250ka má carb. rám a ten něco vydrží. Serva můžeš dát Emax. Cena tři serv je jako jedno od Spectra. Ocas nahradíš hlinikovou rourou. Stojí nula nula nic a uděláš z toho tři ohony. Tak ti zbyva vrtulka a podvozek. Ještě je tu možnost předělat to na používaní kol se šikmým ozub.( B450X). Víc vydrží a jsou tišší. Já sám mám 230ku. Beru ji na rozlitani a kraviny.Vydrží opravdu hrubé zacházení. Hlavní a příčnou hřídel jsem dlouho nemenil a to 230ku nešetřil. A cena 250ky.Je to Blade. No.
Měl jsem s 230-kou trable, oprav jako máku. Byla to ale srdcovka, i když mě nakonec opustila a uletěla
U ocasu mě štvalo to protáčení roury, bez fixace, lepit jsem to nechtěl. Podvozek jsem měl z karbonu, moc pěkný. Výhodou a nevýhodou je ocas bez náhonu kardanem nebo řemínkem. Myslím, že pro normální lítání to určitě stačí.
U 250 mě štve větší nedostupnost ND a již pořádná pálka za díly. Je ale pěkná, o tom žádná. Opravy budou snažší, 230-ku jsem vždy přestrojoval celou. Kdybys měl možnost výběru, dal bys přednost 230 V2 nebo 250-ce?