly (neřídil jsem), ale tohle si prostě musí každý vyzkoušet sám, jinak neuvěří!!!


Pro Macekol ...Letadlo jsem vyvažoval před záletem příčně a na pravé křídlo jsem musel přidat 10g. Zatím mam nalepené závaží používané na ALU disky kolik z venku na křídle. Dotaz - vyvažovali jste ho taky a kolik byl rozdíl? Ještě nevím, jestli to zavází oddělám, nebo ho zavrtám do křídla (ale takto nalepený to nenechám)...uvidím a pak se rozhodnu. Pokud jste ho nevyvažovali, tak bych ho oddělal a hotovo :-)

Dotaz na všechny - vyvažujete takovéto letadla před záletem i příčně, nebo to necháváte a dovažujete podle chování za letu?


Gratulace k záletu!

Pokud je to o hodně, tak vyvažuju, 10g je tak na hraně, to bych asi nejdřív proletěl a pak se uvidí.

H

_________________
Vertigo 2m, Extra 330SC, Supertrino F3P (54g)+Lantsov 15", RCFactory Extra 330LT, JETI DS16


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
PříspěvekNapsal: úte 25.09.2018 11:00 
Protřelejší uživatel
Protřelejší uživatel

Registrován: 10.9.2015
Příspěvky: 104
Bydliště: Olešnice na Moravě
AlešM píše:
Ahoj

Tak těžiště jsem nastavil na střed trubky. Dobře se to vyvažuje …
Letadlo včera zalétnuto … čtyři lety. Pro startu nebylo třeba ani sáhnout na trim .
Leta užasne, o hodně lépe než jsem doufal.
Trošku mě mrzí, že ho není třeba zalétávat, seřizovat a ladit, na což jsem se těšil. Prostě od začátku léta tak, jak bych si ho seřídí i já. Vertikály naprosto rovné, nožák neuvěřitelný – rovný a velmi snadný. V noži se to s větší výchylkou směrovky překlopí na druhou stranu jen tak mimochodem (jako EPP). Na zádech s ¼ plynu lehce klesá, stačí lehounce tlačit a srovná se ...prostě super. Utažený obraty – neuvěřitelný. Minimálku to snad ani nemá, let v harrieru velmi snadný. Plochou vývrtku na zádech do horizontu to vybere tak, že jenom pustíš směrovku a trošinku přidáš plyn. Pokud směrovku nepustíš a jen přidáš plyn s citem, tak to přestane klesat a drží výšku….
Létal jsem s předchozím letadlem 7-8 roků (GB YAK-55 1800) a byl jsem bezvýhradně spokojen, ale MX2 je naprosto jiná liga. GB YAK byl pouze znatelně ostřejší na křidélka, a MX se tak rychle netočí ani s daleko vetší výchylkou.
Vybavení AXI 5325/16, APC 22x10, reg.CC 100ice, Bec CC pro (přijímačové baterky nemám)
Váha bez baterek 4125 - 4140g (váha se nemohla rozhodnout ). Na letadle mam jiný kužel – lehčí (původní byl hrozný na pohled a neseděl mi s motorovým krytem), nemám papuče.
Používám baterky X6 5200 35C -letový čas 5,45 (zatím nevím kolik budu dobíjet…doufám, že málo) https://www.bighobby.cz/www-bighobby-cz ... 6S-35C-70C
Nevím, jak létají letadla ExtremFly (neřídil jsem), ale tohle si prostě musí každý vyzkoušet sám, jinak neuvěří!!!


Pro Macekol ...Letadlo jsem vyvažoval před záletem příčně a na pravé křídlo jsem musel přidat 10g. Zatím mam nalepené závaží používané na ALU disky kolik z venku na křídle. Dotaz - vyvažovali jste ho taky a kolik byl rozdíl? Ještě nevím, jestli to zavází oddělám, nebo ho zavrtám do křídla (ale takto nalepený to nenechám)...uvidím a pak se rozhodnu. Pokud jste ho nevyvažovali, tak bych ho oddělal a hotovo :-)

Dotaz na všechny - vyvažujete takovéto letadla před záletem i příčně, nebo to necháváte a dovažujete podle chování za letu?


Ahoj, ja pricne nevyvazoval. Pouze jsem zvazil kridla, ale i pres celkem velky rozdil ve vaze (P450g a L479g) v projevu letadla problem nepocituji. A to je jeste regl na leve strane, ale nutno dodat, ze jsem jeste pilot zelenac. :-)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 25.09.2018 21:58 
Celkem nový uživatel
Celkem nový uživatel

Registrován: 11.9.2018
Příspěvky: 90
Ahoj
Křídla važily 465 (P) a 471(L). Dovažoval jsem ještě před záletem 10g do pravého, aby se letadlo při vyvažovaní nenaklánělo na stranu. Při záletu to bylo v pořádku, tak jsem zaváží vlepil dovnitř do konce křídla. Bez závaží jsem neletěl: :) (ale asi by to bylo OK i bez něj..tech 10g bych nepoznal ani náhodou).
Od záletu chodím létat skoro každý den večer (4x start)..v sobotu a v neděli navíc i ráno (víc než 30startů). Prostě mě to chytlo a je to děsná zábava.
Musím upřímně Honzovi Špatnému poděkovat za tohle vlákno o GB MX2.Bez něj bych zůstal pořád u GB Yaka 1800, který mi naprosto vyhovoval po všech stránkách. Létal jsem ho 7 let a nedal bych na něj dopustit. Teprve když jsem objevil tohle 3/4 roku staré vlákno, tak mě to pomalu nahlodalo, až jsem koupil zmíněné MX2.
Z letadla jsem absolutně nadšen a ani ve snu bych nečekal, že to bude o tolik lepší, než jsem si vůbec dokázal představit.
Axi s APC 22x10 má výkonu dost, z visu to odlétne hodně svižně, dynamika velmi dobrá a průměrný odběr překvapivě nízký. U prvních letů jsem měl čas nastavený na 5min., ale dnes již jsem létal 7min. (čas chodu motoru - pokud uberu plyn pod 10% dráhy, odpočet se zastaví). Do baterky se po letu vejde 3300 - 3800 mAh. Létám spíše klidně, klasickou 3d kolem sebe a nízko, a po celé obloze kam oko dohlédne to rozhodně nehoním....možná proto ten čas
Z nožáků s tímto strojem, z jejich rychlosti jak je dokáže zaletět (spíše pomalosti) jsem unesen a navíc je letí velmi lehce a jistě (prostě snadno, jako by to bylo EPP s plochým trupem). Horizontální osmička v noži s půlvýkrutem v překřížení jde utáhnou na pár metrech, vertikální s půlpřemety na koncích je stejná pohoda pro pilota bez stresu klidně i s vybráním ve 3m od země. Plochá vývrtka je taky bez kompromisů a její zastaveni a vytažení nahoru je něco, co neomrzí.
Tohle letadlo létá tak nějak samo, všechno mu jde dost lehce a řekl bych, že si s ním najednou připadám o hodně lepší pilot :twisted:
EF letadlo v této velikosti jsem nikdy neřídil, ale teď po tomto zjištění, jak mi MX otevřela oči (řeči o vlastnostech elektrik 2m jsem bral dříve s velkou rezervou…) ohledně letových vlastností, tak by mě opravdu hrozně zajímalo, jak tyhle konkurenční dvoumetry létají. Jestli jsou opravdu letadla EF tak výjimečná jak se říká, nebo je to s tímto kouskem tak nastejno.

Honzo ještě jednou díky, za toto vlákno...a za nakopnutí :D do tohoto neuvěřitelně dobře létajícího letadla (alespo0n z mého pohledu).

https://www.facebook.com/groups/1417902674965950/


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 29.09.2018 18:53 
Moderátor serveru
Moderátor serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 29.1.2004
Příspěvky: 5848
Bydliště: Týn nad Vltavou
Obrázky: 5
Blog: Zobrazit blog (1)
EF jsou hodně dobrý, ale to je i tahle MX 2. Takže bych řekl na stejno, díky vysokýmu trupu má ta MX 2 možná i něco navíc. Kdybych si vybíral dvoumetr, určitě bych o MX2 uvažoval jako o velmi pravděpodobným kandidátovi.

H.

_________________
Vertigo 2m, Extra 330SC, Supertrino F3P (54g)+Lantsov 15", RCFactory Extra 330LT, JETI DS16


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
PříspěvekNapsal: čtv 11.10.2018 20:48 
Moderátor serveru
Moderátor serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 29.1.2004
Příspěvky: 5848
Bydliště: Týn nad Vltavou
Obrázky: 5
Blog: Zobrazit blog (1)
Tak už na Moravu dorazila další MX-2 8O A další se prý chystá do Prahy. Mít tak doma na jednu místo... až budu velkej!

_________________
Vertigo 2m, Extra 330SC, Supertrino F3P (54g)+Lantsov 15", RCFactory Extra 330LT, JETI DS16


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
PříspěvekNapsal: pát 12.10.2018 16:45 
Nováček serveru
Nováček serveru

Registrován: 12.10.2018
Příspěvky: 15
Ahoj všem,vážně uvažuji o tomto superakrobatu.Jsem ale omezen prostorem pro přepravu.Může mi někdo potvrdit že poloviny výškovky se dají opakovaně snadno demontovat od trupu? Z manuálu jsem to nepochopil.

Díky


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 13.10.2018 9:41 
Moderátor serveru
Moderátor serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 29.1.2004
Příspěvky: 5848
Bydliště: Týn nad Vltavou
Obrázky: 5
Blog: Zobrazit blog (1)
Jasný, jsou na dva šrouby nasunutý na trubce (stejně jako křídlo)


Přílohy:
IMG_20171216_132512.jpg
IMG_20171216_132512.jpg
[ 71.59 KiB | Zobrazeno 1562 krát ]


_________________
Vertigo 2m, Extra 330SC, Supertrino F3P (54g)+Lantsov 15", RCFactory Extra 330LT, JETI DS16
Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
PříspěvekNapsal: sob 13.10.2018 9:42 
Moderátor serveru
Moderátor serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 29.1.2004
Příspěvky: 5848
Bydliště: Týn nad Vltavou
Obrázky: 5
Blog: Zobrazit blog (1)
ještě pár obrázků 8)


Přílohy:
IMG_20180113_160516.jpg
IMG_20180113_160516.jpg
[ 67.79 KiB | Zobrazeno 1597 krát ]

IMG_20180112_224848.jpg
IMG_20180112_224848.jpg
[ 70.6 KiB | Zobrazeno 1597 krát ]


_________________
Vertigo 2m, Extra 330SC, Supertrino F3P (54g)+Lantsov 15", RCFactory Extra 330LT, JETI DS16
Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
PříspěvekNapsal: sob 13.10.2018 12:54 
Nováček serveru
Nováček serveru

Registrován: 12.10.2018
Příspěvky: 15
Honzo,moc díky za jasné obrázky.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 13.10.2018 13:56 
Moderátor serveru
Moderátor serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 29.1.2004
Příspěvky: 5848
Bydliště: Týn nad Vltavou
Obrázky: 5
Blog: Zobrazit blog (1)
Není vůbec zač :)

_________________
Vertigo 2m, Extra 330SC, Supertrino F3P (54g)+Lantsov 15", RCFactory Extra 330LT, JETI DS16


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
PříspěvekNapsal: sob 13.10.2018 19:23 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 19.12.2009
Příspěvky: 1164
Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (4)
Jaký je rozdíl v letovém projevu proti 2,2m?
Protože cenový rozdíl v pořízení a provozu nebude velký, tak proč nejít rovnou do 2.2m?

_________________
KMX, Edge RCF, Veloxity, MC, DF
DS-14


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
PříspěvekNapsal: sob 13.10.2018 19:42 
Protřelejší uživatel
Protřelejší uživatel

Registrován: 10.9.2015
Příspěvky: 104
Bydliště: Olešnice na Moravě
semi píše:
Jaký je rozdíl v letovém projevu proti 2,2m?
Protože cenový rozdíl v pořízení a provozu nebude velký, tak proč nejít rovnou do 2.2m?

Dovolím si odpovědět. MX2 od GB není v 2,2m a já chtěl dvoumetrovku páč su ještě tele :-)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 133 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Další

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Seznam.cz [Bot] a 17 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz