Reklama

 





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: ned 07.04.2019 19:29 
Mecenáš serveru
Mecenáš serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 25.4.2007
Příspěvky: 723
Bydliště: Hradec Králové
Obrázky: 10
Zdravím Vás,
potřebuji poradit. Koupil jsem před pár lety Multiplex Twinstar I s motory MIG 400 a převodovkami MPJET. Bohužel nevím, jak zjistit jaké převody jsou osazeny. Na převodovkách jsou vrtule APC E 9x6. Letový projev je dost nijaký. Na dvoučlánek je to spíš boj o život. Na tříčlánek je to o chlup lepší, ale stále bez větší chuti stoupat.
Napadlo mě nahradit stávající motory s převodovkami motory MIG 400 3Li s vrtulemi napřímo. Nedaří se mi, ale najít měření těchto motorů a nejsem přesvědčen, že si pomůžu.
Asi nejlepší by bylo koupit levnou sadu střídavého motoru A2212/1000 s 30A regulátorem. Finančně to není velký rozdíl.
Díky za názory a zkušenosti,
Radovan


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 
PříspěvekNapsal: ned 07.04.2019 20:54 
Mecenáš serveru
Mecenáš serveru

Registrován: 15.12.2013
Příspěvky: 67
Bydliště: ROSICE , čR
Dodokončuji stavbu Twinstaru - radit tedy moc nemúžu. Motory mám bezkartáčové na 4článek - cca 2x 250W, tah cca 2Kg. tak to myslím stoupat bude. O Twinstaru jsou zde obsáhlá témata, tak se na to podívej.
Letu zdar. L.N.

_________________
Taranis , Stinger,Phoenix 2000, Marabu XL,Hotwing ,Algol , Phantom 300, Twinstar


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 08.04.2019 14:15 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 23.3.2010
Příspěvky: 1521
Bydliště: Praha 9, Horní Počernice
Rozhodně bych šel do brushless - s MIGem 400/Li napřímo jsem kdysi začínal a aniž bych měl dojem, že ho nějak výrazně přetěžuju, upálil jsem mu kartáčky dvakrát, a to fakt neměl nalítány desítky hodin, spíš hodně nízké jednotky (jo, možná to tenkrát bylo i obsluhou, tím, že jsem motory nenechal pořádně zaběhnout a tak). Každopádně stříďák už to letadlo přežil - je to sice o chlup dražší varianta, ale zase je to nafurt.

_________________
Startuji čím dál častěji, ale počet přistání, po kterých se letadlo nedá odnést v jedné igelitce, se i nadále limitně blíží nule...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 08.04.2019 14:56 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 3.2.2005
Příspěvky: 322
Bydliště: ČR, Praha 13
Obrázky: 7
Ahoj,

řešil jsem stejný problém na Transallu z druhé ruky, kde byly gondoly již připravení pro čtyřstovky. Tak jsem tam dal přímou jejich náhradu MIG 400/14 (brushless, inrunner) v combu s jejich 12A regly. S vrtulemi 8x4" GWS a letové hmotnosti 1,3 kg to hezky stoupá a výkonu je dost i na řešení problémů (hlavně v nízkém průletu za nárazového větru). Accu používám 2650 mAh/3S, max. příkon 22,5A.

Letu zdar!


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
PříspěvekNapsal: stř 10.04.2019 20:12 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 6.12.2003
Příspěvky: 829
Bydliště: stud. zbys.
S 400li si moc nepomuzes lepsi je 6 v na 2s 6/4....
dejtam stridaky abudes mit ,,nove,, ero! Jamam 22/12 1130 8/6 ajeto parada is 1800g letovkou.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz