pavel123
|
Napsal: sob 16.03.2019 10:32 |
|
Mecenáš serveru
|
|
Registrován: 18.1.2012 Příspěvky: 1212 Bydliště: Praha
|
To bude krásná heli Michaeli! Jak Tě znám,vyhraješ si i s tou motanicí trubek kolem motoru, ne? P.
_________________ Benzín.heli vl. konstrukce, mot. G290RC, Spirit; heli 120 vl.konstr.; hk250(MD500); Sniper, Spirit
|
|
Nahoru |
|
|
Relax
|
Napsal: sob 16.03.2019 13:56 |
|
Mecenáš serveru
|
|
|
Registrován: 31.8.2009 Příspěvky: 5079 Bydliště: Praha 6
|
Výborná volba zbarvení . Bude to libovka.
_________________ TREX450PROHC3SX, TREX550Spirit, TREX600B.Demon, TREX600VBarNeo, TF8G http://relax450.rajce.idnes.cz
|
|
Nahoru |
|
|
Michael Gulyj
|
Napsal: pát 22.03.2019 19:37 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 29.7.2015 Příspěvky: 801
|
Včera ráno jsme měli odjet se ženou do termálů, do Tater. Bohužel, vzhledem k jejím zdravotním problémům, jsme to museli zrušit, tak jsem využil dovolenou a počasí k záletu. Takže tři krásný starty kolegové. Jedinou výhradou je lehký vlnění kolem všech os na hlavě (to doufám odstraní snížení zisku) a rezonance ochrany vrtulky. Ta je ze trojky trubičky, takže toho se asi nezbavím. Možná zvážím udělat jí z drátu, možná ocelovýho- jestli se to ještě nezhorší vzhledem ke zvýšení hmoty anebo se na to vys...ehm to nechám tak. Zejtra bych rád pokračoval v letech a co nejdřív to rozhodil a začal barvit a fotit pro vás. Sioux se chová velmi důstojně, moc jsem ho nepokoušel, jen volný osmičky, ale fakt se mi to líbilo. Mám dvoje otáčky, zhruba 1050 a o sto víc. Při těch nižších úžasně praskají listy, je to ještě řiditelný, ale ten drát se třepe jak hrom. Ta oscilace je minimální. Při vyšších se drát dost zklidní na rozdíl od oscilace. Létám šest minut (10S 4500), při vyšších jsem dobíjel 2200 a nižších 1700!!! To považuju za luxus.
_________________ Westland Wessex Bell 47G Sioux Futaba T-10CG
|
|
Nahoru |
|
|
blesk
|
Napsal: pát 22.03.2019 20:08 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 22.11.2005 Příspěvky: 7121 Bydliště: Vsetín
|
Jak dlouho jsi poletoval? Já se Sikorskym což je 700 poletuju 8min na cca 3200mAh, ale na 6S (cca 500W), teď jsem mu koupil (od Švíci?) 720mm polosouměrné Helitecy, tak uvidím co to s tím udělá... A v hangáru zakotvila nová T-700, tak uvidíme do čeho časem půjde manželce prozatím žije v domění že půjde co nejdřív z domu a byla to jen investice
|
|
Nahoru |
|
|
Relax
|
Napsal: pát 22.03.2019 20:19 |
|
Mecenáš serveru
|
|
|
Registrován: 31.8.2009 Příspěvky: 5079 Bydliště: Praha 6
|
Gratulace, samé dobré zprávy .
_________________ TREX450PROHC3SX, TREX550Spirit, TREX600B.Demon, TREX600VBarNeo, TF8G http://relax450.rajce.idnes.cz
|
|
Nahoru |
|
|
blesk
|
Napsal: ned 24.03.2019 21:30 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 22.11.2005 Příspěvky: 7121 Bydliště: Vsetín
|
blesk píše: Jak dlouho jsi poletoval? Já se Sikorskym což je 700 poletuju 8min na cca 3200mAh, ale na 6S (cca 500W), teď jsem mu koupil (od Švíci?) 720mm polosouměrné Helitecy, tak uvidím co to s tím udělá... A v hangáru zakotvila nová T-700, tak uvidíme do čeho časem půjde manželce prozatím žije v domění že půjde co nejdřív z domu a byla to jen investice Vím že je to mimo téma, ale dneska jsem nasadil Helitecy (720mm) a oproti souměrným (700mm) se při stejném nastavení docela brutálně změnila spotřeba => klesla o cca 20-25% - jen tak pro porovnání... Kdysi jsem zkoušel i souměrné SpinBlades, ale ty mi letově vůůůbec neseděly a žraly víc...
|
|
Nahoru |
|
|
pavel123
|
Napsal: pon 25.03.2019 15:17 |
|
Mecenáš serveru
|
|
Registrován: 18.1.2012 Příspěvky: 1212 Bydliště: Praha
|
Ahoj Michaeli, velký gratulace věřím, že oscilace vyřeší zisk a tu ochrany vrtulky snad taky vyřešíš (a nebo jak píšeš ) P.
_________________ Benzín.heli vl. konstrukce, mot. G290RC, Spirit; heli 120 vl.konstr.; hk250(MD500); Sniper, Spirit
|
|
Nahoru |
|
|
djgas
|
Napsal: čtv 28.03.2019 14:02 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
|
Registrován: 6.5.2004 Příspěvky: 162 Bydliště: Hradec Králové
|
Pokud jsi to ještě nezachytil tak Bell 47 bude letos na Helicopter show v HK.....
|
|
Nahoru |
|
|
Michael Gulyj
|
Napsal: čtv 28.03.2019 19:25 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 29.7.2015 Příspěvky: 801
|
Já sem takovej domácí typ a ani nevim, že se něco takovýho koná- ostuda, ale o to víc je to slovo do pranice. Díky.
_________________ Westland Wessex Bell 47G Sioux Futaba T-10CG
|
|
Nahoru |
|
|
blesk
|
Napsal: čtv 28.03.2019 22:03 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 22.11.2005 Příspěvky: 7121 Bydliště: Vsetín
|
Já se tam letos chystám s kolegou již potřetí, sice to máme přes půl republiky, ale stojí to za to!
|
|
Nahoru |
|
|
Michael Gulyj
|
Napsal: sob 13.04.2019 18:39 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 29.7.2015 Příspěvky: 801
|
Povařil sem podvozek. Napadly mě měděný topenářský trubky, tak jsem to zkusil. Ohýbal jsem v topenářskkej ohýbačce kamaráda. Když se předem ohřály a po schladnutí ohnuly, nebyly tam sice faldy, ale celkově se ty oblouky trochu zploštěly. Tak jsem je ohnul za studena, trochu se nadělaly faldíky, ale ty se v pohodě přetmelí pod barvou. Horší to bylo vařit, berou tak teplo, že jsem to z bídou s mým miniautogenem dal. Takže sváry nic moc na oko, ale to taky doladí tmel. Podvozek je tedy děsný bláto, ale už to nechám prověřit provozem. Pokud přistanu jak se má, nemůže se nic stát. Kdybych s tím nějak seknul, možná budu rád, že mě tu energii pobere právě podvozek. Uvidíme, fotka je v surovym stavu.
Přílohy: |
017.jpg [ 38.9 KiB | Zobrazeno 1054 krát ]
|
|
_________________ Westland Wessex Bell 47G Sioux Futaba T-10CG
|
|
Nahoru |
|
|
Michael Gulyj
|
Napsal: ned 14.04.2019 7:35 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 29.7.2015 Příspěvky: 801
|
Modelářskej Bůh mě má asi rád! Vyrazil jsem asi před čtrnácti dny poletovat, mašina ještě v surovym stavu. Když jsem se po startu zvedl tak do 30-40cm, motor najednou zhasnul, jak když ho vypnu a Sioux sebou seknul jak šutr. Když dopadl už se zas motor roztáčel a všechno normální, nic se nestalo. Když si představím, že bych byl ve dvaceti metrech! Tak jsem si řekl, že to musím ještě prověřit a odvisel hned ještě asi tři baterky těsně nad zemí a všechno bez sebemenšího problému. No přijel sem domů v beznaději. Takže začaly konzultace, přemejšlení, všichni to znáte. Padaly různý teorie, na vině mohlo bejt od baterek, reglu, přijímače, motoru i Demona všechno. Kdybych to měl měnit, asi by projekt zkončil. Konzultoval jsem hlavně s kolegou Švícem, Petrem Koťátkem a samozřejmě s Martinem. Padlo taky téma statický elektriky a Švíco kontaktoval kamaráda modeláře, odborníka u Siemensu a ten to jednoznačně přisoudil ke statice. Sioux je komplet kovovej (vyjma kabiny a nádrží) a že už jen tím, jak rotor tlačí vzduch přes něj, tak se nabijí. Každopádně to nešlo podcenit, takže sem propojil podvozek s rámem šroubem, kterej je v podvozku navařenej a na ten šroub taky ukostřil mínus reglu (to považuju za hlavní) a drát, kterej kotví domek ložiska transmise- viz foto. Je to jediný místo, kde se dá kostřit kardan, pokud bych nechtěl použít nějaký stírací kartáčky nebo tak. Mechanika a rám jsou mezi sebou prošroubovaní komplet, takže to je dobrý. Udělal jsem jedenáct starů v bezpečnej vejšce, všechno za jedna, takže považuju testy za ukončený, Sioux je komplet rozhozen a jde se barvit. Pak děj se vůle Modelářskoboží . Myslím, že až bude rám v barvě mělo by to bejt na statiku o něco lepší. Píšu to taky jako poučení pro nás všechny, protože před tím sem se nějakou statikou osobně vůbec nezaobíral.
Přílohy: |
011.jpg [ 63.49 KiB | Zobrazeno 982 krát ]
|
013.jpg [ 54.89 KiB | Zobrazeno 982 krát ]
|
015.jpg [ 65.92 KiB | Zobrazeno 982 krát ]
|
|
_________________ Westland Wessex Bell 47G Sioux Futaba T-10CG
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: hozyy a 14 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|